Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 88
Like Tree4lubi to!

Temat: "Jezza" aka Fiat Ulysse II - 3.0 V6 - pääkäyttäjä  

  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    33
    Postów
    4,900
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Pierwszy raz jak zobaczyłem Twój nick to pomyślałem... on musi przeżywać gehenne gdy chce się zalogować Wpisać te znaczki...


    Cytat Napisał pääkäyttäjä Zobacz post
    Czyli musiałbym powtórzyć procedurę - otworzyć i przytrzymać przez minutę a potem zamknąć i znów przytrzymać?
    Tak to swojego rodzaju resetowanie. Dla przykładu w Audi mam tak, że jak odłączę akumulator i później go podłącze to automatyka szyb nie działa. Muszę każdą szybę zamknąć i otworzyć. Wtedy "komputer" uczy się skrajnych pozycji i już od wtedy auto-domykanie/otwieranie zaczyna działać.


    Cytat Napisał pääkäyttäjä Zobacz post
    przeraża mnie zdejmowanie podsufitki, żeby wymienić krańcówki.
    Budowa szyberdachu to nic strasznego, niestety nie znam budowy tego z Ulysse. Dlatego Ci dokładnie nie powiem gdzie musisz dokładnie zerknąć, ani co za modele tych czujników tam siedzą.
    Musisz poczekać na kogoś bardziej rozeznanego. Ewentualnie zdjąć podsufitkę i na stół z tym. Multimetrem byłbyś pewnie w stanie zdiagnozować który zawodzi.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 420 tys. km przebiegu, od nowości w rodzinie
    Audi A6 2.8l 30V V6, mulitronic (CVT)
    Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Wiesz, auto stało dwa tygodnie w serwisie u gościa od włoskich aut. Stało tam za sprawą szyberdachu, bo przeciekał. Mówiłem też, że mam własnie problem z zamykaniem się szyberdachu. Jak widać, z lenistwa albo niewiedzy (raczej obstawiam jedno i drugie mając w pamięci, co poprzedni właściciel robił u niego z np. hamulcami) tego nie zrobił.

    Co do znaczków - miałem szwedzką klawiaturę (fizyczną) w laptopie, piszę te ichnie znaki na pamięć bo dodanie kolejnej klawiatury w systemie to nie problem A tak wygląda zapis normalny, bez diakrytyki - paeaekaeyttaejae

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Kolejna runda pytań: kręcąc się po bezdrożach Österreich przyuważyłem, że randomowo gasną mi drogowe lub przeciwmgłowe.

    Czeka mnie wymiana zespolonego?

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Dokształciłem się na forum Peugeota - tak, trzeba wymienić przełącznik zespolony...

  6. #35
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    33
    Postów
    4,900
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W IT jest takie powiedzonko...
    It's not a bug, it's a feature
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 420 tys. km przebiegu, od nowości w rodzinie
    Audi A6 2.8l 30V V6, mulitronic (CVT)
    Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    W IT jest takie powiedzonko...
    It's not a bug, it's a feature
    Pod warunkiem, że ten bug nie jest upierdliwy na długości 300 km
    Tak - zdarzyło się mi jechać 300 km non-stop na drogowych. Nocą, z Wiednia do Salzburga. Pusta autostrada, aut jak na lekarstwo

    Powoli skłaniam się do pozbycia się Fiata na rzecz np. Seata. Drażnią mnie takie duperele. Drugie auto się tak nie sypie Coś jak Windows vs Linux

  8. #37
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    33
    Postów
    4,900
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tylko ten zły to Windows czy Linux? A tak to jest z autami, wieczna skarbonka. Po drugie każe auto ma swoje przypadłości. Dla przykładu powiem, że w Audi/VW też są takie. To dobrze zrobione auta, ale nie bez wad
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 420 tys. km przebiegu, od nowości w rodzinie
    Audi A6 2.8l 30V V6, mulitronic (CVT)
    Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Tylko ten zły to Windows czy Linux? A tak to jest z autami, wieczna skarbonka. Po drugie każe auto ma swoje przypadłości. Dla przykładu powiem, że w Audi/VW też są takie. To dobrze zrobione auta, ale nie bez wad
    Ja jestem Wintelowiec, więc sam sobie odpowiedz Chociaż ostatnio dużo grzebię w RedHacie i uczę się ad-hoc.
    Czasem tęsknię za moim pierwszym autem - Renault 21 Nic się nie psuło, nawet archaiczna klimatyzacja

  10. #39
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    33
    Postów
    4,900
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja nie twierdzę, że Windows to zło, ale preferuję Linuxa nad polityką produktów Microsoft
    Stare auta były dużo prostsze. Wystarczyła zwykła klimatyzacja, a dzisiaj dziesiątku czujników, sterowników, które regulują to. Po prostu złożoność skoczyła X razy, a więc mamy X może jakieś do kwadratu więcej możliwości popsucia się czegoś.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 420 tys. km przebiegu, od nowości w rodzinie
    Audi A6 2.8l 30V V6, mulitronic (CVT)
    Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Zaczynam mieć problem z rozruchem po dłuższym postoju - rozrusznik kręci się jak opętany ale sam silnik niemrawo budzi się do życia. Macie jakieś pomysły proszę?



    PS: jak na ironię, dokładnie trzy lata temu zapadła decyzja o pozbyciu się Nemesis. Zemsta zza grobu? ;P

    Jest Seat - nie ma problemów. Był Ford - też nie było problemów. To ewidentny sygnał, żebym unikał włoszczyzny i wyrobów pochodzenia francuskiego...
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    46
    Postów
    547
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał pääkäyttäjä Zobacz post
    To ewidentny sygnał, żebym unikał włoszczyzny i wyrobów pochodzenia francuskiego...
    Nic nie jest wiecznie i wcześniej czy później coś się zepsuje czy to francuz włoch japończyk czy niemiec

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał mirek8423 Zobacz post
    Nic nie jest wiecznie i wcześniej czy później coś się zepsuje czy to francuz włoch japończyk czy niemiec
    Spoko, ale do Seata rzadko podchodzę i naprawdę auto zapomniało, jak wygląda serwis. W ciągu ostatniego półrocza, wymeniłem przekaźink E-108 i mechanizm wycieraczek bo się w końcu wyrobił.
    A i przyuważyłem, że manszety przegubów są popękane. Żeby nie było, między Seatem a Fiatem są prawie trzy lata różnicy - więc co, o jakość wykonania i uzytych części chodzi?

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    191
    Auto
    Tipo 1.4
    Większość zależy od egzemplarza. Dla przykładu Ci powiem, że tata ma Mercedesa, auto z 2013 roku, a jestem Ci w stanie pokazać na nim ogniska korozji...

    Fiat wiadomo zawsze był tanszy i to się odbijało później.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Fiacior wczoraj przeszedł komputerową diagnostykę. Zero błędów... nawet ten wyskakujący i znikający błąd systemu oczyszczania spalin.
    Dostałem parę wytycznych by wyeliminować np. niesprawną pompę paliwa, reduktor gazu, etc.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    271
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Kolejna okrągła liczba, 12000 km razem i nadal się kula.



    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Brava 1.4 12V '97 - Auto nie odpala jak jest "średnio ciepłe"
    Napisany przez troyak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 14-05-2015, 23:16
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-02-2015, 18:18
  3. Palio 1.2 8v + LPG - świeci Fiat Code i brak "marchewy"... immo?
    Napisany przez szafa32 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 16-02-2013, 13:10
  4. Dziwny dźwięk " chrobotanie " na półsprzęgne Fiat G punto 1.3 90hp
    Napisany przez Daniken88 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-06-2012, 19:32
  5. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu