Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 51
Like Tree11lubi to!

Temat: Fiat Uno 1.0 1994  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Po rozebraniu się domyśliłem Myślałem że złącze diagnostyczne jest pod maską w okolicy kielicha od strony kierowcy. Dalej w sumie nie wiem co to za wtyczka (na na lewym kielichu) jest tam też hermetyczny 3 pin. Po rozebraniu się okaże.
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Digiplex też ma swoją wtyczkę do diagnostyki, więc to pewnie do niego.
    BorucGT lubi to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Dzięki wielkie , silnik jest gotowy do wyjęcia z budy ale nie ma narazie kto mi pomóc ogarnąć samego wyjęcia.
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Tak przy okazji, bo mnie to zaczęło zastanawiać MutiEcuScan nie ma Una 1.4 ale jest
    - Fiat Tipo'93/Tempra '93 1.4 i.e Bosch Monomotronic MA1.7 Injection
    - Fiat Uno 1000 Eco Monomotronic MA1.7 Injection

    Może ktoś wie czy na którymś z tych 2 a w zasadzie 3 ustawień da się zdiagnozować Uno 1.4 i.e ?
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Tempre miałem już parę lat temu i średnio to pamiętem, ale skoro masz moduł Digiplex, to układ wtryskowy w tym Uno to Mono Jetronic.
    Mono Motronic to układ wtryskowy połączony z układem zapłonowym, a w Uno ze zdjęć masz to rozdzielone na Mono Jetronic + Digiplex.
    BorucGT lubi to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Uno 1,4 nie da rady zdiagnozować Multiecuscanem potrzebny będzie "zabytkowy" komputer\laptop najlepiej z Windowsami 95 +RS232 i takie programiki:

    INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY CITROEN / PEUGEOT DO 1998 - Auto-soft
    lub
    INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY EUROSCAN VISA 2000 PL - Auto-soft
    i dużo,bardzo dużo cierpliwości

    Znalazłem też schemat Digiplexa
    Digiplex 2.JPG
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 25-12-2017 o 19:09
    BorucGT lubi to.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Ja już z tego nic nie ogarniam :-D

    Znajomy również ma 1.4 pożyczyłem mu moje ECU ale później kupił inne a moje mi oddał, a to co kupil podobno było z 1.4 tipo .

    Coś w tym stylu. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7090771289


    Dobra nic nie mówiłem, wpisałem sobie jak powinien wyglądać BOSCH MA1.7 I widzę gdzie leży problem.
    Ostatnio edytowane przez BorucGT ; 25-12-2017 o 22:59

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Jak wam i tak dupę zawracam To tak z ciekawości czysto dwa pytania moze wiecie
    1. Od czego zależało czy Tipo 1.4 było na w/w komputerze tzn. 0280000756 czy na MA1.7 ?
    2. Czym się różni digiplex MED439A od MED439M ?

    Btw. Andrzej ja posiadam takie schematy.

    ECU
    majkiel-BoshMA17.jpg
    majkiel-BoshMA17opis.jpg

    Digi
    majkiel-komp14.jpg
    Schemat komputera 1.4 I.E.png

    Ale dzięki za te twoje ponieważ te twoje są bardziej przejrzyste
    Ostatnio edytowane przez BorucGT ; 26-12-2017 o 08:33
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Sterowniki silnika były stosowane w zależności od roku produkcji tzw,przed i po lifcie ,Bosch MA1.7 jest nowocześniejszy(spełniał Euro3}
    Bosch Mono Jetronic A2.2 (tzn. 0280000756}starszy{Euro2).
    Natomiast moduły MED439A i MED439M różnią się tzw.mapą zapłonu(kątami wyprzedzenia) i nie są w pełni zamienne.


    Do działu download wrzuciłem ich pełną listę Uno - Downloads - Fiat Klub Polska
    BorucGT lubi to.

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Drugi film o SWAPie


    I tak po filmie dopiero się skapłem ze tam nie ma co ciec bo tam jest dzwon skrzyni i tam nie ma żadnej uszczelki bo tam nie ma oleju bo tam pracuje sprzęgło.
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Tak wgl to na skrzyni to jest płyn chłodniczy.
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    50
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120hp
    Rocznik
    2009
    Parę razy widziany na żywo w Dąbrowie Górniczej i naprawdę ładny zadbany samochodzik powodzenia z dalszymi modyfikacjami.

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    Zadbany to on nie jest, dużo mu brakuje w przyszłym roku chciałbym mu zafundować SPA, jedyne co widać to że nie ma rudego, co w Unie jest wielkim wyczynem.
    Aktualnie on prawie cały czas stoi a ja się wożę Kropkiem z 2013 roku. Ale zrobimy silnik i bedzie spoko Będzie jeżdzone
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    1.4 opuściło już budę , trzeba ja będzie teraz "połatać" i pod koniec stycznia jak bedę mieć wolne to prawdopodobnie zawita do budy.
    2018_0106_112902_002.JPG
    2018_0106_112938_003.JPG
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e


  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    25
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Uno 45 1.0 SWAP na 1.4 i.e
    Rocznik
    06.1994 FL
    No więc biorca wjechał na warsztat, i oficjalnie nadszedł koniec Uno 1.0

    IMG_20180127_215205.jpgIMG_20180127_215422.jpgIMG_20180127_221951.jpg

    Oczywiście żeby nie było za pięknie, półosie od 1.0 nie pasują do 1.4. Co powoduje dwa problemy: pierwszym są zajechane oba krzyżaki na półosiach :/, kolejnym problemem jest konieczność zmiany zwrotnic (Te od mają bodajże wejscie na półoś o średnicy 22mm , a półosie od 1.4 mają 23mm.
    Nie ma też uchwytów do osłony termicznej.

    Ale jakoś trzeba pokonać problemy
    Zielony lubi to.
    Było
    -Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
    -Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
    -Fiat Uno 1.4 i.e '95

    Jest
    -Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e



 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat ducato 2.5D 1994 dymi z węża odmy olejowej
    Napisany przez john.t na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-04-2016, 16:48
  2. Przegrzewanie fiat punto 1.1 1994
    Napisany przez ViDaL na forum Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 16-01-2015, 12:26
  3. Szyby słabo odparowują. Fiat cc 1994.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-10-2014, 15:47
  4. Hak w fiacie cinquecento 1994.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-09-2014, 11:24
  5. DTE Fiat Ducato 1994-2002 Program Serwisowy
    Napisany przez Piteros na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-04-2014, 12:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

digiplex 2 interface

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl