Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 33 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 485
  1. #151
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    normalnym tzn jakim ? pokaz mi auto grzie przy 140 masz 3k rpm przy pojemnosci 1,4
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    ja jak miałem sienkę z motorem 1.2 8v i wymieniłem skrzynię biegów na skrzynie z albei 1.2 16v to przy prędkości maksymalnej tego auta czyli 165km/h miałem 4000obr/min a przy 120km/h miałem niespełna 3500obr/min da się ? DA

  4. #153
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    hmm to bardzo długa ta skrzynia u mnie przy 150 mam 4,5k rpm
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #154
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    U mnie przy 150 jest lekko ponad 5.

    No a mówiłem o silniku 1.6/1.8. I nie Fiacie
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  6. #155
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale pewnie nie mówiłes o japonczykach bo one tak samo lubią wysokie obroty wiec pewnie seria wieś wagen
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #156
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Nie. Akurat o mojej Reni mówiłem.

    Vaga nie trawie
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  8. #157
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    Gdzie normalnym autem przy 140 masz 3 tys, ew. 3500.
    Ja przy 100km/h mam o ile się nie mylę właśnie 3tyś obr. Nowsze CF3 miały zdaje się 2,5tyś..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #158
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Niestety ale nieubłaganie zbliża się koniec amortyzatorów a konkretnie lewego przodu. Auto wróciło od mechanika robione były jak się okazuje drążki kierownicze a nie tuleje jak przypuszczałem zrobiony został ręczny oraz uszczelnienie misy olejowej. Zbieżność również zrobiona po wymianie drążków.
    Jednak mechanik mnie zmartwił że jednak wzrastający dyskomfort jazdy bo dziurach to kończące się amortyzatory z przodu bo wyraźnie czuć ze nie tłumią i koło skacze na nierównościach. Teraz pojawia sie moje pytanie z racji że niedługo zainwestuje w amortyzatory kayaba albo monroe to czy przy wymianie amortyzatorów należało by tez zmienić sprężyny wraz z poduszkami amortyzatorów?

  10. #159
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    zy przy wymianie amortyzatorów należało by tez zmienić sprężyny wraz z poduszkami amortyzatorów?
    Jeżeli poduszki są ok a sprężyny nie są jakoś mocno ubite to po co.. Wystarczy że wymienisz amorki + odboje i będzie ok.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #160
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Poduszki podejrzewam że będą wybite po 260tys km poza tym w miejscu montowania kielichów pod maską wiedzę że ruda zrobiła spustoszenia i troszkę wybrzuszyło blachę na miejscu śrub. Co do sprężyn to nie zauważyłem aby były mocno wygniecione ale z racji przebiegu myślę że powonieniem je zmienić. Nie wiem jak sądzicie. Bo sprężyny po tym czasie chyba tracą swe właściwości

  12. #161
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ojojoj....ruda na kielichach...najgorsze co może być w aucie;/
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  13. #162
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    no ruda dawno powstrzymana domowymi sposobami ale widać wyraźny wyłom w okolicach śrub. Tam gdzie idą największe naprężenia. Dziwne ze blacharz się tego nie podjął skoro robił całe auto czyli dosłownie je wypatroszył a potem poskładał.

  14. #163
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No fakt jest taki że trzeba to zrobić - nie można tak zostawić.. A faktycznie niezbyt miła sprawa w takim miejscu. Ja u siebie przy 240 tyś gdzieś wymieniałem amorki i tylko amorki..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #164
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Auto przygotowane do zimy . Drążki kierownicze zrobione olej zmieniony na shell 10w40 uszczelka misy olejowej zrobiona. Ręczny też. Niestety ale z racji ze zimno to znów krokowiec albo co innego zaczyna wariować bo obroty się zawieszają nawet na 15tyś...;/ przez co spalanie mam większe.

  16. #165
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    chyba chodziło o 1,5 tys obrotów - jak juz tak przygotowywujesz samochód do zimy to rozebrał bym pająka gumowego z dolotu i posprawdzał czy jest czysty w srodku i zarazem rozebrał przepustnice i tak samo wyczyscił takze krokowca jak i jego gniazdo - chyba w 1,4 jest łatwy dostęp
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 
Strona 11 z 33 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 17:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 17:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 21:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 10:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl