Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 65
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v

    prosto90idzie Fiat Bravo HGT

    [size=18]MÓJ fiacik:[/size]
    *komarek 20 20v 108kw, 147km,
    *rocznik 1997,
    *przebieg rzędu 220 tyś,
    *[color=darkblue]ładny kolorek[/color]
    *

    Firma uposażyła mi go w:
    * klime,
    * 2x air bag,
    * podgrzewane fotele,
    * elektryczne szyby i lusterka,
    * radio z zmieniarka na 6x cd,
    * alumki,
    * spryski reflektorów,
    * nieszczęsny sport pack czyli bardziej sportowe hgt,

    .

    [size=18]Plany[/size]:
    * tłumnik dla podkreślenia głosu silnika(chyba zrobię przelot tzn. strumiennica + rura 2.5"
    + dedykowany ragazzon),
    * wyprostowanie alu + zakup oponek 205/45 r15,
    * reflektory przód soczewka,
    * lekkie przyciemnienie tylnych szybek,
    * wentyle z znaczkiem abarth,
    * zdjęcie znaczka HGT wstawienie 1.2 lub 1.4




    * Olej wymieniony 28.11.11 przy przebiegu 222tyś km. (Vavoline Maxlife 10w40)
    * Klocki hamulcowe tył wymienione 28.11.11 (MTS)
    * Żarówki wymienione na zwykłe poczciwe philipsy (było chińskie badziewie świecące na niebiesko lecz z bardzo małą ilością światła )
    [size=18]23.12.2011[/size]
    Zamówiłem dziś łożysko przednie wraz z piastą koła przedniego, gdyż po naszych warsztatach z pobliża został mi tylko zerwany gwint na piastach..
    Koszt dość dość znaczy się dokładniej łożysko 214zł + piasta 190zł = ból głowy... ale i tak jest dobrze w santarze za części tzn. łożysko, piasta wyszło 870zł wtf!!!?
    JUTRO WYMIANA

    Piasta z łożyskiem wymieniona robocizna 60zł wiec nie jest żleFoty z wymiany:


    [color=red][size=18]26.12.27 Zerwany pasek wielorowkowy (wał-pompa wspomagania)[/size][/color]
    26 zerwał mi się pasek od wspomagania, przy wyjeżdżaniu z garażu poprostu brakło wspomagania. Dziś 27.12 rozkręciłem to wszystko, znalazłem przyczynę, którą jest rolka napinacza w ogóle bez śrutów, musiały sie one pogubić, może niektórzy pamiętają na spocie ktoś powiedział że rzędzi mi coś bardzo to właśnie była ta rolka... Przed zepsuciem nagrałem film kliknij tu by po oglądać na którym słychać jak daje czadu zajechana rolka... Dziś zamówiłęm dwie rolki prowadzącą i napinacza pasek (Gates Micro - v xf 6pk1138 cena 37zł) rolki ruville(160zł za dwie)
    jutro zabieram się do zakładania wszystkiego
    Foty:
    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/707/20111228045.jpg/]


    Rolki z paskiem założone ale auto nie odpaliło przyczyną był przeskoczony rozrząd na jednym wałku, na szczęście nic złego się nie podziało zawory całe, do wymiany poszedł cały rozrząd z rolką napinającą, prowadzącą, pompą wody, płynem chłodniczym, paskiem od klimy alternatora. koszt tej naprawy 1470zł


    [size=18][color=red]15.01.2012[/color][/size]

    Stało się wystukany sworzeń wahacza powedział tyle.. próbowałem go jakoś postawić żeby dojechać do domu ale nie dało rady, w poniedziałek dziś 16.01 zamówiłem części tzn kompletny wahacz (koszt 185 zł), oraz tak samo domagający się naprawy przegub wewnętrzny od strony kierowcy (koszt 145zł).. wszystkim, którzy pomagali mi dosłownie "przenieść auto" dziękówa!! jutro wymiana wahacza, póżniej przegub``

    Naprawy zakończone, wahacz zmieniłem na miejscu, a przegub już w domu, przy okazji przy odkręcaniu wahacza z drugiej strony zerwałem śrubę łącznika stabilizatora wiec doszedł nowy zakup (38zł)... autko już śmiga jak szalone nic nie stuka nic nie puka, została mi jeszcze szyba do wklejenia, lecz to już nie dziś...


    [size=18][color=darkblue]01.02.2012[/color][/size]
    Dziś następna część wydatków , dokładniej mówiąc zauważyłem ostatnio luz na drugim wahaczu z przodu, a że nie chce powtórki z rozrywki zakupiłem i wymieniłem drugi wahacz, plus klocki hamulcowe z przodu wahacz 220zł + klocki 140zł


    [size=18]Audio[/size]
    ostatnim czasem w moim aucie zawitał lepszy sprzęt grający, nie jest to nic wielkiego ale zawsze coś troszkę lepiej gra.
    Dokładniej mówiąc wsadziłem inne radio (zostawił bym fabryke ale nie chciało mi się bawić z podpięciem wzmacniacza (fabryka nie ma wyjścia), Radio Sony 4x45 głośniki fabryka (narazie) + skrzynia basowa magnata na wzmacniaczu. Radzi sobie ok, odrazu inny dzwięk w aucie









    FOTY



    [size=18][color=red]Wycieczka w Bieszczady w poszukiwaniu śniegu[/color][/size]


    [size=18][color=blue]Styczeń 2012[/color][/size]


    [size=18]8 luty 2012 kilka fotek[/size]


    [size=18]25 marzec 2012 [/size]
    Dziś zawiozłem moje dwie krzywe felgi do prostowania pan ze Starej Wsi powiedział że około 90zł za dwie i do końca tygodnia do odebrania, pozatym zakupiłem już 4 letnie oponki więc za nie długo wszystkie 4 alu

    [size=18]30 kwietnia 2012[/size]
    Dzisiaj zmiana hebli na lepsze, bo hamowanie sprawa jasna rzecz najważniejsza



    oczywiście nie obeszło się bez siłowania jak to zazwyczaj bywa zapieczone śruby i te sprawy ale dałem rade zaciski razem z tarczami i klockami zmienione.

    [size=18]02.05.2012 [/size]
    dziś dalszy ciąg grzebania przy aucie, po porannej wycieczce po sanoku i po stanu w korkach zdałem sobie sprawę, że muszę coś zrobić z wentylatorem chłodnicy... zrobiłem włączanie na ostro wentylatora na dwóch biegach (z klimą).... szkoda tylko, że nie pomyślałem wcześniej i nie kupiłem jakiegoś trzy pinowego włącznika.. niestety są dwa ale jest fajnie
    Ostatnio edytowane przez prosto90idzie ; 04-05-2012 o 14:54



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    No no nawet ładnie ogarniasz autko tylko w bagażniku straszny syf panuje (na foto)
    A jak się sprawują heble w porównaniu do oryginałów
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    No no nawet ładnie ogarniasz autko tylko w bagażniku straszny syf panuje (na foto)
    A jak się sprawują heble w porównaniu do oryginałów
    dokładnie powoli doprowadzam to auto do jakiegoś ładu, kupiłem je za w sumie nie wielkie pieniądze (5tyś.) i trzeba wszystko po kolei w nim robić, co do bagażnika to właśnie w nim mam problem wcześniej jezdziłem seatem toledo 1 generacji i wszystko mi się w nim mieściło, a tu mam butle LPG na pół bagażnika i nic prawie miejsca nie zostaję biorąc pod uwagę, że jak nie mam narzędzi przy sobie to nie lubie daleko od domu odjeżdżać skrzynka musi być, wszelakie płyny (hamulcowy, chłodniczy, do sprysków, do wspomy) + do tego skrzynia basowa z wzmacniaczem i wszystko jest na styk. Co do hebli w porównaniu z wcześniejszymi jest lepiej gdyż na tamtych tarczach ponad 150km/h i trzęsło kierownicą przy hamowaniu tu jest spokojnie

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Trzęsło bo pewnie były lekko krzywe.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Trzęsło bo pewnie były lekko krzywe.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
    dokładnie napewno, stare tarcze idą teraz do przetoczenia i do garażu na półkę może się kiedyś przydadzą

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo HGT 2.0 20V
    Witam. Pytanie do autora tematu mam Od niedawna dosiadłem HGT (147hp w serii) wszystko fajnie...ale jesli chodzi o konkrety; czy do wymiany pompy wspomagania wystarczy jak odkrece koło i nadkole? Nie grzebłem jeszcze w tym cudoku a reki to tam nie ma gdzie wsadzić pod maską...za wiele nie mogę znaleźc na ten temat a wolałbym sie przygotować troszkę Wiem ze do rozrządu trzeba wyjechać silnikiem - masakra!
    W ogóle to powinienem zacząć od tego ze cieknie jak cholera z pompy a jeszcze mi mechanik zrobił mętlik ze jakas uszczelka...

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    Cytat Napisał PawełPee Zobacz post
    Witam. Pytanie do autora tematu mam Od niedawna dosiadłem HGT (147hp w serii) wszystko fajnie...ale jesli chodzi o konkrety; czy do wymiany pompy wspomagania wystarczy jak odkrece koło i nadkole? Nie grzebłem jeszcze w tym cudoku a reki to tam nie ma gdzie wsadzić pod maską...za wiele nie mogę znaleźc na ten temat a wolałbym sie przygotować troszkę Wiem ze do rozrządu trzeba wyjechać silnikiem - masakra!
    W ogóle to powinienem zacząć od tego ze cieknie jak cholera z pompy a jeszcze mi mechanik zrobił mętlik ze jakas uszczelka...
    gratuluję zakupu, tak odkręcasz koło nadkole i osłonę paska wspomagania, co do rozrządu jak nie masz papierka, że był robiony zmień, a i da się bez wyciągania silnika zmienic tylko musi być cwany mechanik i odpowiednio sobie silnik opuścić na poduszkach i podnieść

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo HGT 2.0 20V
    Nie no kupić to ja go nie kupiłem dostałem w prezencie rozrząd to cieżka sprawa raczej sie nie wezmę ale jeszce jakieś 20 25k km powinien zrobić bo auto było w rodzinie więc troszkę je znam Nie wiem czy nie będe musiał rolek zmienić jeszcze oprócz paska chociaz były robione rok temu a juz cos tam szumi...i napewno fotele...zapitoliłem bo sprzedałem Escorta RSa na złom a mogłem wyciągnąc fotele bo były ładne a złamac je to cięzki wyczyn.
    W kazdym razie dzięki za odpowiedź

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Rozrząd wymienia się ZAWSZE kompletny - rolki, pasek, napinacz i jak na tym pasku pracuje pompa wody to również ona obowiązkowo!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo HGT 2.0 20V
    A nie nie nie zrozumielismy sie rozrzad to ja wiem. Mechanik nie jestem ale swojego auta jeszcze u mechanika nie miałem tyle ze przy tych do tej pory było gdzie rękę wsadzić a tutaj to przydałyby sie skrzaty

    Miałem na mysli rolki napinaczy i paski od wspomagania i reszty. Wiem ze to nie tanie bo 250-300 sztuka...;/ co mnie nie cieszy...

    a rozrząd to jak nie dozbieram do foki RS albo czegoś typu e38 to pewnie na jesień trzeba będzie nad tym pomysleć bo jak usłyszałem cene za wymianę to az mi portfel sie schował z wrażenia...

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No napinacz paska wielorowkowego tani nie jest..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Oj nie,miałem ta przyjemność jedyne 160 zł.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mi coś na zimnym też tam świergocze i albo to koło pasowe albo właśnie np. napinacz..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    No mi po wymianie okazała się że piszczy ! koło od sprężarki klimy, nie mam czasy ogarnąć tego. Ale nie śmiećmy już u kolegi.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    panowie mam dziwny stuk w zawiasie, a w sumie w zawiasie raczej nie bo po zmieniałem cały przy skrecie w lewo przy ruszaniu, hamowaniu puka znaczy sie raz puknie, zastanawiam się czy to nie maglownica. co o tym myślicie


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FIAT BRAVO HGT i radio AD 182 h
    Napisany przez Mateusz863994 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 12-12-2010, 09:31
  2. [silnik] Problemy z silnikiem 2.0 HGT Fiat Bravo
    Napisany przez dj_yong na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-04-2010, 16:37
  3. fiat bravo hgt 155+ turbina z coupe przerobka
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-10-2009, 15:59
  4. Układ chłodzenia Fiat BRAVO HGT
    Napisany przez TIMI na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 24-04-2009, 13:07
  5. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo hgt forum

bravo hgt forum

fotele fiat bravo

bravo hgt

silnik 2.0 hgt

renault 19 16v fotele

fiat bravo hgt opinie

budowa silnika 1.9tdi passat b5

fiat brava hgt fotele

schemat rozrzadu fiat 1.8

fotele 156 w marea

brava fotele od alfy 156

silnik 2.0 20v fiat schemat alternator montaz

budowa silnika fiat bravo hgt

fiat bravo 2.0 hgt forum alternator

schemat budowy fiata brava

fiat bravo 1.8GT czy 2.0HGT opinie

kanaly olejowe w bravo hgt

Fiat Bravo I HGT 2 0 20v 147KM!!!!

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl