Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 125
Like Tree5lubi to!

Temat: Fiat Cinquecento 704cm Young 1996r  

  1. #61
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Plany na przyszłość są takie jak wyżej tz. sprawdzenie poprawności działania wszystkich podzespołów wspaniałego podciśnieniowego gaźnika. Jak wszystko będzie ok to poszukam kogoś kto spróbuje odkręcić mi kolektor wydechowy od głowicy. Jak gdzieś wyżej pisałem z nakrętek 13 zrobiły się stożkowe górki na klucz 7 , które pewnie zespawały się ze szpilkami od głowicy. I to było by na tyle. Nie będę w autku robił żadnych ulepszeń fabrycznych ma wyglądać jak wygląda Aha no i przed zimą będę musiał zainwestować w chwytak gorącego powietrza z kolektora wydechowego oraz rurę aluminiową łączącą go z obudową filtra powietrza. Przyśpieszy to nagrzewanie się silnika w zimne dni oraz zapobiegnie zamarznięciu gaźnika.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    37
    Postów
    47
    Auto
    Fiat Bravo II 1.6 Multijet 105KM
    Rocznik
    2008
    jak na swoje lata auto w idealnym stanie - pięknie

  4. #63
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Po ostatnich modach w autku coś mi się ssanie rozregulowało i nie działało tak jak przed operacją, dlatego też postanowiłem zaciągnąć autko do jednego z 4 gaźnikowców w warszawie którzy podobno znają się na Aisanie. Dzisiaj po pracy odebrałem autko i wydaje mi się ze wszystko wróciło do normy ( przejechałem tylko 3km wiec jeszcze dokładnie nie sprawdziłem). Autko odbierałem od pomocnika, wiec nie dowiedziałem się co dokładnie było robione ale podobno coś tam było grzebane. Cena jaką zapłaciłem to 0zł + dziękuję - podobno mechanik powiedział żeby nie brać ode mnie kasy, a jak coś będzie się działo to żebym wrócił. Dla potomnych jeżeli ktoś ma problemy ze swoim Aisanem niech jedzie do gaźnikowca na ul. Rzemieśników 13 ( ja tu byłem ), na ul. Szarych Szeregów 1 ( Podobno jest to jeden z najlepszych speców od wszystkich rodzajów gaźników w Warszawie w tym również od Aisana, z tym że za samo dobranie się do gaźnika + regulacja krzyczy sobie 250zł a jak coś wyjdzie do wymiany kwota ta może wzrosnąć do 350 a nawet 400zł).

    Ponadto dzisiaj dowiedziałem się gdzie mogę zakupić tz. chwytak gorącego powietrza z kolektora wydechowego które dostarczane do silnika ciepłe powietrze - cena za chwytak to 45zł ,a za rurę aluminiowa do niego 12zł - jedna i druga część dostępna jest od ręki w Warszawie na ul. Radzymińskiej 135, tel. do sklepu.
    (22) 678 - 63 - 64


    Dodaję jeszcze trzy fotki z napraw które zapomniałem wrzucić:

    Tak wygląda nowe i stare sprzęgło ( trochę już po przypalane i z pokrzywioną tarczą)

    DSC_0192.jpg

    DSC_0192.jpg

    a tak wyglądała skrzynia biegów po zdjęciu z auta - widać jak bardzo uciekał olej przez nieszczelny wspornik wałka sprzęgłowego, wszystko było zarzygane olejem

    DSC_0190.jpg
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 21-08-2013 o 18:30

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2013
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    27
    Postów
    105
    Auto
    Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2002
    widzę że działasz szacun
    nie liczy się sprzęt lecz kierowca

    Zapraszam do komentowania
    http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-462/fiat-stilo-1-2-16v-2002-r-5d-20542/

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nom nie każdy wymienia sprzęgło sam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #66
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Ja już w swoim drugim aucie wymieniałem sam sprzęgło ,a raczej pomagałem szwagrowi wymienić sprzęgło Pierwszym była Toyota Carina E 2.0 diesel a teraz Cienias i muszę powiedzieć że w cieniasie było o wiele ciężej niż w Carinie

  8. #67
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    muszę powiedzieć że w cieniasie było o wiele ciężej niż w Carinie
    Kurdę nie dziwota O wiele mniejsze autko i motor..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #68
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj pojechałem do pracy autkiem. No i niestety muszę stwierdzić że gaźnikowiec spaprał robotę. Podobno coś tam od ssania było lekko poluzowane i to poprzykręcał za co jestem wdzięczny bo ssanie zaczęło działać normalnie, ale jak sie dobrał do regulacji obrotów to nie wiem czy będę w stanie dojść do ładu i składu. Na biegu jałowym są trochę za wysokie obroty co nie jest jakimś dużym problemem ale większy problem mam, że podczas przyspieszania np do 80km/h i puszczeniu gazu czuję że autko jeszcze samo przyspiesza tak przez 1-2 sekundy, a jak wrzucę luz to słyszę że obroty same delikatnie się podnoszą i później wracają do normalnych. Dzwoniłem do niego to powiedział że wyregulował gaźnik po swojemu i jeżeli faktycznie mam za duże obroty to żebym pokręcił śrubka od wolnych obrotów, a jak nie dam rady to żebym podjechał któregoś dnia na regulację Coś tam rano pogrzebałem, pokręciłem śrubkami od biegu jałowego oraz od przyspieszonego biegu jałowego i za 10 minut jak będę wracał do domu sprawdzę czy udało mi się rozwiązać problem. Jak nie to będę musiał wytrzasnąć 350-400zł i pojechać do gaźnikowca na szarych szeregów na kompleksową regenerację i regulacje gaźnika

  10. #69
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    ogolnie moge powiedziec ze gratuluje temu mechanikowi - Srubka pokrecic od gaznika to mozna bylo w polonezie ..z drugiej strony - Bylo za darmo

  11. #70
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Poranna regulacja nie pomogła, autko dalej wariowało. Kiedy czekałem na swoja narzeczoną postanowiłem podjąć kolejną próbę regulacji. Grzebałem z 20 minut i chyba udało mi sie ustawic wszystko tak jak było przed oddaniem CC go gaźnikowca. Teraz jak bede gdzieś jeździć samochodem musze sprawdzić czy wszystko jest OK. Jak tak to bede HAPPY

  12. #71
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj znowu pojechałem bolidem do pracy bo chciałem zobaczyć jak autko jeździ po wczorajszej regulacji. Jak na razie jest super wszystko wygląda na to że udało mi się poprawić to co spartolił gaźnikowiec. Na trasie siekierkowskiej sprawdziłem czy osiągi się nie pogorszyły. Udało mi się bez problemu rozpędzić Cieniasa do 130km/h W nagrodę, zafundowałem mu chwytak ciepłego powietrza i rurę aluminiową. Za komplet zapłaciłem 56zł. Mimo kilku drobnych problemów udało mi się już wszytko zamontować do auta.

    DSC_0197.jpg

  13. #72
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,518
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Dało by to uwiecznić na fotce? Tzn. widok pod maską?

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2013
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    27
    Postów
    105
    Auto
    Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2002
    ja swojego cieniasa rozpędziłem do 135
    nie liczy się sprzęt lecz kierowca

    Zapraszam do komentowania
    http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-462/fiat-stilo-1-2-16v-2002-r-5d-20542/

  15. #74
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    no nie wiem czy dam radę zrobić zdjęcia zamontowanego chwytaka ponieważ z góry silnika prawie go nie widać. Jutro jak będzie mi się chciało to spróbuję coś cyknąć ale nie gwarantuję że mi się uda. Co do prędkości maksymalnej to nigdy nie sprawdzałem ile pojedzie. Przyspieszałem do danej prędkości i zaraz hamowałem bo uważam że taka duża prędkość jest dla tego silniczka szkodliwa, a ja na razie w planach nie mam zamiaru wymieniać UPG czy pierścieni.

  16. #75
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj w autku zawitał Nowy Oryginalny Czujnik Temperatury płynu chłodniczego do sterowania gaźnikiem Aisana. Część ta często ulega uszkodzeniu, a dokładnie kabelki o niego się urywają. Koszt czujnika w ASO i sklepach motoryzacyjnych ( jeżeli jest dostępny bo w Warszawie znalazłem tylko jeden taki sklepik gdzie wiedzieli co ta za czujnik i mieli go na stanie) to ponad 170zł. Ja znalazłem ogłoszenie na Allegro gdzie gościu sprzedaje je za 130zł + przesyłka. Wymiana samego czujnika nie jest wcale łatwa ponieważ jest mało miejsca i nie ma gdzie wcisnąć klucza płaskiego 23 ( koszt 21 zł w Norauto i się skubaniec nie przydał :/). Ja go przykręciłem palcami i końcówką kombinerek - mam nadzieję ze się nie odkręci Do tego doszło jeszcze uzupełnienie płyny chłodniczego bo uciekło ponad literek. Po złożeniu wszystkiego do kupy i dolaniu płyny, układ chłodzenia został odpowietrzony.

    Aluminiowa rura idąca od chwytaka znad kolektora wydechowego:

    DSC_0207.jpg

    Czujnik temperatury do sterowania gaźnikiem Aisan

    DSC_0208a.jpg

    No i dzisiaj przyszły mi w końcu 2 utęsknione pocztówki z powrotu znad morza. Koszt jednej pocztówki z Człuchowa to 200zł + 4 punkty karne a drugiej pocztówki z Manowa to 100zł + 2 punkty karne. Jeden mandacik ( tańszy )biorę na narzeczoną bo zdjęcie było robione z tyłu auta i nie widać kierowcy więc na koncie będę miał 2 punkty mniej.


 
Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. PILNIE do znawców i posiadaczy Cinquecento z silnikiem 704cm
    Napisany przez dudu$ na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-07-2012, 21:37
  2. Fiat Cinquecento young z 97 r nie odpala
    Napisany przez Balthazar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-02-2012, 15:38
  3. Błędy - Fiat Brava S 1.4 12V 1996r.
    Napisany przez pik_38 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-10-2011, 00:07
  4. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-10-2011, 12:54
  5. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-10-2011, 15:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nie dzialajace zegary cc700

kolektor wydechowy cinquecento 700 cena

www cinqecento 704 rozrzad

cinquecento young

szpilka kolektora wydechowego fiat cinquecento

fiat cinquecento young spust oleju

kolektor wydechowy cc 700

fiat cinquecento 704 young

sruby do kolektora wydechowego cc 700

kabelek od czujnika oleju w cinquecento aisan 700 ile kosztuje

cc young zmiana obrotow silnika

cinqecento szpilki do kolektora

fiat cc 704 zegary spis zarowek

cc 700 ilo

plyn hamulcowy cc700

wydech do cc 704

fiat cinquecento 704 gdzie jest pompa paliwa

cinquecento 1996r jaki gaznik

cinquecento wymiana uszczelki kolektora

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl