Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 278
  1. #76
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    widziałem pytałem nawet w jakimś temacie czy Tomasetto AT07 jest podobny w budowie do AT09



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    dziś po raz pierwszy podpiąłem się zakupionym interface'm do mojej instalki. poniżej zrzut mapy przed adaptacją:

    mapa przed adaptacją.jpg

    i po adaptacji

    mapa po adaptacji.jpg

    adatpację robiłem sam. obyło się bez niespodzianek. zauważyłem, że temperatura reduktora pokazywana przez diagnotykę LPG nie przekracza 56 stopni. tak powinno być? jeszcze jedna rzecz, jaką wartość macie w okienku "sekwencja cylindra"?
    Ostatnio edytowane przez boch ; 18-07-2012 o 19:55

  4. #78
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no u mnie normalnie temp reduktora leci nawet do 80'C (przynajmniej na jałowym)

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #79
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    też mi się wydaje że coś jest nie tak. z tego co pamiętam z moich wizyt u kumpla gazownika temp. była u niego dużo wyższa. albo walnięty czujnik temp. reduktora, albo coś z obiegiem wody nie halo.
    dziś wieczorem odstawiłem auto do elektryka. mimo problemów z podłączeniem się pod diagnostykę (brak komunikacji) ma sprawdzić wiązkę pomiędzy ECU, a przepustnicą. jeszcze do niego jutro zadzwonię żeby dokładnie sprawdzili sondę razem z grzałką.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 19-07-2012 o 00:14

  6. #80
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Co do map to też wg. mnie średnio - masz ją rozjechaną w całym zakresie
    Benzyna jest po prostu za bogato ustawiona..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #81
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    z tymi mapami to jest różnie... wysłałem maila ze zrzutem mojej mapki do fachury od LPG. stwierdził, że moja mapka wygląda całkiem do rzeczy. mnożnik jak i ciśnienie gazu bez zarzutu. oczywiście zastanawia ta niska temperatura reduktora, ale przy instalacji ESGI nie jest ona aż tak ważna, gdyż sterownik gazu wykorzystuje ją tylko do przełączenia benzyna/gaz. jakby nie było, sprawa do wyjaśnienia, bo za niska temperatura gazu za filtrem fazy lotnej też nie jest dobra. u mnie przy temp na parowniku 55 stopni, temp. gazu wynosi ok 35 stopni. zimą byłoby z pewnością mniej... generalnie muszę nadrobić zaległości w temacie "korekcja map". temat wydaje mi się do ogarnięcia

  8. #82
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ogarniaj, bo w razie czego będę wiedział gdzie się zgłosic.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #83
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    na razie jestem bez auta dzisiaj dzwoniłem, jeszcze nic nie znaleźli. czyli prawdopodobnie sterownik. ech...

  10. #84
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No to lipa, ale mam nadzieje, ze wkrotce zdołasz się z tym uporac.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #85
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja Ciebie boch w sumie podziwiam, tyle co Ty cierpliwości masz do tego auta i w sumie kasy wydajesz to ja bym chyba spasował
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #86
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ja Ciebie boch w sumie podziwiam,
    No cos w tym jest, naprawdę szacun wielki
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #87
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    pomijając naprawy typowo eksploatacyjne jak sprzęgło, wahacze czy akumulator, to z tą kasą nie jest tak źle większość rzeczy robię "po znajomości", dlatego tak się to długo ciągnie...
    takie awarie jak to nieszczęsne przygasanie, o którym pisałem w kilku tematach, to temat dla mechaników raczej niewdzięczny. wolą łatwe przypadki, gdzie od początku wiadomo co, gdzie i ile mogą na tym zarobić. poza tym, większość elektryków samochodowych jak słyszy słowo "LPG", kończy rozmowę - miałem 3 przypadki. także postanowione - następne auto definitywnie bez gazu

  14. #88
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    następne auto definitywnie bez gazu
    Etam sam wiesz że LPG nie jest źródłem problemu ani u Ciebie ani u nikogo innego (sprawne LPG).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #89
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    wiesz, nie jestem wrogiem LPG. ja po prostu nie kupię nigdy więcej auta z gazem, ponieważ większość aut na rynku wtórnym, to pojazdy z niuansem montaż instalacji z racji krótkich tras, też raczej mi się nie kalkuluje no chyba, że robiłbym mocno po znajomości i na bardzo low-end'owym zestawie, co jak sami wiecie, raczej nic dobrego nie przyniesie
    ale... właśnie wróciłem od gaziarzy (BRC Kościelna Wieś). koleś na dzień dobry podłączył diagnostykę i stwierdził - gaz a bogato. to "za bogato" wg niego powodowało strzały z wydechu jak i poranne problemy z kangurkami (czasy wtrysków benzyny w czasie pracy na gazie poniżej 3 ms). po kilku próbach z ustawieniami osiągneliśmy kompromis pomiędzy mocą, a właściwie brakiem wystrzałów. czasy wtrysków benzyny w czasie pracy na gazie wynoszą obecnie 3,2÷3,3 ms i są identyczne jak podczas pracy na benzynie. wyjaśniła się również kwestia temperatury. wystarczyło w okienku "czujnik temperatury" wybrać odpowiednią wartość. temperatura wskoczyła na 70 stopni. żeby mieć pewność jaki czujnik mam u siebie zastosowany, należałoby pomierzyć jego rezystancję w temp. ok. 20 stopni. powinna być wtedy na poziomie 2.2kohm. przy okazji sprawdzono szczelność reduktora - jest ok.
    ogólnie auto zachowuje się teraz trochę lepiej. podczas przełączania pomiędzy paliwami nie ma różnicy w pracy silnika. zobaczymy jutro jak motor ostygnie. gdyby coś było nie tak, w ciągu dwóch tygodni mam podjechać na kolejną regulację robiąc wcześniej z 50 kilosów na bence w pełnym-użytecznym zakresie obrotów. reset nie jest niezbędny.
    co do elektryków, nic nie zdziałali. dostałem namiary na innego z zastrzeżeniem, że ma awersje do gazu. i tak właśnie było. podjechałem i niestety potwierdziło się to co słyszałem. ogólnie rzecz ujmując rozmowa z nim to był jeden wielki kabaret. szkoda że gościa nie nagrywałem, byście sobie posłuchali. w podsumowaniu rzucił - samochody z gazem, to nie samochody, a on naprawia samochody. tyle.
    dzięki za słowa uznania, ale co Wam moge powiedzieć... być może jestem cierpliwy, a może bardziej uparty niż cierpliwy. chociaż w przypadku tego auta, moja kobieta uważa, że jestem masochistą
    Ostatnio edytowane przez boch ; 20-07-2012 o 15:07

  16. #90
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Czyli w koncu znalazłej dobry zakład LPG rozumiem
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.6 16V Problemy z pradem...
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-01-2014, 19:06
  2. Sprzedam części Fiat Marea (Bravo, Brava) 1.6 16V 1.8 16V
    Napisany przez pawelek_krak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-07-2012, 21:44
  3. Fiat Bravo 1.2 16v Machoska
    Napisany przez machos89 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-06-2010, 14:43
  4. Pompa Paliwa Fiat Bravo 1.6 16V
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-01-2010, 22:24
  5. Fiat bravo 2000r 1.2 16v
    Napisany przez edek1178 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2009, 09:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 16v opinie

fiat brava 1.6 opinie

http:fiatklubpolska.plmoje-auto-462jebanczyk-czyli-fiat-bravo-1-6-16v-gazownia-13708

fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6

silnik fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 opinie

fiat bravo 1.6 16v spalanie

fiat brava 1.6

opinie fiat bravo 1.6

fiat brava 1.6 16v spalanie

opinie fiat brava 1.6dargaz kuczewola opiniefiat 1 6 16v opiniecewka fiat 1.6ADAPTACJA KLIMA FIAT BRAVOfiat brava 1.6 16v gaz opiniefiat brava 1.6 16v wymiana cewkiKejnosc zaplonu fiat brava 1.6silnik krokowy bravo 1.6

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl