Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 125
Like Tree5lubi to!

Temat: Fiat Cinquecento 704cm Young 1996r  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Ja wczoraj zakupiłem parę rzeczy ( fotkę wrzucę później) mi. uszczelkę dekla zaworowego, 2 uszczelki kolektora wydechowego przy głowicy, 2 uszczelki szpilek dekla zaworowego oraz 2 nowe nakrętki dekla zaworowego. Niestety nie dałem rady wymienić uszczelki klawiatury ponieważ żeby to zrobić trzeba odkręćcie kolektory wydechowe a śruby przy głowicy tak tragicznie wyglądają że z nakrętki 13 zrobiła się chyba 11. Któregoś dnia będę musiał podjechać do jakiegoś tłukarza i zapytam się ile weźmie za odkręcenie tych 4 śrub i wymiana ich na nowe.

    DSC_0044.jpg
    DSC_0045.jpg

    A dzisiaj po pracy mam pojechać cieniasem do szwagra i będziemy wymieniać płyn hamulcowy. Mam zakupiony płyn ATE Dot-4 1l powinno wystarczyć.
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 04-07-2013 o 08:56



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    30 minut temu wróciłem do domku. W autku wymieniłem dzisiaj pasek klinowy alternatora bo był sparciały ( siedział jeszcze oryginalny Fiata) na pasek firmy Gates za całe 13zł i ze szwagrem wymieniłem płyn hamulcowy bo ten co był w układzie był już brudny i tester pokazywał że należy go jak najszybciej wymienić. Ponadto znowu sprawdziłem ile autko pali i tym razem wyszło mi 5 l na 100km w mieście więc nawet znośnie, chociaż przy takiej pojemności silnika to spalanie powinno wynosić z 2l 100km ale czego tu wymagać od konstrukcji z lat 50. Jak na razie koniec z inwestowaniem w autko, to co trzeba było zrobić zostało zrobione i mam nadzieję że nie będzie się psuło. Jutro bzykacz przejdzie swój pierwszy test - do pokonania będzie miał za jednym zamachem ok 80km

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Gdyby do każdego fiata były tak tanie części..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    ładny fiacik

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Witam,

    z racji tego że przyszedł weekend odwiozłem swoją drugą połowę na działkę ok 80km od warszawy. W sobotę była ładna pogoda więc postanowiłem zobaczyć skąd bierze się w nogach kierowcy i za jego plecami woda na podłodze. Wyjąłem listwę z boku, odkręciłem fotel kierowcy, podniosłem wykładzinę i dostałem szoku. Całe wygłuszenie podłogi było mokre jakby ktoś wylał na nie wiadro wody.

    DSC_0051.jpg

    Po wyjęciu mokrego i śmierdzącego wygłuszenia ukazał mi się taki widok

    DSC_0046.jpg
    DSC_0047.jpg
    DSC_0048.jpg

    jak widać na zdjęciach podłoga nie jest dziurawa - na szczęście. Prawdopodobnie woda do autka została naniesiona zimą i nie została odparowana , twierdzę tak ponieważ lałem na auto wodę z wiadra i nie widziałem żeby którędyś leciała do środka.

    Blachę dokładnie wysuszyłem, odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną a następnie pomalowałem dwukrotnie bitexem w sprayu do konserwacji podwozi samochodowych ( zdjęcie dodam jutro). Po wyschnięciu pojechałem do większego miasta (Skierniewice) w poszukiwaniu maty bitumicznej (wygłuszeniowej) ale niestety w tym mieście jest ona nie dostępna , więc musiałem wszystko złożyć bez maty wygłuszeniowej - jutro w markach pod warszawą pojadę zakupić ową matę i całą podłogę od strony kierowcy wyłożę a następnie zrobię to samo ze stroną od pasażera.

    Następnie postanowiłem wyrzucić z autka podzespoły od niedziałającego alarmu ale po odłączeniu centralki alarmu autko nie chciało odpalić - pewnie musiał bym pozwierać jakieś piny w kostce co łączyła się z centralką ale z racji tego że nie jestem elektrykiem samochodowym spowrotem musiałem podpiąć ową centralkę - wyrzuciłem tylko odbiornik radiowy od niej oraz syrenę spod maski.

    Tak wyglądają kostki od centralki alarmu
    DSC_0049.jpg

    Po wszystkich wyżej opisanych modernizacjach i złożeniu auta do drogi powrotnej do domku postanowiłem umyć w środku tylne lampy ( w sumie nie były jakoś brudne )
    DSC_0053.jpg
    DSC_0054.jpg

    Po powrocie do domku pojechałem na stację zatankować autko do pełna i sprawdzić ile spaliło benzyny. Przejechałem w trasie a dokładnie na autostradzie A2 150km z prędkością 90km/h czasem jechałem 100 i 110km/h - zatankowałem 8,23l PB co daje wynik ok 5,5l /100km czyli w miarę dobre.

    Jutro przedstawię dalsze efekty pracy z wygłuszaniem autka.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Podłoga zdrowiutka :-)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj zakupiłem maty wygłuszające. Kupiłem 4 maty bitumiczno - filcowe ( 3mm gumy bitumicznej , 6mm filcu) o wymiarze 50x50 ( 4x 17zł)

    DSC_0059.jpg

    oraz matę piankową poliwęglanową o wymiarze 125x100mm ( 1x35zł). Podłogę wcześniej zakonserwowaną sprayem do konserwacji podwozi odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną.

    DSC_0057.jpg

    następnie wyciąłem odpowiedni rozmiar maty bitumiczno - filcowej i ją przykleiłem

    DSC_0058.jpg.

    Kolejnym etapem było dokrojenie odpowiedniego rozmiaru maty piankowej, do której następnie przykleiłem paski taśmy dwustronnej. Tak przygotowana mate piankową przykleiłem do wcześniej ułożonej maty bitumiczno - folcowej.

    DSC_0060.jpg

    Po całej operacji przyklejania mat zamontowałem wykładzinę , fotel kierowcy, listwę progową i przeszedłem do rozbierania i konserwowania drugiej strony auta. Podłoga od strony pasażera również wygląda bardzo dobrze ale i ją z psikałem preparatem do konserwacji podwozi. Podłoga jak na razie schnie, jutro złożę wszystko do kupy i spróbuję zamieścić lepszej jakości zdjęcia.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Daj znać czy wyciszyło to auto w środku
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    nie wiem czy będzie ciszej w aucie ponieważ nie wyciszam grodzi pomiędzy silnikiem a kabiną tylko samą podłogę a to z grodzi silnika dochodzą największe hałasy.

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    nie wiem czy będzie ciszej w aucie ponieważ nie wyciszam grodzi pomiędzy silnikiem a kabiną tylko samą podłogę a to z grodzi silnika dochodzą największe hałasy.
    Całe auto rezonuje, tak więc myślę, że to również coś da..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj zakończyłem wymianę mat wygłuszających w swoim bolidzie.

    tak wygląda mata bitumiczno - fulcowa przyklejona do podłogi wcześniej z psikanej dwukrotnie srodkiem do konserwacji podwozi.

    DSC_0061.jpg

    A tak prezentuje się mata bitumiczno - filcowa ( z lewej strony) i mata piankowa ( z prawej strony)
    DSC_0063.jpg
    DSC_0064.jpg

    a tutaj wykładzina została już położona i został do zamontowania tylko fotel pasażera.
    DSC_0065.jpg
    DSC_0066.jpg

    Po złożeniu wszystkiego do kupy resztkami sprayu do konserwacji podłogi z psikałem wewnętrzną stronę tylnych nadkoli oraz podłogę przy zbiorniku paliwa - oczywiście wszystko najpierw oczyściłem i odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną.
    W piątek wieczorem znowu będę wybierał się na działkę pod Skierniewice ( autostradą A2 ) i zobaczę czy nowe wygłuszenie wyciszy trochę mojego 2 cylindrowego potwora
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 09-07-2013 o 19:58

  13. #27
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,749
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Dobra robota,powinno być lepiej

  14. #28
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj pogrzebałem trochę w autku. Zdemontowałem osłonę podszybia od strony silnika i pozbyłem się stamtąd całego syfu - liści, szlamu itp. i wyczyściłem rurkę odpływową. Drugą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłem to wymieniłem syrenę klaksonu bo nie działała ( okazało się że miałem ułamany jeden z przewodów ale że w pracy dostałem Nowa syrenę to od razu ją wymieniłem). Następnie pobawiłem się trochę regulacją obrotów biegu jałowego ( mam gaźnik AISANA ) Ostatnią rzeczą jaką dzisiaj zrobiłem to zdiagnozowanie dlaczego nie działa mi spryskiwacz przedni i tylny - pompki działają a płyn dochodzi najdalej do zaworków zwrotnych - diagnoza, uszkodzone zaworki zwrotne koszt za sztukę to ok 5 - 6 zł

  15. #29
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Dzisiaj byłem na działce ok 40km od warszawy. Postanowiłem posprzątać w autku ponieważ po wymianie mat wygłuszających trochę się nabrudziło. Przy okazji napiszę że w autku po wymianie owych mat zrobiło się chyba ciszej przynajmniej mi i mojej drugiej połowie tak się wydaje. Po wysprzątaniu w środku samochód został umyty i wywoskowany środkiem koloryzującym turtle wax ( taki dostałem wraz z autem)

    DSC_0072.jpg
    DSC_0067.jpg
    DSC_0068.jpg
    DSC_0069.jpg
    DSC_0070.jpg
    DSC_0071.jpg

    EFEKT - z daleka OK z bliska średni ale nie ma co wymagać od takiego preparatu w końcu nie jest to profesjonalny środek do polerowania.

    DSC_0073.jpg
    DSC_0074.jpg
    DSC_0075.jpg
    DSC_0076.jpg
    DSC_0077.jpg
    DSC_0078.jpg

    Dodatkowo w autku z tylnej klapy znikły 2 naklejki, jedna z nazwą dilera fiata a druga z oznaczeniem gaźnika zamontowanego w aucie tz. YOUNG oraz zderzaki i listwy boczne zostały natłuszczone olejem silnikowym - niestety nie miałem nic innego pod ręką.
    Autko jak na razie dobrze się sprawuje. Od kiedy jest w moich rękach zrobiło już ponad 630km i wszędzie mnie zawiozło Oby tak dalej...

    A tu na zdjęciu spotkanie 2 fiacików - mojej niebieskiej strzały i teściowej Pandy którą kupiła dzięki mnie

    DSC_0079.jpg
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 13-07-2013 o 22:39

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    Opony letnie Dębica Frigo
    To są opony zimowe!


 
Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. PILNIE do znawców i posiadaczy Cinquecento z silnikiem 704cm
    Napisany przez dudu$ na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-07-2012, 21:37
  2. Fiat Cinquecento young z 97 r nie odpala
    Napisany przez Balthazar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-02-2012, 15:38
  3. Błędy - Fiat Brava S 1.4 12V 1996r.
    Napisany przez pik_38 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-10-2011, 00:07
  4. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-10-2011, 12:54
  5. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-10-2011, 15:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nie dzialajace zegary cc700

kolektor wydechowy cinquecento 700 cena

www cinqecento 704 rozrzad

cinquecento young

szpilka kolektora wydechowego fiat cinquecento

fiat cinquecento young spust oleju

kolektor wydechowy cc 700

fiat cinquecento 704 young

sruby do kolektora wydechowego cc 700

kabelek od czujnika oleju w cinquecento aisan 700 ile kosztuje

cc young zmiana obrotow silnika

cinqecento szpilki do kolektora

fiat cc 704 zegary spis zarowek

cc 700 ilo

plyn hamulcowy cc700

wydech do cc 704

fiat cinquecento 704 gdzie jest pompa paliwa

cinquecento 1996r jaki gaznik

cinquecento wymiana uszczelki kolektora

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl