Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 164

Temat: Palio 1.2 Maćka  

  1. #136
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    jak by cewka nawalała to by błąd wywalał.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    jak by cewka nawalała to by błąd wywalał.
    Zależy jaka byłaby usterka ...

  4. #138
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    z błędów to tylko ten co był wcześniej, tj. O1: wtryskiwacz zwarcie z +12V [błąd ciągły] - tylko który wtryskiwacz?

    IAW Scaner pokazywał mi, że sonda działa, a za chwilę, że nie...po jej odpięciu od instalacji pod maską nic się nie dzieje - może to już na nią czas???

    * benzyna - nadal tuż po odpaleniu gubi obroty, mocno nimi faluje i gaśnie...

    * udało mi się dojść do normalnej pracy, no dobra prawie normalnej na LPG - zdarza mu się spaść z obrotów i wrócić do normalnych, a czasami zgasnąć (na dojeździe do skrzyżowania), a do tego zapaszek wokół auta, ale jedzie...


    a udało się to przez właśnie coś w stylu odłączenia sondy (przypomniałem sobie dzisiaj, że jak rozłączyłem wtyczkę to wypadł mi z niej kawałek taśmy...nie przejmowałem się tym, tylko złożyłem do kupy) - zaślepiałem po kolei po jednym pinie na wtyczce i teraz mam o ile dobrze pamiętam - czarny przewód zaślepiony (zewnętrzny, przy bolcu kierunkowym na obrysie wtyczki) ...o co może z tym chodzić, bo ja nie mam zielonego pojęcia?!

    zaślepiony jest ten w czerwonym kółku na obrazku poniżej
    aaa.PNG

  5. #139
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    37
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Maciek R4 Zobacz post
    z błędów to tylko ten co był wcześniej, tj. O1: wtryskiwacz zwarcie z +12V [błąd ciągły]
    No to wiesz czemu nie ma mocy i rzuca silnikiem.

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    tylko ten błąd był od kiedy mam auto i nie było problemu z silnikiem...


    a co z tym zaślepianiem pinu we wtyku od sondy - to mi spać nie daje

  7. #141
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    podpiąłem się dzisiaj raz jeszcze...spróbowałem Stertreka Punto - też się połączył, odczytywał to co pozwala...pokazał na czerwono cewkę nr 1 zaraz po uruchomieniu silnika (na Pb i LPG była podświetlona, z tym że na benzynie silnik miał nierówne obroty i krztusił się przy dodawaniu gaz, a na gazie - równo pracował i przy dodawaniu gazu nie podduszał się)...do tego wartość VAE była na 100%...na dokładkę był nieaktywny przycisk Error codes...

    było coś takiego - kurczaki, że screena nie zrobiłem :/
    f.PNG



    a teraz IAW Scan...
    #1. testy
    d.png
    - co to jest ten ekonomizer?!

    #2. silnik na benzynie
    a.pngc.pngb.png

    #3. silnik na gazie
    e.png

    #4. brak jakichkolwiek błędów na benzynie...na LPG błąd wtrysku - ale już doczytałem, że tak będzie, bo są one odłączane...

    wg IAW Scana, sonda działa - wskaźnik się rusza, kontrolka w programie zmienia kolor z szarej na zielony i odwrotnie (w zależności od tego czy wciskam pedał gazu czy jest zwolniony)...ale dzieje się to zarówno na Pb i LPG - tak ma być???

    i kolejny dylemat - patrz post wyżej - zaślepiony pin we wtyczce sondy...

  8. #142
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Na 3 zdjęciu jest między innymi wykres sondy.Przecież ona jest martwa.
    Jaki kolory są jeszcze przy tej wtyce
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #143
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    do ruszenia pedału gazu - wykres sondy jest martwy...potem jak pedałem operuję, to wykres zaczyna przypominać wykres - skaczą wartości od 0,9 do 1,4...jak puszczam pedał to wykres ponownie staje się martwy

    do tego - kontrolka sondy staje się zielona po jakichś 2 minutach od uruchomienia silnika...jak się to stanie, to na 4 obrazku widać, że wskaźnik pokazuje LEAN (za ubogo)...


    we wtyczce sondy są jeszcze prócz tego 1x czarny zaślepiony: 2x biały i 1x szary

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    wczoraj...jedzie - no jakoś się nawet zbierał, szału nie było, ale jechał...nagle smród gazu - już nie zapaszek, a smród...do tego spadek obrotów, ogólny brak mocy i prędkość max.60/h...i zgasł po zdjęciu nogi z gazu...

    odpalony pracował i jechał bez żadnych problemów ja wiem, może z 15-20 minut i potem j.w.

    do tego przy próbie wyprzedzenia czegokolwiek - totalna zamułka i gaśnięcie...nawet traktora się nie udało wyprzedzić...gasł nawet na dojeździe do skrzyżowań (na biegu) bez wciśniętego pedału gazu :/



    i żeby było weselej - w domu na uruchomionym silniku sprawdzałem przewody gazowe pod maską - lałem na końcówki przy filtrze/zaworze i reduktorze ludwika...dodatkowo na łączeniu obudowy filtra gazu też lałem...żadnych bąbelków/wycieków, a smród jak był tak był wyczuwalny...




    nie mam już do tego "Pchalio" siły...

  11. #145
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może go zalewa gazem stąd ten smród..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #146
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    ale po jakimś czasie jazdy? potem wystarczy, że zgaśnie, odpalisz i znowu z 20 minut jest dobrze...


    nie wiem - mam II generację LPG...śrubą na reduktorze go reguluję (tak jak I generację...i do tej pory było dobrze...wszytko zaczęło się po zmianie świeczek, wielkiej ulewie i wymianie oleju...)...

    a może trzeba by membrany w reduktorze wymienić - raczej nie było to robione, a instalacja ma już te swoje lata...


    idę myśleć...póki co nad stołem ogrodowym, któremu muszę jeszcze blat przeszlifować i zaimpregnować...z autem będę walczył później...

  13. #147
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    119
    Auto
    Punto II 1.2 8V
    Rocznik
    2001
    Kolego, objawy tak jak piszesz, reduktor do regeneracji. Ja robiłem to sam - mam LOVTEC - koszt zestawu naprawczego 43zl z przesyłka. Trochę NITRO i pędzelek. Możesz spodziewać się dużej ilości "mazi"...

  14. #148
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    dzięki za jakiś konkret - właśnie bujam się z myślami o wymianie membran, ale póki co blokuje to kasa [SIZE=1]i brak pracy od prawie już 2 miesięcy [/SIZE]

  15. #149
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    wracając ze spaceru z Miśkami zobaczyłem kałużę pod tylnym kołem...głowa pod auto i widzę, że do kompletu doszedł wyciek płynu hamulcowego w prawym bębnie

  16. #150
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Maciek R4 Zobacz post
    głowa pod auto i widzę, że do kompletu doszedł wyciek płynu hamulcowego w prawym bębnie
    Tylko się cieszyć, że na postoju a nie w trakcie hamowania przed tirem :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. zderzak palio
    Napisany przez lokad@onet.eu na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-05-2012, 23:50
  2. zderzak palio
    Napisany przez lokad@onet.eu na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-05-2012, 22:32
  3. Palio 1.2 brak zapłonu
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-10-2011, 12:00
  4. palio
    Napisany przez endriu 1 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2011, 15:13
  5. Instalacja LPG do Palio 1.6 16v
    Napisany przez Darrro na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-06-2010, 23:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

lakierach 249f

palio 1.2 jaka pompa wody forum

lakier 249f

lampa 212369

relingi palio forum

zalewa fiat palio 1.4b

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl