Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 27 z 33 PierwszyPierwszy ... 172526272829 ... OstatniOstatni
Posty od 391 do 405 z 485
  1. #391
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dmuchawa i światła i przy włączonym silniku masz 11V ?? bardzo mało !!
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #392
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    To dziwne ale od dawna w tym aucie sa problemy z napięciem. Bez włączonego silnika wycieraczki nie chętnie sie zabierają do pracy tylna potrafi czasem stanąć. Kazdy odbiór powoduje mały przysiad napięcia. Np podczas jazdy w nocy jak naciskam hamulec to widzę jak światła na moment lekko przygasają.

    Poza tym w nocy w deszczu przy pracy wycieraczek widzę jak co pewien czas mignie wewnętrzna lampka jak wycieraczki kończą prace. Dziwne ale czasem ma kaprys ze podczas wilgotnej nocy pomimo długiej trasy którą przejechałem wcześniej potrafi się rozładować do rana. Poprzedni akumulator na % szlag trafił a nowy ma 1-2 lata max firmy Kager.

    Nie wiem co się na mnie mści nie robiłem żadnych dużych przeróbek w instalacji. A zegarek który świeci ze stała średnią jasnością przecież nie ukradnie całego prądu

  4. #393
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Czy wy w swoich autach też macie takie problemy??

  5. #394
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Przeczyść masę
    Uchol znany też jako Maciar

  6. #395
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    A gdzie dokładnie?? ta główną co odchodzi do błotnika??

  7. #396
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    wszystkie, nie wiem jak i gdzie jest w Palio. spróbuj najpierw tą główną, kup sobie preparat do styków (ja używam "IZOL") a też miałem problem z masą, szyby wolno szły do góry to przeczyściłem masę i gitarka
    Uchol znany też jako Maciar

  8. #397
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Noo czyli to będzie wina wszelakich mas w aucie?? bo szyby idą do góry tak powoli ze szok.

  9. #398
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    U mnie poprawa masy pomogła i jest elegancko
    Uchol znany też jako Maciar

  10. #399
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    U mnie jak była słaba masa to nawet palić nie chciał

  11. #400
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Mam Fachowe pytanie czy skrzynia z 1,6 podejdzie do 1,4?? ta z 1,6 ma bodajże inne przełożenia prawda (dłuższe)??

  12. #401
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    co do skrzyni chyba nie - ale moge sie mylic

    a mase dokładnie tam gdzie dochodzi do błotnika - sprawdz stan zacisku z oczku - jak bardzo zasniedziała miedz to moze lepiej uciąc i zarobic na nowo to oczko - no i oczywiscie sprawdzic czy sruba mocno trzyma do karoseri - gdzies czytałęm o jakims bypassie o kablu idącym z alternatora - oryginalnie jest tak ze kabel idzie z altka do rozrusznika i dopiero potem do akumulatora - tak samo sprawdzic te połączenia

    pytanko na koniec ? ile ma twoj alternator ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #402
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    z tego co pamietam z madrej ksiazki...to 1.6 mozesz jechac na 3 biegu 115......maks....a w 1.4 chyba maks. 112...ale uciac reki nie dam.

  14. #403
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Ale tu dla mnie ważne jest ile na skrzyni z 1,6 mozna jechać na 5 biegu?. Bo moje 1,4 jest na tyle żwawe że przy 140 na godzinę ma ogromne obroty a bez problemu rozpędził by sie bardziej tylko ze zaczyna brakować mu momentu na tak wysokich obrotach. Reszta biegów nawet lepiej jak by miała podobne przełożenie bo ze słabszym silnikiem krótkie 4 przełożenia są ważne

    Ekonomia ma tez tu spore względy bo jadąc na autostradzie z tak wysokimi obrotami niema szans na oszczędzanie.

  15. #404
    Klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2012
    Skąd
    Jastrzębie
    Wiek
    30
    Postów
    136
    Auto
    Fiat Siena 1.4
    Rocznik
    1997 EL
    Skrzynia pasuje. Ja mam taką w 1.4 z 1.6. Musisz tylko zobaczyć gdzie masz miejsce na rozrusznik i jakie ciężarki na skrzyni masz (z drążka zmiany biegów). Skrzynia ma te same przełożenia, tylko z 1.6 ma na 5 biegu inne. Sprawdź w książeczce serwisowej, gdzieś na końcu tam pisze jakie są przełożenia. Jak nie znajdziesz, to daj znać, ja swoją wygrzebię i przepiszę

    Edit: Teraz na 5 biegu śmigam 70km/h na 2000obr.
    Ostatnio edytowane przez DaN0 ; 23-01-2014 o 19:18
    www.motokiller.pl

  16. #405
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    z tego co ja jezdzilem swoja siena po autostradzie to przy 140 bylo ok 4 tys. a maks w ksiazce jest chyba napisane 190


 
Strona 27 z 33 PierwszyPierwszy ... 172526272829 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 17:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 17:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 21:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 10:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl