Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 125
Like Tree5lubi to!

Temat: Fiat Cinquecento 704cm Young 1996r  

  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Fakt - frigo to zimóki Nawiasem bardzo sobie je chwalę (mam w 2ch autach frigo 2).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Mój błąd w autku znajdują się z tego co pamiętam opony Dębica Passio. 2 z opon są z 2008 roku a 2 z 2012 roku.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Wczoraj w autku zostały wymienione 2 zaworki zwrotne spryskiwaczy bo jeden był uszkodzony a drugi wymieniłem na zaś oraz pompką do roweru przedmuchałem przewody spryskiwacza tylnego gdyż był przytkany przy dyszy spryskiwacza. Przepłaciłem bo za sztukę zapłaciłem 10zł a na allegro są po 5zł/szt. ale nie chciało mi się po robocie nigdzie dalej jeździć.

    Tak wygląda taki zaworek spryskiwacza :
    3337855298.jpg
    3383577153.jpg

    Ponadto byłem zmuszony iść do wydziału komunikacji gdzie zostawiłem 180,50zł za przerejestrowanie autka

    DSC_0080.jpg

    A dzisiaj benzyną ekstrakcyjną i małym pędzelkiem przeczyściłem z zewnątrz gaźnik bo był brudny a podobno Asiany nie lubię być ubrudzone.

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A dzisiaj benzyną ekstrakcyjną i małym pędzelkiem przeczyściłem z zewnątrz gaźnik bo był brudny a podobno Asiany nie lubię być ubrudzone.
    A kto lub co lubi być brudne
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj po raz kolejny postanowiłem pogrzebać w swoim bolidzie. Za zadanie postawiłem sobie dokładniej wyczyszczenie gaźnika z zewnętrza oraz wyczyszczenie jego w wewnątrz.

    Do czyszczenia zakupiłem środek firmy STP do czyszczenia gaźników i przepustnic
    DSC_0094.jpg
    DSC_0095.jpg

    Gaźnik w miarę możliwości wyczyściłem a przy okazji wymieniłem starą uszczelkę ( oring) między korpusem gaźnika a samym gaźnikiem. Stary oring był już porządnie zniszczony
    DSC_0086.jpg

    kupiłem 2 różne oringi bo nie miałem jego dokładnego wymiaru - cena za sztukę to całe 1zł
    DSC_0087.jpg

    Właściwy okazał się ten mniejszy( na zdjęciu ten wyżej)

    Tutaj porównanie starego i nowego Oringu
    DSC_0088.jpg

    Przed założeniem uszczelki korpus gaźnika oraz rurę doprowadzająca powietrze z filtra powietrza do gaźnika wyczyściłem wewnątrz i zewnątrz
    DSC_0089.jpg
    DSC_0090.jpg

    Poniżej 3 zdjęcia przedstawiające WSPANIAŁY japoński gaźnik AISAN ( odpukać w niemalowane mój jak na razie sprawuje się bardzo dobrze)

    DSC_0091.jpg
    DSC_0092.jpg
    DSC_0093.jpg

    Przy okazji zdemontowanego korpusu gaźnika wymieniłem jeden przewód podciśnieniowy którego nie dałem rady ostatnio wymienić. Jak widać na poniższym zdjęciu jego stan był tragiczny
    DSC_0096.jpg

    I to było by na tyle cdn....

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    hehe dobrze, że nie fotografowałeś każdej śrubki co odkręciłeś
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Te gaźniki to po prostu masakra.Kolega ma golfa II 1.6 z automatem i ma tam pierburga też z kompem.Żeby to ogarnąć to naprawę trzeba się napocić.Może lepiej nie ruszaj nic jak działa hehe
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #38
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Żeby utrzymać tradycję dzisiaj znowu grzebałem w autku

    Do wymiany poszły klocki hamulcowe. Zakupiłem najtańsze jakie znalazłem w intercarsie firmy BRECK ze zniżką 30% za 48,30zł Odziwo firma nie jest wcale taka zła, w internecie ma bardzo dobre opinie jak na klocki budżetowe.

    Porównanie starego klocka z nowym :
    DSC_0097.jpg

    Wymiana poszła nawet gładko tylko połamała mi się zawleczka od zabezpieczenia klocków przed wysunięciem ( jutro będę musiał poszukać nowej albo włożę kawałek drutu) oraz jedna ze śrub w kole ma uszkodzony początek gwintu i nadaje się do wymiany.

    Po wymianie klocków przyszedł czas na wymianę kolejnych rurek podciśnieniowych - i chyba ostatnich

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    InterCars dla klienta indywidualnego to kradzież w biały dzień. Ja polecam 4cars.pl. Duże zniżki są za regularne zakupy

  11. #40
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    InterCars dla klienta indywidualnego to kradzież w biały dzień.
    hehe, bo oni w nosie mają klienta końcowego.. Interesuje ich obrót hurtowy..
    dudu$ te klocki co zdemontowałeś spokojnie by jeszcze parę tyś km pośmigały
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #41
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    może i by polatały jeszcze trochę km tylko nie wiedziałem kiedy ktoś przy nich grzebał, poza tym wydatek 50 zł to nie jest jakiś duży wydatek, a bezpieczeństwo jest najważniejsze.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    W kończący się weekend moje autko zrobiło bez problemu ponad 200km Wracając dzisiaj do domu na autostradzie A2 sprawdziłem w jakim stanie jest silniczek, na prostej gładkiej drodze osiągnąłem na liczniku 130km/h i jeszcze coś tam było pod nogą

    Autko to użytkuję prawie od miesiąca i zrobiłem nim ok 850km. Jestem z niego w miarę zadowolony. Spalanie przy delikatnym operowaniu gazem wynosi 5-6l w mieście a sam pojazd jest jak na razie bez awaryjny. Jedną z większych wad Cieniasa z silnikiem 700 jest jego głośna praca. Wystarczy delikatnie mocniej nacisnąć pedał gazu i wkręcić silnik na wyższe obroty (np. na 2 biegu jechać powyżej 40km/h lub na 3 powyżej 60km/h) a w środku robi się tak głośno jakby w aucie nie było tłumika. Po przejechaniu dystansu ok 80km na autostradzie z prędkością 90-100km/h wsiadłem z auta po prostu głuchy
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 21-07-2013 o 21:37

  14. #43
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cóż - jest to silniczek przejęty z fiata 126 BIS więc głośnej pracy nie ma się co dziwić.
    Samochodzik bardzo mi się podoba, oby służył jak najlepiej

  15. #44
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzięki za miłe słowa, również mam nadzieję że autko będzie sprawować się bezawaryjnie.

  16. #45
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Nie odzywałem się bo byłem troszkę zabiegany, a teraz siedzę sobie 80km na działce na urlopie. Autko od ostatniego postu sprawuje się bardzo dobrze. Ostatnie średnie spalanie wyszło ok 6,5l więc w miarę ok. Właśnie ze swoją 2 połową wpadliśmy na pomysł że na spontanie jedziemy sobie na 4 dni nad morze do jastrzębiej góry - w jedną stronę z miejsca gdzie teraz przebywam to 392km. Piszę tego posta ponieważ w razie jakiejkolwiek awarii autka ( mam nadzieję że nie) będę mógł liczyć na pomoc kogoś z forumowiczów. Będę jechał przez Sochaczew - Płock - Grudziąc - Gdańsk - Płuck - Jastrzębia góra. Autko jest w dobrym stanie wiec powinienem dojechać ale kto wie. Po powrocie z wyjazdu w autku ze szwagrem będę wymieniał uszczelniacze wału korbowego od strony skrzyni biegów, tulejkę wałka sprzęgłowego, uszczelkę pokrywy rozrządu ( cieknie olej) , może rozrząd ( jeżeli jest w złym stanie) oraz amortyzatory - również może

    Do usłyszenia po powrocie


 
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. PILNIE do znawców i posiadaczy Cinquecento z silnikiem 704cm
    Napisany przez dudu$ na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-07-2012, 21:37
  2. Fiat Cinquecento young z 97 r nie odpala
    Napisany przez Balthazar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-02-2012, 15:38
  3. Błędy - Fiat Brava S 1.4 12V 1996r.
    Napisany przez pik_38 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-10-2011, 00:07
  4. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-10-2011, 12:54
  5. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-10-2011, 15:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nie dzialajace zegary cc700

kolektor wydechowy cinquecento 700 cena

www cinqecento 704 rozrzad

cinquecento young

szpilka kolektora wydechowego fiat cinquecento

fiat cinquecento young spust oleju

kolektor wydechowy cc 700

fiat cinquecento 704 young

sruby do kolektora wydechowego cc 700

kabelek od czujnika oleju w cinquecento aisan 700 ile kosztuje

cc young zmiana obrotow silnika

cinqecento szpilki do kolektora

fiat cc 704 zegary spis zarowek

cc 700 ilo

plyn hamulcowy cc700

wydech do cc 704

fiat cinquecento 704 gdzie jest pompa paliwa

cinquecento 1996r jaki gaznik

cinquecento wymiana uszczelki kolektora

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl