Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 27 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 391
Like Tree2lubi to!

Temat: Fiat Siena 1,6 16V by szuro  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    felga 17" 7" szerokosci i ET 42 opony 205/45. Tak na prawde to tych 17" nie kupilem ale sie nad nimi mocno zastanawialem bo cena byla atrakcyjna i sprzedawal je moj kumpel, jednak stwierdzilem ze 205 szerokosci kapcia jest troche za duzy dla sieny a jak zobaczylem ceny opon w rozmiarze 195/45 195/40 to ostatecznie zrezygnowalem moge powiedziec ze obecnie rozgladam sie za ladnymi 16". Ostatnio tez kupilem pare "unikatowych" rzeczy do sieny niedlugo jak wszystko do mnie przyjdzie to sie pochwale, bo czekam jeszcze na jedna rzecz


    PS kto mi powie jak wrzucic zdjecie do glownego tematu o aucie ?? bo kazdy ma prawie miniaturke a ja nie

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V
    PS kto mi powie jak wrzucic zdjecie do glownego tematu o aucie ?? bo kazdy ma prawie miniaturke a ja nie
    Musisz dodać zdjęcie Sienki w dziale Nasze Auta

    A co do ładnych 16" to polecam Borbety Podobne do twoich RH Cup'ów
    Coś takiego:
    http://moto.allegro.pl/borbet-t-rary...487088164.html

    I z niecierpliwością czekam na foty tych twoich "dodatków"
    Szerokości

  4. #33
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał szuro
    PS kto mi powie jak wrzucic zdjecie do glownego tematu o aucie ?? bo kazdy ma prawie miniaturke a ja nie
    za pomocą upload wypełnij formularz odnośnie miniaturki. Jeśli chodzi o zdjęcie do profilu do dodaj avatara w edycji profilu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    spoko fotka ogarnieta dzisiaj do mnie przyszedl kolejny rarytas sesese


    By szuro at 2011-03-10


    By szuro at 2011-03-10

    jak widac fabrycznie nowy licznik z bialymi tarczami ktore pod pewnym kontem wpadaja w srebro ;> w zyciu wczesniej nie widzialem takich zegarow, no a teraz naleza do mnie licznik przelezal 13 lat w szafie hehe

    z tego co sie moge pochwalic to sienka zyskala ostatnio "szacunek" na pewnych wieczornych zlotach Ofariami sienki padly min:

    -corrado g60
    -vectra a c20xe (150 koni)
    -civic 1,6 125 koni, 114 i potem jakis 106 koni
    -fiat 125p 2,0 (nie wiem ile kucy)
    -seicento 1,2 16V lekko dlubniete
    -preluda 2,0
    -rover 216

    takze sienka robi robote

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    30
    Postów
    128
    Auto
    nissan sunny gti-r i 325e
    nie chce nic mowic ale to correado i c20xe vetcra to jakies padaki ja jak narazie stawalem swoim fiatem z passatem b5 110 km tdi dostal w dupe i z golfem tdi 90 km tez w tyle zostal a tak stawalem z astro c20xe 167 km plus nitro ale nie uzywal nitro i dostalem z corsa a c20xe tez w dupe dostalem golfem 1 z abf tez dostalem wiec jak taki masz mocny motor wadaj na rzeszow

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    no vectra takie padlo ze ostatnio jechala rowno z e39 535 tylko ze ze mna jechali w 2 i nie prowadzil wlasciciel tylko jego ziomek bo wlasciciel byl po imprezie w nd chlopaki chca rewanz hehe, a corrado fakt nie mialo 160 koni tylko 140 8) na takie paski i golfy co wymieniles to mi szkoda benzyny jechalem z tym nowym 2,0 TDI 140 koni tez dostal baty

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    30
    Postów
    128
    Auto
    nissan sunny gti-r i 325e
    ja nie scigam sie tak fiatem bo to marne osiagi jak chce wsiadam w drugie auto i sie bawie lubie jak stanie chlopak nap honda type r 200 km albo subaru wrx i dostaje w dupe

    [size=2][ Dodano: 2011-03-10, 14:31 ][/size]
    ale gratki musze sprawdzic kumpel wlasnie am taka honde 125 km w sedanie ciekawy jestem czy go wezme

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    z e30 2,5 tez jechalem tylko z silnikiem od e36 czyli 192 konie, no to ladnie to gania dostalem ale w sumie nie tak bardzo jak myslalem ogolnie osiagi moze nie powalaja ale mysle ze powtarzalne 8,7-9 do 100 to calkiem zacnie jak na serie 1,6

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    30
    Postów
    128
    Auto
    nissan sunny gti-r i 325e
    ja mam e 30 ete poj 2.7 plus kompressor teraz mam 270 km ustawione ale jak trzeba ustawiam na 340 zbieram na kute tloki bedzie 400 km

    [size=2][ Dodano: 2011-03-10, 14:38 ][/size]
    a do fiata mysle wsadzic 2.0 16 z fiata cupe plus ale naraze mysle

    [size=2][ Dodano: 2011-03-10, 14:41 ][/size]
    a padlo na fiata pailo weekend bo nikt takie auta nei tuniguje nie robi w nim nic tylko jezdzi taka seria i tyle wiec powiedzialem sobie trzeba cos takiego kupic i zobaczyc co wyjdzie

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    szuro, skąd żeś wytrzasnął zegary od Palio Weekend Sport Allegro

    O ja Cie , aleś mi teraz smaku narobił......nie masz namiarów na drugie takie No to teraz będę miał na głowie...

    szuro, to nie jest rarytas.....to jest po prostu biały kruk....

    Nie, no, nie daruję sobie....

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    o to teraz chociaz wiem skad sa te zegarki udalo sie fartem na allegro....licznik sobie lezal 13 lat w szafie heh babeczka ostatnio robila porzadki w szafie no i wystawila licznik na aukcje zobaczylem, stwierdzilem ze chyba nikt takiego nie ma i go kupilem 8)

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    30
    Postów
    128
    Auto
    nissan sunny gti-r i 325e
    co do tych zegarow mam takie sam tylko nie zalozone kumpel prowadzi szrota i tez tam wynalazlem myslalem ze normalne zegary a to jakis rarytas

    [size=2][ Dodano: 2011-03-10, 18:21 ][/size]
    a co do tego mam dokladki sport

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    A nie znalazłby się jakieś dla mnie też 8)

    Swoją drogą czego to ludzie nie mają po szafach

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    30
    Postów
    128
    Auto
    nissan sunny gti-r i 325e
    a tak mozna wiedziec ile dałes za te zegary?????

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    Cytat Napisał guti1
    a tak mozna wiedziec ile dałes za te zegary?????
    mozna, tylko nie wiem czy jerry nie dostanie zawalu za te nowki zegarki dalem 74 zl z wysylka 8) 8)

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole


 
Strona 3 z 27 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 07:12
  2. siena 1.6 szalejące obroty
    Napisany przez marekbar2 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-12-2008, 14:56
  3. Siena pytanie
    Napisany przez michas na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2008, 11:42
  4. Fiat Siena 1.6 na Castrolu Magnatecu 5W40 Jaka jest żywotnos
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 16:30
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena szuro

fiat siena gleba

szuro siena

siena szuro

licznik fiat sienafiat siena gtszuro fiat sienasiena by szuroFiat Palio na glebiezegary fiat sienastrumienica do palio 1.6air boxlicznik sienafiat siena pump my rideairbox fiatzegary palioairbox sienagleba fiat sienafiat siena 1 6 16vnowoczesne reflektory do fiata sienypimp my fiat siena 1.2
http://www.iparts.pl