Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 160
Like Tree5lubi to!

Temat: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Jak by ktoś jeszcze rozmyślał czy Oil Catch Tank jest potrzebny to odpowiedź macie na foto - tyle syfu zebrało się po przejechaniu niespełna 2 tys. km oczywiście część została by ponownie spalona ale część odłożyła by się ładnie w kolektorze



    Z nowości - coś mi się dzieje z hamulcami - muszę cisnąć w pedał na maxa a auto i tak marnie hamuje i zawsze jak się zagrzeje ,na zimnym hebel jest gitara ,nie dzieje się tak zawsze ale stanowczo za często - myślę że albo serwo albo Pompa Vacum siada - muszę rozebrać i zobaczyć co jest.
    Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 07-04-2013 o 15:11
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Sam robiłeś Oil catch tank? Czy Kupiłeś jakiegoś gotowca?

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Sam - zaadaptowałem filtr powietrza ,wzbogacając go o skraplacz zrobiony z cienkiej siatki i filierek na końcu przewodu wychodzącego - opary mają lekko nie są tłumione a cały syf ładnie się osadza w zbiorniczku - na foto pusta obudowa filtra

    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Bardzo dobra robota, koszt jak mniemam nie wysoki a silnik czysty.
    Lubie to!
    Jak możesz to zrób fote jak masz zamontowane to w samochodzie

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    No efekty przychodzą szybko ,po zdjęciu dolotu - wszystko jest suche i czyste ,bez jakiegokolwiek brudu - jutro strzele fotę ale za wiele go nie widać bo dość dobrze wpasował się między Serwo a aku
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    No to Wiosna nam przyszła więc czas pomyśleć o nowych amorach na przód i nowych tarczach z klockami tak na przód jak i na tył - i jeśli na Hample mam już jakiś plan to na amory nie bo od kiedy mam kompletny Sport Pack , nie wiem co kupić ,oczywiście liczy się piniundz bo w całości nieco to wyniesie - co polecicie pod obniżone zawieszenie ??. Co do Hampli planuje założyć na klockach Remsa - czytałem bardzo pochlebne opinie na temat tych klocków - podobno są dość miękkie nie pylą nadmiernie i nie piszczą do tego są w bardzo przystępnej cenie. Obecnie na przodzie mam Magnetti Mirelli i stanowczo nie polecam - śmierdzą słabo hamują i są tak twarde że tarcze mam do wymiany ,przy czym klocki od prawie 2 lat praktycznie się nie zużyły
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  8. #22
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    na u siebie mam juz 600 km. tarcze TRW a klocki ferodo.. i samochód dęba stoi

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Tarcze mikody + klocki ferodo a co do amorów to chyba nie ma co oszczędzać więc kyb sash no chyba że tanio to monroe bedzie tańsze..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Mikody to loteria ,miałem 2x nacinane i nawiercane jeden komplet na Fieście a drugi na bravo - ten pierwszy spisywał się wyśmienicie natomiast drugi to porażka - bardzo szybko zaczęły pękać od nawierceń - teraz myślę nad tarczami EBC albo ATE zwykłymi
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    ten pierwszy spisywał się wyśmienicie natomiast drugi to porażka - bardzo szybko zaczęły pękać od nawierceń
    bo seria GTmikody czy jak ona się tam nazywa, to zwykła tarcza ponawiercana i ponacinana, ja mam u siebie tarcze ate + klocki trw i hamują wyśmienicie

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Ewentualnie możesz zalozyc ebc green.

    Te mikody Gt to faktycznie szybko pękają. Jak kolega wyżej zauważył-to tak naprawdę zwykla tarcza.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Pajel - ale ty masz teraz Brembo z przodu więc i hamować będzie wyśmienicie A EBC Grean raz że są bardzo drogie to jeszcze czytałem że wcale nie tak miękkie i charakteryzują się wysoką temperaturą tarcia co często kończy się ugotowaną tarczą o ile nie jest do tego przystosowana. Nic chyba założę Remse - teraz już pod TRW należy ta firma ale z tego co się doczytałem klocki mieli o półkę wyżej więc źle nie powinno być resztę hajsu przeznaczę na zawias
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Obecnie jeżdżę na zestawie tarcz Bosch i klocków Ferodo. Do szybkiej codziennej jazdy są ok. Dobra reakcja na zimno. Początkowo miałem problem z ich podatnością na fading, ale po zmianie kół na bardziej "przewiewne"problem fadingu się rozwiązał.
    Generalnie mogę polecić - chociaż przydałoby by się bardziej sprecyzować czego oczekujesz od hamulców.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Qboss, ate+trw tez mam w GP i yam spisuja sie dobrze

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    Generalnie mogę polecić - chociaż przydałoby by się bardziej sprecyzować czego oczekujesz od hamulców.
    Wiesz na pewno tego że przy dohamowywaniu z dużych prędkości nie będą traciły na mocy - bo obecnie przy tym szicie co mam działają ok przez moment ale jak się zagrzeją jest dupa. Swoją drogą mam możliwość zakupienia tarcz Zimermana nowych nawiercanych tyle że są z fiata Coupe - 285mm dokładnie takiej średnicy jak moje pytanie tylko czy to jest to samo co było montowane w HGT ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem


 
Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9JTD nie pali na zimnym
    Napisany przez adrian23.u na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 23-01-2015, 13:55
  2. Rozrusznik Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez dawidek na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 08:27
  3. [kupie] Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-11-2011, 21:25
  4. konttrolki w fiacie bravo gt 1,9jtd
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2010, 14:02
  5. Ksiązka do Bravo 1.9jtd
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-10-2008, 19:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd modyfikacje

bravo qboss

fiatklubpolska.pl 6

1.9jtd wymiana tarcz

stilo tomason

zawor overboost bravo

fiat multipla adaptery hamulec

bravo tomason tn1

colombo bariani jtd

fiat multipla samulfiat bravo dokladka zderzakaate wymiana tarczstilo 1.9jtd jednomashttp:fiatklubpolska.plmoje-auto-462qboss-bravo-1-9jtd-142-km-311nm-18164tomason tn1 bravotextar pro stilojednomasa do 1 9 jtdsoczewki fiat mareatomason tn1 fiat bravo 2bbtp qboss

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl