Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22

Temat: Limo w "coupe"  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Łuuu chu chu... zarosło kurzem
    A więc mała aktualizacja
    Przyszło lato, więc "pakiet" lato został "ukończony"

    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    Audi TTS-a 19x9j, Dezent,
    i tu się pomyliłem, bo nie Dezent a Ronal

    felgi miały być w kolorze grafitowym z dowaloną złotą perłą do bazy i bezbarwnego, ale z kilku powodów stało się inaczej

    Finalnie wyszło coś takiego:

    DSC_0148.jpgDSC_0149.jpg

    jak to mówią, tego nie pomalujesz, to je ameninium czyli fele wypolerowane metodą wibracyjną do tego zabezpieczone powłoką z 4nano

    całość prezentuję się mniej więcej tak:
    DSC00774.JPGDSC00759.JPGDSC00760.JPGDSC00761.JPGDSC00763.JPGDSC00764.JPGDSC00765.JPGDSC00766.JPGDSC00767.JPGDSC00768.JPGDSC00769.JPGDSC00770.JPGDSC00772.JPGDSC00785.JPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    3.6 V6 to jakiś dedykowany silnik do tego modelu czy ogólnie VAGowski? Tak jak już to są 3.0/3.2 lub od razu już 4.2.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    ogólnie motorownia vag-iny
    Ten silnik był w wielu modelach(i z różnymi mocami) np eos, b6 r36, superb, jako podstawowa jednostka w cayenne po fl.
    4.2 to już typowa v-ka.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Ostatnio gdzieś stanąłem i całe auto zapylone :/ na szczęście powłoka na felgach okazała się skuteczna
    więc, lakier odświeżony pastami 3m fast-it czy jakoś tak , umyty szamponem ADBL shampoo cola, oraz zabezpieczony quickdetailerem również z ADBL-a, felgi przepolerowane pastą lekko ścierną, odtłuszczone i zabezpieczone powłoką 4nano rim protect, opony zabezpieczone Meguiar's Endurance High Gloss, wnętrze odkurzone oraz odświeżone i zabezpieczone interior quickdetailerem z ADBL-a - generalnie fajne produkty

    20160612_153641.jpg
    20160612_171246.jpg
    20160612_180511.jpg
    20160612_181838.jpg
    20160614_121515.jpg
    20160617_110113.jpg

    ale niestety lub stety, pojeździłem sobie chwilę takim czymś:
    20160620_180150.jpg
    20160622_200726.jpg
    20160622_201622.jpg
    20160622_201625.jpg

    echhh, złapałem bakcyle tylko że, nie chcę AR a Meśka R129

    więc:
    Używane Volkswagen Passat CC - 60 999 PLN, 150 000 km, 2009 - otomoto.pl

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    A co się stało z BMW, bo coś mi chyba umknęło?
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Bmw było fajne, ale, rdzewiało, błotniki tył i podłoga z tyłu, do tego poprzedni właściciel regenerował turbo i regeneracja wyszła jak wyszła, do tego 4 amory padły, m-pakiet cena x2 a do tego nigdzie nie były dostępne... wpakowałem mts'y ale to był półśrodek, prowadziło się jak auto na standardowym zawiasie, wtryski już miały dość, 3 zregenerowałem, po miesiącu czasu korekta na pozostałych 3 zaczęła iść gdzieś w kosmos... no i skrzynia... przypadłość zf-a, na zimnej skrzyni lewarek po wybiciu na luz nie wracał do pozycji neutralnej, tylko zostawał, w miejscu jak bym chciał wbić piąty bieg... dość problematyczne jeśli się ktoś nie przyzwyczai... problem trochę rozwiązał nowy olej w skrzyni, zestaw naprawczy tego ustrojstwa jeszcze mi leży w garażu... ale już mi się nie chciało grzebać przy tym aucie... do tego przełożenia skrzyni... masakrycznie krótka jedynka... z resztą jak w każdym dieslu, może jak by była w automacie to dalej bym nią jeździł

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    501
    Auto
    stop
    Ja teraz jezdziłem dwoma E46.Obie m-pak, obie 2004r.Jedna przejechane 380 tyś nic w niej nie było ruszane.W sensie turbo,wtryski.Gdyby nie klapki gaszące to była by dziewica.Niestety jedna się urwała i ...chyba wiadomo co się stało.Druga ma 290 tyś dopiero teraz turbina zaczyna lekko gwizdać.Klapki zrobione w ostatnim momencie.Tylko to prawda z rdzą.Obydwie błotniki,ranty drzwi,maski.Ale tragedii nie ma jeszcze.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-02-2015, 18:18
  2. Palio 1.2 8v + LPG - świeci Fiat Code i brak "marchewy"... immo?
    Napisany przez szafa32 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 16-02-2013, 13:10
  3. Dziwny dźwięk " chrobotanie " na półsprzęgne Fiat G punto 1.3 90hp
    Napisany przez Daniken88 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-06-2012, 19:32
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl