Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 39 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 577
Like Tree17lubi to!

Temat: Lucyna  

  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Doradźcie mi jaki pasek rozrządu wziąć bo mam dylemat bo rolki INA myślę że stykną
    INA spokojnie dadzą rade, sa to bardzo dobre rolki, co do paska do daj DAYCO z tego co wiem, to e Lanciach były montowane na pierwszym montażu.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pasek Conti, Rolki INA, SKF, Dayco (choć tu ostrożnie bo słyszałem też opinie mieszane) a nawet ruviele chociaż tam nigdy nie wiadomo co jest..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Wygląda na to że instalacja była założona w lipcu 2010 przy przebieg około 139 000.
    a jaki przebieg autko ma obecnie?

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a jaki przebieg autko ma obecnie?
    Obecny przebieg to 198000.Foto licznika w pierwszym poście

    Dayco założyłem w maryśce i do dzisiaj śmiga No nic zobaczę co będzie lepiej dostępne.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    wydaje mi się, że nie jest to niezbędny element sekwencyjnej instalacji gazowej
    Czyli jak na próbę wyłączę to nic się nie stanie Zobaczę może w sobotę zainstaluje ten program do gazu i się podłącze.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak jak to wyłączysz nic się nie stanie. Prawdę mówiąc słyszałem o takich modułach ale nigdy nie widziałem żeby to montowano
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Czyli jak na próbę wyłączę to nic się nie stanie Zobaczę może
    tylko nie wiem dlaczego chcesz wariator wyłączyć... jeśli w swoim aucie nie masz czujnika spalania stukowego tzn. że instalator podszedł do tematu bardzo poważnie. masz jakieś dziwne objawy na gazie?
    co do przebiegu to kupiłeś auto o identycznym przebiegu nalatanym na gazie (60 tys. km) jak ja. po takim przebiegu czerwone Valteki nadają się conajmniej do regeneracji o ile nie na śmietnik. z fotek nie wyglądają na specjalnie zniszczone. sprawdź w książecze serwisowej czy nie były przypadkiem regenerowane bądź wymieniane.

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    (60 tys. km) jak ja. po takim przebiegu czerwone Valteki nadają się conajmniej do regeneracji o ile nie na śmietnik
    One nadają się do regulacji co 10tyś a do regeneracji jak piszesz 40-60tyś - ta na szczęście jest tania.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    One nadają się do regulacji co 10tyś a do regeneracji jak piszesz 40-60tyś - ta na szczęście jest tania.
    etam dopiero co pisałeś o zadowolonych taksiarzach robiących po 100 tys. przebiegu na Valdkach. prawda jest taka, że wszystko zależy od tego jak się trafi wiadomo, że są też Valdki które wymagają kalibracji tuż po wyjęciu z pudełka. tak przynajmniej piszą instalatorzy naforach. ja mogę mówić jedynie za siebie. poprzedni właściciel nakręcił 60 tys. na jednej listwie. o kalibrację go nie podejrzewam, bo książka serwisowa LPG nic o tym nie wspominała. do tego wężyki różnej długości... to nie mogło dobrze pracować. skutek - słabszy 4 cylinder, tam gdzie wężyk był najdłuższy.
    po przebiegu 60 tys. na gazie ja nie zastanawiając się długo zregenerowałbym parownik, wymienił filtry i oddał Valdka do regeneracji, bądź co chyba pewniejsze - wymienił go na coś lepszego. ceny na listwy coraz niższe. montaż w przypadku Zielonego banalnie prosty - bardzo łatwy dostęp. pozostaje jedynie konfiguracja w programie.

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    etam dopiero co pisałeś o zadowolonych taksiarzach robiących po 100 tys. przebiegu na Valdkach
    Bo robią tyle i więcej, ale każdy normalny serwis LPG kalibruje listwę co 10tyś km przy przeglądzie. Nie twierdziłem, że oni ich nie regenerowali - owszem tak, ale i tak przebieg jest imponujący na tak znielubianą listwę..

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    że są też Valdki które wymagają kalibracji tuż po wyjęciu z pudełka
    Owszem wymagają i jeśli się nie mylę nawet o tym producent pisze - "ten typ tak ma" i już. Nie rozumiem zdziwienia. To tak jak np. z linką sprzęgła - dziwi Cię, że trzeba ją po wymianie wyregulować? Owszem większość listw nie trzeba i wręcz się nie da, ale nie valteki..

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    o kalibrację go nie podejrzewam, bo książka serwisowa LPG nic o tym nie wspominała
    Bo nie musi - to normalny przegląd.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ale dla mnie kalibracja taniej listwy po 10 tys. km nie jest niczym dziwnym. pisałem o tym w tematach poświeconych LPG wielokrotnie sama kalibracja jako normalny przegląd... hmmm... tak powinno być, ale nie jest. do dokładnego sprawdzenia skoku tłoczka należy listwę zdemontować, a nie każdemu gaziarzowi się chce. z reguły wizyta kończy się na wymianie filtrów i "czary mary" w ustawieniach byłem na takim przeglądzie, więc wiem o czym mówię. koszt kalibracji listwy to dodatkowe ok 50 zł i nie należy tego mylić z kalibracją (autoadaptacją) instalacji przez program diagnostyczny LPG.

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No widzisz - ja mogę gadać na gaziarzy, u których zakładałem LPG ale wiem że każdego valteka na przeglądzie kalibrują..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    A powiedźcie mi na czym polega kalibracja i regeneracja wtryskiwaczy i czy można jakoś ocenić ich stan podglądając je w tym programie diagnostycznym
    Niestety ale z wszystkimi pracami muszę poczekać do soboty (o ile nie wyląduję w pracy) bo niestety za nim wrócę z pracy i zjem to już jest ciemno.

    Co do wariatora to pytam z ciekawości bo jak już pisałem to na benie dalej muli.A w 1.6 to chyba jest czujnik spalania stukowego
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kalibracja to czysto mechaniczny proces - regulacji tłoczków na przyrządzenie z mikrometrem. Potem powinno zrobić się test pod ciśnieniem np. powietrze, 4 cylindry z pimpongami i równe cykle na każdy wtryskiwacz - piłeczki powinny być równo

    Niestety tak łatwo nie zobaczysz tego w programie diagnostycznym - właściwie w ogóle. Jedynie przez dedukcję i doświadczenie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    A czy mogę sobie zapodać takie coś KOMPLET NAPRAWCZY LISTWY VALTEK zestaw 4 sztuk (3842883553) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i pojechać potem na kalibrację czy raczej nie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak jak najbardziej możesz ale najpierw wypadałoby ocenić czy trzeba coś wymieniać.. Po co jeśli np. listwa jest sprawna a możd nawet skalibrowana
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 3 z 39 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

lucyna zielony fiat klub

182b6000 a 182a4000

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl