Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 18 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #91
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Dokładnie. Spalanie oleju silnikowego zaciąganego przez nieszczelność w turbinie. Ciekawe czy w Stilo też się to zdarza. Niby jest klapa gasząca...
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    44
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Choroba szalonych diesli Widziałem rozbiegane Stilo na autostradzie przed Brnem.Chciałem pomóc gościowi ale już nie zdążyłem niestety

  4. #93
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    Choroba szalonych diesli
    Nic przyjemnego niestety.....

    Zakupiłem kabel ELMa i troszkę poklikałem. Jest tego tyle że można się zgubić hehe.
    Zamontowałem do wszystkich napędów klap w klimie, sprzęgiełka i niestety ale ten od ciepło-zimno ani nie drgnął. Musiałem wyjąć go jeszcze raz i po rozebraniu silniczka okazało się że rozleciały/zużyły się pseudo szczotki z blaszek i pozamiatane. Muszę kupić nówkę
    silniczek.jpg
    Możecie mi powiedzieć o co chodzi z tą temperaturą parownika, bo przy takiej wartości w aucie powinno być gorąco
    błąd.jpg

    No i dzisiaj niestety ale Stilon znów wydoił ze mnie ojro.... Zapodałem nowy aku
    nowy aku.jpg

    Pierwszy test jutro rano. Mam nadzieję że skończy się tylko na aku, bo jak nie to trzeba będzie się wziąć za cały układ paliwowy.....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #94
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Na temperaturę parownika nie patrz, bo pokazuje bzdury. U mnie jest tak samo. Ja swój aku będę wymieniał na przyszły rok. W tym roku bez nadmiernego użytkowania grzałek PTC powinien jeszcze dać radę. Pytanie mam, wężyki do overboosta masz nowe? Gdzie można takie nabyć?
    Italians Do It Better

  6. #95
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa

  7. #96
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Co z przepływomierzem?

  8. #97
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Widoczny wężyk jest produkcji FESTO do pneumatyki https://www.festo.com/cat/pl_pl/products_QSK
    Cała pneumatyka w obrabiarkach numerycznych jest robiona właśnie tymi przewodami.Taki miałem pod ręką więc taki kawałek założyłem, bo jak przenosiłem zawór na górę to musiałem to lekko przerobić.
    Ja nie mogłem czekać z aku, bo przy -5 był już problem a wiecie że z dnia na dzień będzie tylko gorzej z temperaturą na zewnątrz.


    A co do przepływki to mi się nie spieszy. Do marei kupiłem nowego Boscha, ale cena przepływki do tego stilo jest wypadkową skąpstwa i chciwości właścicieli firmy Bosch. Bez aku nigdzie nie pojadę a bez przepływki śmiało sobie pomykam i na razie tak zostanie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #98
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Przeczysc przepływomierz. Czy może wywala błąd i się juz nie da?

  10. #99
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Błędu nie ma ale obcina strasznie moc. Dodatkowo zamontowany jest przepływomierz nie od tego silnika....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #100
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Niestety ale stało się to czego się obawiałem, mianowicie -15 stopni prawie dało mu radę. Prawda jest taka, że dla tego typu silnika to powinna być kaszka z mlekiem a nie jest. Teraz ciekawi mnie czy to któryś wtrysk leje czy może pompa nie daje rady nabić ciśnienia
    Objaw jest taki że przy kręceniu rozrusznikiem, silnik w ogóle się nie odzywa, czyste kręcenie. Po chwili wcisnąłem gaz i raz zaklekotał no i oczywiście od razu puściłem kluczyk przez co równie szybko silnik ucichł. Ponowne kręcenie z wciśniętym pedałem gazu i silnik zaczął kaszleć, z tyłu zaczęły pojawiać się jakieś dymy a ja dalej trzymałem na rozruszniku. Po jakiś 8-10 sekundach wreszcie złapał "na dobre" i dopiero wtedy puściłem kluczyk. Z tyłu oczywiście dym jak ze stara hehe. Po tym wszystkim już zaczął palić jak nowy hehe.
    Pojechałem na garaż i sprawdziłem korekty na prawie rozgrzanym silniku i pokazało mi się takie coś
    korekty.jpg

    Czy jesteście w stanie mi coś powiedzieć o wtryskach

    Zrobiłem mały wykres z korektami i po podniesieniu obrotów, trzeci wtrysk (żółta linia) zaczyna totalnie odjeżdżać
    wykres.jpg

    Czyżby wtrysk numer 3 był nie teges i przez niego pompa ma problem nabić poprawne ciśnienie do odpalenia
    Kurcze muszę to zrobić bo autko nocuje tylko i wyłącznie na polu a do pracy trzeba śmigać. Jak się dowiedzieć kto jest winowajcą
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #101
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Nie znalazłem jak do tej pory danych serwisowych mówiących o dopuszczalnych odchyłkach korekcji. Jedni mówią, że powyżej 1mm3/w trzeba zacząć działać, inni znów że powyżej 3mm3/w. Inni znów piszą, że najlepszym sygnałem do sprawdzenia wtrysków są pierwsze problemy z odpalaniem. Poszukaj informacji nt. logów rozruchowych.
    Italians Do It Better

  13. #102
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    A próbowałeś jeździć z dolewką 2T do paliwa? U mnie delikatnie poprawiło korekty. Widac różnice w odpalaniu. Na wielu forach czytam odczucia ludzi z poprawa rozruchu.
    Pozdrawiam


  14. #103
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wczoraj wlałem pierwszy raz więc na razie muszę trochę pojeździć.
    Muszę oglądnąć jeszcze pompę czy czasem nie jest spocona lub mokra, ale nie w taki mróz....
    Dzisiaj rano odpalałem przy -16.5 no i sytuacja analogiczna do poprzedniego mojego posta. Oczywiście udało się w końcu odpalić, ale to takie męczenie. A jak będzie -20
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  15. #104
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Paliwo masz już zimowe czy przejściowe? Próbowałeś depresatorów typu SKYDD? Ja bym się na zimę w olej 2T nie bawił. Może lepiej zafundować sobie płukanie układu wtryskowego jak na filmie poniżej:

    Italians Do It Better

  16. #105
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Ja tam mam cały czas w baku olej lm 1052 i żadnych problemów nie mam. Auto pali na dotyk jak zawsze. W takiej proporcji na prawdę nie powinno być problemu. Przy -15 olej w bańce był płynny, więc nie sądzę, by w proporcji 1:200 to on miał spowodować choćby zmętnienie paliwa.


 
Strona 7 z 18 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 17:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 19:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042813

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl