Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 18 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #151
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    No i elegancko. Pokaż jeszcze na zdjęciu jak Ci się udało dociąć osłonę. Mnie to wyszło nieco siermiężnie, ale wiedziałem że prędzej czy później założę oryginał
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Na razie zdjęcia nie będzie hehe. Wyszło średnio, ale po części jest to wina tych dziadowskich gumek. Jak kupiłem stilo to manetki odskakiwały. Ktoś podciął nożem obudowę pod dźwignią kierunkowskazów żeby guma nie odpychała. Nie za bardzo to pomogło ale wycięta obudowa już została. Dodatkowo teraz ja wyciąłem i włożyłem dźwignię która znów odpycha gumę i dźwignię Upaćkałem teraz gumę wazeliną techniczną to może zmięknie trochę. Wszystko wysmarowane więc fotek nie ma hehe.

    Ale żeby nie było lekko, dzisiaj okazało że....

    DSC_1339.jpg

    Kurcze kolejny wydatek .......
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #153
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Tempomat fajna rzecz
    Co do spręzyny, to przechodziłem to w mojej Lancii
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #154
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tempomat trochę uzależnia wręcz Nawet w mieście się czasem używa jak długa prosta żeby nie patrzeć na prędkościomierz..

    A sprężynka.. niefajnie tym bardziej, że wymiana pewnie 2ch no i jeszcze nie wiadomo co z amorkami nie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #155
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Zaczął się urlop to i troszkę czasu jest.
    Wczoraj wreszcie wymieniłem tylny zacisk hamulcowy. Oczywiście przy okazji znalazłem sobie kolejną usterkę hehe, mianowicie zauważyłem że rozleciała mi się górna tulejka metalowo-gumowa w amortyzatorze.
    Już zamówione i jutro będą.
    1.jpg2.jpg33.jpg44.jpg55.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #156
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Żeby Ci manetka nie odskakiwała to wyciągnij tą gumkę osłonkę na zewnątrz (wygląd mało estetyczny) lub wepchnij jeden zwój harmonijki do środka osłony kolumny kierownicy. Ja wepchnąłem i działało i nie wyskakiwał kierunkowskaz-manetka. Powiem Wam chłopaki, że nieraz tęsknię za Stilonkiem, naprawdę udał mi się tez zakup. Miałem go 4 latka. To było moje kochane autko, mam teraz Cromala ale to nie to. Wiadomo lepsze cichsze mocniejsze bezpieczniejsze szybsze ale Stilonka darzyłem bardzo dużą sympatią. A następne auto na pewno będzie w automacie bo nigdy nie miałem i chyba to będzie Astra J z dwu litrowym silnikiem. Sorki za OT.

  8. #157
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Gumkę już dawno wyjąłem tylko że po dołożeniu tempomatu znów zrobił się problem, bo jego manetka podparła tą gumkę hehe. Posmarowałem wazeliną i sytuacja poprawiła się.
    Ja chętnie wymieniłbym się na Cromala
    Dzisiaj przyszła kolej na następną rzecz do wymiany, mianowicie pękniętą sprężynę. Nowe czekały grzecznie w pudełkach aż znajdzie się trochę czasu.
    Tak to wyglądało:
    am.jpgam2.jpgam8.jpgam7.jpgam4.jpgam6.jpgam5.jpgam3.jpg

    A to wszystko było zrobione przy przebiegu:

    am9.jpg

    Oczywiście podczas wymiany sprężyn musiała przyjść burza i uprzykrzyć prace przy aucie.....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #158
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    nieźle Cię tam zalało. pooglądaj teraz przednie sprężyny. ja u siebie jak wymieniłem z tyłu to za ok tydzień pękła z przodu. o pęknięciu tylnej dowiedziałem się tez przy okazji jakiegoś przeglądu czy wymiany kół. nic nie pukało ani nie hałasowało, dało się jeździć. przednia pękła jak żona jechała do pracy. narobiła jej niezłego strachu. najpierw był strzał podczas pęknięcia. pękła od góry, jedno uzwojenie. chyba coś źle trafiła na łożysko bo hałasowało strasznie podczas skręcania. wróciła z pracy ale pełna obaw czy dojedzie. auto stało kilka dni zanim sprężyny i nowe łożyska dojechały.
    jak zobaczyłem urwany kawałek do się zastanawiałem ile jeździłem na częściowo pękniętej sprężynie. poniżej zdjęcie ułamanego kawałka

    WP_20150522_003.jpg
    Pozdrawiam


  10. #159
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Przednie były wymieniane w akcji serwisowej bo jest to odznaczone w historii ASO. Lepiej mnie nie załamuj hehe.


    Tak jak napisałem wcześniej, tulejki amortyzatorów przyszły dzisiaj i od razu je wymieniłem.

    tu.jpgtu2.jpgtu3.jpgtu4.jpgtu5.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #160
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Parę dni temu zaczął trzeszczeć głośnik kierowcy więc zakupiłem dwa używane, ale od wersji HI-FI. Jak widać na zdjęciach, troszkę się różnią

    Muszę przyznać że słychać różnicę oczywiście na plus
    W czarnej obudowie są zwykłe a w szarej z wersji HI-FI-tak to sobie wymyśliły Włochy hehe

    g.jpgg1.jpgg2.jpgg3.jpg

    Za to dzisiaj z racji że wróciłem z urlopu, wziąłem się i wymieniłem wreszcie wtrysk nr 3.
    Największy problem to wyczyszczenie otworu po wyjęciu wtrysku. Odsysacz do odsysania krwi pod czas operacji, byłby idealny
    Ja wykorzystałem do tego pistolet do piaskowania.
    Wtrysk wymieniony i na razie nie zakładałem osłony silnika, żebym mógł kontrolować ewentualne niedociągnięcia z mojej strony.
    Tak wyglądają obecnie korekty.
    a.jpgb.jpgc.jpgd.jpg

    Który Waszym zdaniem następny do regeneracji
    Aha kodowanie nowego wtryskiwacza przebiegło bez problemu.

    Uaktywniłem jeszcze kontrolkę tempomatu i zrobiłem osiowanie, ale po tym zabiegu nie przestały mi migać kierunki przy ryglowaniu zamków. Wszystko jest jak było
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #161
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Następny do roboty jest wtrysk nr 4. Korekta dodatnia nie jest jednoznaczna. Albo przytarty wtrysk, albo słabsza kompresja cylindra. Skoro masz już wprawę w demontażu wtrysków, możesz zamienić 4 z 1 i zobaczyć czy korekta pójdzie za wtryskiem. Na przytarty wtryskiwacz pomaga olej 2T. Dolewasz co jakiś czas?
    Co do migania kierunków podczas ryglowania zamków, to nie wiem czy dobrze zrozumiałem - migają czy nie? Jeśli nie, to musisz tę funkcję uaktywnić. Potrzebna będzie karta kodowa.
    Ile Cię kosztowały głośniki w wersji HiFi? Widzę po aukcjach, że prawie jak za darmo Ciekawe jakie są u mnie...
    Ostatnio edytowane przez boch ; 23-07-2016 o 22:54
    Italians Do It Better

  13. #162
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Czyli tan który wyjąłem muszę dać do regeneracji i potem zapakować w miejsce czwartego.
    Na obecną chwilę nie dolewam żadnych specyfików do paliwa. Śmigam za to cały czas na paliwie z Lotosa, ale na tym lepszym, że tak powiem hehe.
    A co do głośników to dałem 30zł+przesyłka, więc tragedii nie ma.
    Jeśli chodzi o miganie kierunkowskazów, to czytałem że po osiowaniu proxy, opcja ta znika i trzeba mieć kod z CODE CARD aby to uaktywnić. Ja osiowanie proxy musiałem zrobić żeby się kontrolka zaczęła świecić, ale kierunkowskazy jak działały tak działają bez zmian
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  14. #163
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Czyli tan który wyjąłem muszę dać do regeneracji i potem zapakować w miejsce czwartego.
    Nie. Nie musisz na razie dawać do regeneracji. Z tego co widać na zrzucie wtrysk 3 koryguje wysoką korektę wtrysku 4. Zatem wyjąłbym wtrysk 4 i zamienił miejscami z innym wtryskiem żeby sprawdzić czy korekta pójdzie za wtryskiem czy zostanie na cyl. 4. Oczywiście trzeba pamiętać o zakodowaniu zamienionych wtrysków przez soft. Możesz również spróbować olej 2T Liqui Moly 1052

    Co do osiowania. Osiowanie przez MES działa różnie... U mnie np. przy okazji osiowania wywala błąd osiowania sterownika klimatyzacji. Na szczęście klima działa bez problemów. To ponoć częsty problem w Stilo. Yani - autor MES, dość długo z tym walczył i niby w końcu się to udało, ale z tego co czytam nie wszyscy dają sobie z tym radę, także problem w sofcie wciąż jest aktualny.

    Powiedz mi jeszcze czy dużo było zachodu z demontażem boczków drzwi?
    Italians Do It Better

  15. #164
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    O widzisz a ja myślałem że błąd klimy podczas osiowania to coś nie dobrego, bo i u mnie to wyskoczyło, a tutaj widzę że to norma.
    A wtrysk chcę oddać do regeneracji i mimo to go wymienię. Przyjdą mrozy i chciałbym odpalić normalnie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  16. #165
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jest kilka porad co zrobić aby pomyślnie przejść osiowanie proxy:

    - odłączyć aku na noc
    - podczas osiowania uruchomić panel klimatyzacji
    - zmienić w menadżerze urządzeń ustawienia portu COM/LPT na minimalną wartość opóźnień (latency)
    - wykasować wszystkie istniejące błędy w sterowniku klimatyzacji

    Oprócz odłączenia aku, wszystkie punkty spełniłem, a mimo to osiowanie klęka na klimatroniku. Może dzisiaj pokombinuję, chociaż tak jak wspomniałem wcześniej błąd osiowania nie wpływa niekorzystnie na działanie klimatyzacji.
    I ponowię pytanie - jakieś trudności przy demontażu boczków drzwi? Też będę chciał takie głośniki
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-07-2016 o 14:02
    Italians Do It Better


 
Strona 11 z 18 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 17:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 19:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042813

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl