Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Posty od 226 do 240 z 278
  1. #226
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    jak Ci mówię, że nie posiada, to nie posiada dopiero wersja ESGI2-Black posiada korekcję po temperaturze, obrotach oraz funkcję podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. jedyne co mogę zrobić to podnieść temperaturę przełączania na gaz. wtedy rozjazdów nie będzie

    tu masz link do programu

    http://www.pliki.drypa.pl/entry-ba47...c390ba03cc.htm

    szukaj sobie korekcji
    Ostatnio edytowane przez boch ; 23-07-2013 o 10:50



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja nie twierdze że ma te korekcje ale to wręcz niedorzeczne po co tam w takim razie czujnik temp gazu?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #228
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    jedynie informacyjnie. sterownik wykorzystuje tylko czujnik temperatury reduktora dla przełączenia benzyna/lpg. nie dam głowy czy starsze Stagi posiadały korekcję po temperaturze. poza tym, Twoja instalka ma zaledwie rok, może półtora. moja 5 lat. jak wiadomo, wszystko przechodzi ewolucję

    aha. dostałem zaległą paczkę z Megapolu. jednak czytają pocztę z reklamacjami. otrzymałem drugi korpus czuników z właściwymi już otworami pod czujniki. jeden z gwintem M5 drugi z gwintem M6. oba króćce są oczywiście na sprzedaż. chętnych proszę o info na PM'a. cena do uzgodnienia
    Ostatnio edytowane przez boch ; 23-07-2013 o 13:54

  5. #229
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Twoja instalka ma zaledwie rok, może półtora. moja 5 lat. jak wiadomo, wszystko przechodzi ewolucję
    Kurdę tata w skodzie ma instalacje już 8 lat i to normalne że miała korekcje po lpg.. Miała bo od roku jest jakaś nowa centralka ona już bangla po EOBD.. Mniejsza o tę

    Boch ja muszę sprawdzić u mnie jaki ma rozmiar czujnik fazy lotnej bo chętnie bym zrobił pomiar temp. w strudze zgodnie z tym co piszą na lpg forum..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #230
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    z tego co wiem, REG FAST'y, które posiadasz produkowane są w dwóch wersjach, z czujnikiem i bez. jak jest u Ciebie? z tego co czytam, najlepszy pomiar temperatury gazu to pomiar tuż przed listwą lub na listwie, a nie tak jak np jest u mnie 40 cm wcześniej. pomiar w strudze opisano tutaj

    Czujnik temperatury gazu w strudze - LPG FORUM AUTOGAZ STAG VALTEK ALASKA BRC PROBLEMY

    wynika z niego, że różnice są nieznaczne w stosunku do oryginalnych rozwiązań. nie wiem czy warto się bawić. a co do Reg Fast'a. tą listwę polecają mi właśnie jako tanią i odpowiednią alternatywę dla przelewających na zimnym silniku Masterów. zastanawiam się jednak nad trochę droższymi wtryskiwaczami sygnowanymi przezs Staga pod nazwą AC W01. w odróżnieniu od tańszych Reg Fastów listwa wykonana jest z anodowanego aluminium, posiada także możliwość podłączenia węża zasilającego z obu końców.

    dostałem właśnie maila z firmy produkującej instalacje ESGI. proponują mi kompletną regenerację listwy w cenie 70 zł + przesyłka. czy warto? hmmmm... bardzo dobre pytanie

  7. #231
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Regi są w wersji z czujnikiem i bez, z aluminiowym korpusem i plastikowym. Czujnik to NTC 5k i nie każdy sterownik taki czujnik obsłuży.. Ja w swojej wersji go mam, ale w chwili jak go podłączałem mój sterownik nie umożliwiał konfiguracji NTC 5k dlatego przed listwą mam trójnik pomiarowy STAGa wraz z czujnikiem NTC 4k7. Teraz wyszła poprawka softu i można podłączać czujnik z REGów, ale to totalnie bez sensu. Pomiar gdziekolwiek indziej jak w strudze to pomiar temp silnika, powietrza czy wtryskiwaczy ale nie gazu! Współczynniki korekcji po temp gazu nie są bardzo znaczące nie mniej aby miały sens i na prawdę działały trzeba mierzyć rzeczywistą temp gazu a ta jest bardzo zmienna..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #232
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    z linka który wlepiłem wcześniej wynika, że czy to będzie pomiar w strudze, czy zwykły, tradycyjny czujnik w obiegu gazu, to wyniki będą zbliżone. najważniejsze aby czujnik dokonujący pomiaru gazu znajdował się jak najbliżej listwy.
    a ja sobie dzisiaj poczytałem o filtrach FL. ten który zamówiłem posiada symbol FL-01. niestety do najlepszych nie należy. zaleca się stosować filtry fazy lotnej o oznaczeniu FL-03. wydłuża on zdecydowanie żywotność listwy. zresztą od czegoś musiała mi się ta moja listwa pozaklejać i stąd brak płynnego pierwszego przełączania na gaz.

  9. #233
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z linka który wkleiłeś jakbyś przeczytał właśnie od A do Z to byś wyczytał że jest inaczej. Po to powstał tak długi temat aby właśnie to wyjaśnić.. Bezwładność termiczna tradycyjnych czujników jest tak duża że nie da się pomierzyć rzeczywistej temp gazu - po to te całe zamieszanie. Czujnik w listwie po rozgrzaniu listwy nie pokaże nic innego jak stałą temp ogrzanej listwy - temp nawet nir drgnie przy bucie.. To samo obserwuje u mnie. Czujnik, który mam rejestruje bardziej temp w komorze silnika a nie temp gazu.. Czy lato czy zima, czy sppkojna jazda czy szaleństwo - po rozgrzaniu zawsze pokazuje podobną temp ok 45'C..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #234
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ale Ty piszesz o czujniku w listwie gdzie faktycznie możesz mierzyć temperaturę listwy, nie gazu. ja piszę o porównaniu czujnika tradycyjnego w strudze i czujnika NTC. mój czujnik temperatury umieszczony w trójniku za filtrem fazy lotnej rejestruje zmiany temperatury gazu co widać przez program diagnostyczny. przy temperaturze reduktora w okolicach 60 stopni temperatura gazu wynosi od 28 stopni wzwyż i wartość ta stale się zmienia, także nie wiem jak to jest z tą bezwładnością termiczną tradycyjnych czujników.

    tutaj cytat z zamieszczonego wcześniej linka

    Porównałem wartości mojego tuningowego czujnika temperatury gazu z "czystym termistorem" i różnica jest ~0.2kΩ w środku pokoju, a przy kaloryferze gdzie czysty termistol pokazuje równe 10kΩ, tuningowy pokazuje o 0.16kΩ więcej. Różnice są więc w miarę pomijalne
    gdybyś chciał króciec fi 12x2 z otworami gwintowanymi M5 i M6 daj znać. ten drugi jest prawdopodobnie w standardzie Staga czyli fi 11x2 z 2 otworami M6.

  11. #235
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    tutaj cytat z zamieszczonego wcześniej linka
    Przeglądałem przez telefon - byłem przekonany że wrzucasz ten link z lpg-forum:
    Tuningowany trójnik pomiarowy temp. gazu & Trójnik STAG - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

    Tam rozwinęła się dyskusja zdecydowanie mocniej Poczytaj wszystko tam To że ktoś mierzy rezystancje czujnika leżącego na stole świadczy tylko o tym kimś Poczytaj najpierw ten wątek co wkleiłem i wtedy zrozumiesz..

    Co do króćca to bym musiał chyba wykręcić ten cały czujnik a potem nie wiem jak to z uszczelnieniem tego Ten sam problem jak Ty miałeś - mogę skleić ale nie wiem czy warto skoro zaraz będę tam wkręcał coś innego
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #236
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    25.jpg

    i wciąż jeździ

  13. #237
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,761
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Ładny przebieg i oby dalej jeździł

  14. #238
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dzięki! na razie jeździ jak dziki po 28 sierpnia auto trafia do lakiernika. za lakierowanie całego zderzaka i zrobienie obu progów zapłacę 400 zł. chyba niedrogo, co?

  15. #239
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    za lakierowanie całego zderzaka i zrobienie obu progów zapłacę 400 zł. chyba niedrogo, co?
    Rzekłbym, że zajebiście tanio.. 400 to nie jeden lakiernik wziąłby za sam zderzak
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #240
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    są prawdopodobnie najtańsi w mieście. robili auto mojej siostry teściowej. wyszło spoko. mam nadzieję, że poradzą sobie z moim kolorem. wrzucę później foty tego co mam do roboty.


 
Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.6 16V Problemy z pradem...
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-01-2014, 18:06
  2. Sprzedam części Fiat Marea (Bravo, Brava) 1.6 16V 1.8 16V
    Napisany przez pawelek_krak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-07-2012, 20:44
  3. Fiat Bravo 1.2 16v Machoska
    Napisany przez machos89 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-06-2010, 13:43
  4. Pompa Paliwa Fiat Bravo 1.6 16V
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-01-2010, 21:24
  5. Fiat bravo 2000r 1.2 16v
    Napisany przez edek1178 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2009, 08:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 16v opinie

fiat brava 1.6 opinie

http:fiatklubpolska.plmoje-auto-462jebanczyk-czyli-fiat-bravo-1-6-16v-gazownia-13708

fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6

silnik fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 opinie

fiat bravo 1.6 16v spalanie

fiat brava 1.6

opinie fiat bravo 1.6

fiat brava 1.6 16v spalanie

opinie fiat brava 1.6dargaz kuczewola opiniefiat 1 6 16v opiniecewka fiat 1.6ADAPTACJA KLIMA FIAT BRAVOfiat brava 1.6 16v gaz opiniefiat brava 1.6 16v wymiana cewkiKejnosc zaplonu fiat brava 1.6silnik krokowy bravo 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl