Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 142
  1. #106
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Lancia Delta HPE HF "GTI Hunter"

    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    i co tam zdziałaliście?
    Doszliśmy do wniosku, że opony Vredestein W rozmiarze 295 nie są tym co potrafi przenieść moc na asfalt

    A Lancia dostała kolejny komplet Recaro - tym razem oryginalny, bez dziur itd.

    Dalszy los Lancii stoi pod znakiem zapytania bo kolejne modyfikacje cenowo stają się nie do zaakceptowania :/

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Doszliśmy do wniosku, że opony Vredestein W rozmiarze 295 nie są tym co potrafi przenieść moc na asfalt

    A Lancia dostała kolejny komplet Recaro - tym razem oryginalny, bez dziur itd.

    Dalszy los Lancii stoi pod znakiem zapytania bo kolejne modyfikacje cenowo stają się nie do zaakceptowania :/

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    delta-HF.com | Witaj na stronie poświęconej samochodowi Lancia Delta HPE HF.
    czyli z motorownia nic nie robiliscie?

  4. #108
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Lancia Delta HPE HF "GTI Hunter"

    U mnie dopiero na lipiec są zaplanowane następne prace.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  5. #109
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Kiedy spotkamy sie na zakręcie...

  6. #110
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Lancia Delta HPE HF "GTI Hunter"

    Ostro dobrze ze nie było wody.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #111
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Na woidzie nie byłbym w stanie tak zagrzać hamulców

  8. #112
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Lancia Delta HPE HF "GTI Hunter"

    Chodziło mi o to że jakbyś wpadł w kałuże czy coś to tarcza by się wykrzywila...

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #113
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Przypomnij mi jaki ty masz setup z przodu ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  10. #114
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Przypomnij mi jaki ty masz setup z przodu ??
    284mm Tarcze Bosch, klocki Ferodo Premier.
    Generalnie nie ma problemu ze sktczenością i odpornością. Tak wyglądają po blisko 30km bardzo agresywnej jazdy w górach.

  11. #115
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    284mm ?? dał bym sobie głowę odciąć że tam jest Brembo na 311 - hym skoro po takim heblowaniu nic się z tym nie dzieje to musi być ok generalnie to teraz mam dylemat bo ten Bosch jest w takiej samej cenie co Textar którego miałem zamiar brać - muszę to rozkminić
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  12. #116
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Powiem szczerze, że sam jestem zaskoczony - tym bardziej, że wcześniej miałem problemy. To co pomogło to zmiana felg. A, i wczorajsze upalanie to były raczej przeloty z prędkościami rzędu 70-180 kmh przy temperaturze nie przekraczającej 15 stopni, więc hamulce miały szanse żeby ostygnąć.

  13. #117
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    jeśli chodzi o zwrotnice, To Ciebie interesuje M3:



    linki do lepszej jakości:
    http://imageshack.us/photo/my-images/801/brembo3.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/823/brembou.png/
    http://imageshack.us/photo/my-images/13/brembod.jpg/
    jak byś chciał jeszcze nr jakiś osłon do hebli czy czegoś tam to pisz
    Ostatnio edytowane przez pajel ; 26-05-2013 o 11:58

  14. #118
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Wszystko co jest potrzebne do przejścia na duży hebel z FC. Osłony itd muszę założyć czy tak czy siak.
    Wiem, że Ty śmigasz na Brembo, więc operację przekładki masz juz za sobą

  15. #119
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    to łapaj nr osłonek,

    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

    a jak wygląda sprawa z przewodami hamulcowymi? też chcesz ich nr? bo w 20vt od zacisku do amora szedł krótki odcinek sztywnego i później przechodził w elastyczny, a i właśnie jak będzie wyglądała sprawa z drążkami? bo nie jestem pewien, czy te z 20vt spasują pod maglownice z 16vt, a gwint w miejscu gdzie przychodzi końcówka drążka w 16vt jest M12 a w 20vt m14, więc je trzeba ściąć 2cm, przyczepią się do tego? w końcu nie będzie widać że są cięte a i czy w delcie były dwa rodzaje końcówek drążków tak jak w kupe 16vt? tzn jeden z większym a drugi z mniejszym sworzniem? do zwrotnic będziesz potrzebował tych z większym sworzniem

  16. #120
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    to łapaj nr osłonek,

    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

    a jak wygląda sprawa z przewodami hamulcowymi? też chcesz ich nr? bo w 20vt od zacisku do amora szedł krótki odcinek sztywnego i później przechodził w elastyczny, a i właśnie jak będzie wyglądała sprawa z drążkami? bo nie jestem pewien, czy te z 20vt spasują pod maglownice z 16vt, a gwint w miejscu gdzie przychodzi końcówka drążka w 16vt jest M12 a w 20vt m14, więc je trzeba ściąć 2cm, przyczepią się do tego? w końcu nie będzie widać że są cięte a i czy w delcie były dwa rodzaje końcówek drążków tak jak w kupe 16vt? tzn jeden z większym a drugi z mniejszym sworzniem? do zwrotnic będziesz potrzebował tych z większym sworzniem
    Najbezpieczniej będzie zastosować przewody z 20VT. Obstawiam, że zastosowano sztywny przewód żeby uniknąć ryzyka ocierania przewodu o felgę.

    Drążki kierownicze zastosuje z 16VT. Trzeba będzie skrócić końcówkę drążka a sam drążek skrócić i nagwintować -> ☼ LanciaHF.eu - Etriers brembo 4 pistons et disques tar-ox G88 sur lancia delta hpe HF LS

    Nie mam pojęcia ile było rodzajów drążków w Delcie bo w sumie ja zawsze kupowałem jedne i nawet nie wiedziałem, że są dwa rodzaje. Wiem jedynie, że są dwa rodzaje wahaczy.


 
Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Palio 1.2 8v + LPG - świeci Fiat Code i brak "marchewy"... immo?
    Napisany przez szafa32 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 16-02-2013, 13:10
  2. Alufelgi 15" 4x98 6x15 ET37 STILO LANCIA ALFA
    Napisany przez dreadlook na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-11-2012, 07:25
  3. Dziwny dźwięk " chrobotanie " na półsprzęgne Fiat G punto 1.3 90hp
    Napisany przez Daniken88 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-06-2012, 19:32
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14
  5. Alufelgi 14" 4x98 Alfa Romeo Fiat Lancia 300zł z oponami!
    Napisany przez Bdm na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-11-2011, 16:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

lancia delta hpe

@hpe--inc.com

lancia delta forum

lancia delta 1.6 8v gaznik

lancia delta hpe sprzedam

lancia delta hpe turbo

lancia delta sprzedam

lancia delta hf integrale sprzedam

lancia delta 16 hf turbo sprzedam

Body kit delta hpelancia delta dziury forumkupie lancia deltalancia delta hpe pldelta hpe forumlancia delta hpe hfdelta hpe hf turbolancia delta 1.6 gtie co to znaczy lancia delta hpe 2.0 hflancia hpe hf szpera lancia deltaforum lancia klub polska deltafotele z lancia delta do fiat bravolancia delta hpe hf turboLancia Delta HF HPE
http://www.iparts.pl