Fiat palio 1.4 8v 1998 rok

Temat: Fiat palio 1.4 8v 1998 rok

Tagi: 1998, fiat, palio, rok
  1. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    tak 1,5 tys to nie F1 przecież a gdzie dokładnie krokowca szukać? bo ciekawostka jest to że sa różne objawy tego raz obroty wiszą a raz rosną i je coś odcina i znów rosną.
     

  2. Avatar dudu$

    dudu$ napisał:
    Krokowiec znajduje się przy przepustnicy tylko nie wiem dokładnie z której strony przepustnicy jest on w 1.4 ale prawdopodobnie z prawej

    C27036356_9.jpg
     
  3. Avatar yacub

    yacub napisał:
    no w 1,2 i 1,6 tak samo jest napewno dojdzie sie rozbierając sukcesywnie od góry
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
     
  4. stan102 napisał:
    naprawde super fiacik
     
  5. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    Dziękuje za miłe słowa do oglądania w Gliwicach jest
     
  6. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    Witam dzisiaj zabrałem się za krokowca długo szukałem rozebrałem pól przepustnicy żeby w końcu znaleźć dziada z lewej strony bliżej szyby przy przepustnicy. Po zdemontowaniu i rozcięciu sobie rąk różnymi kablami wtyczkami i innymi paściami utopiłem całego usyfionego krokowca w szklance benzyny lakowej na 2h. Potem gdy już był czyściutki dałem go na kolejne 2h na grzejnik aby odparowała z niego benzyna . Następne zaobserwowałem że powierzchnia tego stożka na końcu który domyka jest nieregularna dlatego w ruch poszła polerka i ładnie go wyrównałem i wygładziłem aby szczelnie sie zamykał. następnie go zamontowałem i odpaliłem silnik , efekt obserwacji temperatura ujemna a silnik trzyma 900 obrotów nawet po przegazówkach itp obroty sie nie zawieszały

    Niestety czeka mnie albo wymiana przewodów zapłonowych albo nie wiem co bo gdyż auto zimne odpala od strzała ale chodzi na 3 cylindry albo bardzo nierówno i trwa to tak koło minuty potem wszystko w normie . Za to jak ciepły co pewnien czas zdarza sie ze trzeba kręcić długo rozrusznikiem i słychać ze łapie jeden cylinder ale i rozrusznik nabiera coraz wiekszej prędkości i tak po 10-15 sekundach załapie . nie wiem w czym szukać przyczyny
     
  7. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    Kompresji brakuje

    No a tak na serio, to świece przewody

    Kiedy wymieniałeś ostatnio?
    Ewentualnie jeszcze filtr paliwa...
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
  8. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    Filtr paliwa no właśnie głupie pytanie gdzie go szukać? Przewody mają jak nic z 6-7 lat całe polane olejem od zewnątrz tak że ciężko dostrzec ewentualne iskry. Nie wiem czemu nie wymieniłem ich wraz ze świecami . Co ciekawe gdy rozkręciłem przepustnice bardzo wyraźna woń paliwa była ...
     
  9. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    No to kolego wykręć dobie też kolektor ssący, i go dobrze od środka wymyj, jak i przepustnice, bo pewnie syf będzie.

    Przewody ulane w oleju, to też za dobrze nie współpracuje
    Świeczki wykręć i sobie zobacz jaki mają kolor, i jaką iskrę.

    A filtr paliwa to masz zaraz koło baku z prawej strony. Musisz wejść pod auto, i taka mała czarna puszka, to filtr
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
  10. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    Świece mają 3 miesiące wiec nie spodziewam się po nich zużycia lub żadnego nalotu na nich bo poprzednie po tylu latach wyglądały względnie dobrze. wiem że w gnieździe krokowca było sporo syfu i nie domykał się wyczyściłem jednak czy istnieje możliwość zdemontowania całej przepustnicy? Nie oglądałem tego jak jest zamocowana i nie podjąłem się tego bo stwierdziłem że pewnie skomplikowane
     
  11. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    W Fiacie jeszcze nie wyjmowałem przepustnicy, bo nie było takiej potrzeby, ale zazwyczaj przepustnica jest dokręcana na 4 śrubki.
    Wymyj ją ładnie, i poświeć sobie czymś w kolektor ssący. Jak będzie brudny, to sobie też go wymyj.

    Tylko nie żałuj 10 zł na uszczelki, i nie kupuj sylikonu
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
  12. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    Czy ktoś z was wymieniał w swoim palio wycieraczkę tylną?? bo ja mam swoja od nowości ona nic już nie zbiera a jak czytałem w instrukcji trzeba wymieniać całe ramie. Jaki to ma sens i czy macie jakiś na to sposób?
     
  13. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    Tak, całe ramie się wymienia

    30 zł to chyba kosztuje
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
  14. Avatar Darksaience

    Darksaience napisał:
    taa ramie wycieraczki droższe niż obie wycieraczki przednie które mam
     
  15. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    WYCIERACZKA TYLNA PIÓRO + RAMIĘ Fiat Palio Weekend (2854360900) - motoAllegro

    A co do przednich to się nie zgadzam, bo ja dałem za przód 60 zł

    Ale puki co leżą sobie w pudełeczku ładnie, i czekają na wiosnę

    Bo jeszcze wycieraczki z Reala za 10zł/2szt daja ładnie rade
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.