Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 33 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 485
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Cinquecento 700
    Lepiej lepiej
    Nie wiem jak tutaj ale w cc jak zmieniałem liczniki to dało się bezproblemowo przebieg przestawić, a jak nie to zamień prędkościomierze bo pewnie są takie same



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Wiesz około 100 obrotów jest na jeden km jak bym włączył wiertarkę wczoraj to jeszcze by dzisiaj nie nabiła 254kk. A tak to mam przyklejoną karteczkę z przebiegiem poprzednim i sobie sumuje przebiegi;]

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Cinquecento 700
    Nie wiem jak tu jest licznik zbudowany ale w cc się zdejmowało taką blokadę, ustawiało cyferki jak się chciało i z powrotem wkładało

    Cinquecento On-Line / [Manual]Przestawianie przebiegu nowego licznika na przebieg oryginalny

  5. #34
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    Wiesz około 100 obrotów jest na jeden km
    Po przekładni, czyli bezpośrednio na liczniku. Przed reduktorem (na wejściu linki) masz wielokrotnie więcej. Tysiące razy więcej?


    Cytat Napisał koziello Zobacz post
    Nie wiem jak tu jest licznik zbudowany ale w cc się zdejmowało taką blokadę, ustawiało cyferki jak się chciało i z powrotem wkładało
    W każdym mechanicznym liczniku jest podobnie, tylko nie każdy demontuje się tak łatwo.

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Cytat Napisał ata Zobacz post
    Po przekładni, czyli bezpośrednio na liczniku. Przed reduktorem (na wejściu linki) masz wielokrotnie więcej. Tysiące razy więcej?
    Zgadza się dlatego każdemu odradzam metodę z wiertarką. ciekawi mnie tlyko jedno czy w waszych sienach/ paliach przy cofaniu licznik liczy prędkość czy nie?? Bo mi sie zdawało że na starym liczniku liczyło na tym nie.

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Cinquecento 700
    Ja nie zwróciłem uwagi bo jak cofam to patrze do tyłu

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    No ja gdy cofam patrzę w lusterka i dlatego mogę czasem zerknąć. Dziwne nigdy nie zwróciłem na to uwagi ale gdy po wymianie zegarów chciałem zobaczyć czy linka zaskoczyła wyjeżdżałem z garażu i nic. Ale dałem 1 i wskazywał. Może nigdy nie wskazywał jadąc do tyłu tylko pierwszy raz zwróciłem uwagę.

    co ciekawe na alledrogo jest masa zegarów do siena palio . Ja te żagary kupiłem za 50 zł nówki oryginalne. Uważam że to i tak drogo lecz jak przyjrzałem sie ile inni żądają to zwątpiłem . Porysowane i pęknięte z obrotomierzem 100zł. a za takie same jak sobie zamontowałem jeden sobie zaśpiewał 520zł... Gdzie tu logika?

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Cinquecento 700
    Mi się wydaję, że przy cofaniu raczej nie wskazuje prędkości...

    50zł za nówki to taniocha

  10. #39
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Szrociarzom upały szkodzą na myślenie, stąd takie ceny. Za auto płacą 200-300 PLN, a potem za każdą część chcą tyle. W sumie ... jakaś logika w tym jest, sprzedadzą jedno i są na zero, a każdy następny sprzedany element to czysty zysk.

    Przy cofaniu prędkościomierz mechaniczny nie działa, działają tylko elektroniczne.

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dla przykładu używany trójkącik z zegarkiem plus otwór na radio 40 zł.... To ja już wole kupić sam zegarek za 19 zł i wmontować go w nisze przeznaczoną na to w moim aucie. Ciekawi mnie tlyko do czego go podłączyć aby działał. Jakieś pomysły?

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Cinquecento 700
    Powinno być fabryczne okablowanie do tego...

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dla mnie to jest nie zrozumiałe dlaczego w latach 90 jak mój ojciec kupował to auto w tym aucie nie było takiej pierdoły jak zegarek. Rozumie brak radia głośników ale zegarek??. W sumie jak by się czepiać to wyposażenie w obrotomierz w standardzie to tez nie jest jakiś astronomiczny koszt. Na szczęście fiat pod koniec produkcji doposażał te auta o wiele lepiej. Jednak ojciec kupił go w '98 czyli początku produkcji. No cóż producenci oraz sprzedawcy chcą na nas zarobić jak najwiecej po najmniejszej Lini oporu.

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Darksaience zegarek to naprawdę pikuś.. Za czasów malucha dopłacało się za prawe lusterko.. Jako doposażenie i opcja można było zamówić też dodatkowy wyłącznik wewnętrznego światełka do drzwi pasażera - standardowo był montowany tylko dla kierowcy.. Szok? A Ty o zegarku piszesz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    wiem wiem ale ponoć lata 90 to były czasy o wiele bardziej cywilizowane i nowoczesne

  16. #45
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Rodzina stwierdziła ze jestem dziwny... Ponieważ wróciłem dzisiaj z deszczowej wycieczki autem wstawiłem do garażu i wytarłem

    Czy ktoś z was tez ma takie zboczenie na punkcie czystej karoserii ?


 
Strona 3 z 33 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 17:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 17:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 21:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 10:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl