Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 21 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 312
Like Tree3lubi to!

Temat: Punto MK1 - GT2  

  1. #76
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czyli inne turbo dałeś niż ten model co jest standardowo? W jaką moc celujesz?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Jeszcze nic nie dałem
    To jest plan działań dopiero. Celuje z mocą około 220KM
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Wstępna analiza mechanika - to nie turbo
    Prawdopodobnie uszczelniacze+prowadnice zaworowe a do tego jest DUŻO za bogato (sonda lambda?)...

    Nic - zobaczymy : jakby co, to nie będzie większego turbo tylko zrobi się głowicę (kanały + większe zawory) + czipsa
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Przyjechały pierwsze zabawki:
    Ostatnio edytowane przez BladeRunner ; 10-11-2011 o 12:16
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  6. #80
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Nice! To dedykowany czy od czegoś innego adaptujesz?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #81
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Dedykowanych nie ma - po prostu FMIC o rdzeniu 550x140x65
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    No dobra - Kropek jest u Doktora...
    Zobaczymy jaka będzie diagnoza i jakie będą zapodane lekarstwa

    Aktualna lista zadań:
    - Głowica - prowadnice i uszczelniacze zaworowe, być może porting + nadwymiarowe zawory (zależy od tego co się będzie działo)
    - Sonda Lambda - diagnostyka/wymiana
    - Diagnoza Turbo - przy złym stanie regeneracja lub wymiana na inne/większe
    - Montaż FMIC
    - Montaż Oil Catch Tank
    Ponadto tak czy inaczej będzie wycieczka do innego Doktora na pomiary i czipsa

    W dalszym planie:
    - sprawdzenie i zabezpieczenie podłogi, progów i nadwozia
    - Hamulce 284mm
    - Przewody hamulcowe w oplocie
    - Zawieszenie (albo skrócenie/utwardzenie serii albo jakieś gotowe...)

    W sobotę odbieram Borbety po piasku/prostowaniu/toczeniu rantów. Efekty dam na foto

    Jak starczy sił i kasy to jeszcze będzie zmiana fotela na Mirco ST lub Bimarco Expert + ewentualnie pasy 3" 4-punktowe (Takata albo coś innego).
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  9. #83
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Bardzo miło się to czyta dbaj dalej bo Fiat to Fiat

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Dzieje się:


    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Lekkie puzzle - koło zamachowe po wizycie u Otoczaka Waga wyjściowa 8,3 kg - po terapii około 4,5 kg



    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  12. #86
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A jak odchudził?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Toczenie + wyważanie
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  14. #88
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Widzę że jest dość sporo wytoczone.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #89
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No jak prawie 50% schudło
    Ostatnio edytowane przez miszko ; 01-12-2011 o 14:50
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Zobaczymy jak się będzie sprawować Może nie pęknie i nie rozwali mi skrzyni i silnika


    A fele się nie podobają? Brak uwag do mojego geniuszu
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]


 
Strona 6 z 21 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [skrzynia biegów] Skrzynia Fiat Punto II a Punto I
    Napisany przez Hapek89 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 02-12-2012, 21:27
  2. [MK1]ladowanie
    Napisany przez cyborglubin na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-11-2010, 15:57
  3. Rozrząd w Punto 1 99r. A w Punto 1 99r Cabrio Bertone
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-09-2009, 19:28
  4. Spalanie LPG w Puncie mk1 (1108ccm)
    Napisany przez Krzycho90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-09-2009, 13:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana turbiny punto 1gt

fiat punto hgt turbo

naklejki fiat

punto gt sprzedam

fiat punto go 2001

fiat punto 1 felgi

punto turbo

fiatklubpolska.pl punto-mk1-gt2-12500

fiat punto turbo

punto gt seb0

chip centralita fiat uno turbo mk1

punto wymiana linek biegu

fiat punto 1 gt

ihi turbo vl7 sprzedam

fiat siena sportowy wydech

fiat style naklejki

black punto abarth mk1

punto gt

fiat punto I youngtimer

eprom lancia delta 1.6 HF turbo

punto gt borbet a

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl