Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.9 - Multijet 150 KM
    Rocznik
    08.2010

    Fiat Bravo 1.9 MultiJet 150KM

    Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli fiatów!

    Niedługo wrzucę parę zdjęć, ale jeszcze mi daleko do tutaj niektórych. Samochód służy mi do pracy, dziennie 60-70 km i
    póki co od 2 lat sprawuje się wyśmienicie, tylko ten zawór EGR...muszę coś z tym zrobić. Już 2 razy był wymieniany.

    pozdrowienia!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,746
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Przede wszystkim bez foto się nie liczy
    A co do EGR-u to zaślep go i wywal ze sterownika i będziesz mieć spokój i czysty silnik.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.9 - Multijet 150 KM
    Rocznik
    08.2010
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Przede wszystkim bez foto się nie liczy
    A co do EGR-u to zaślep go i wywal ze sterownika i będziesz mieć spokój i czysty silnik.
    Coming soon. Poczytałem o tym EGR trochę i popraw mnie jeśli się mylę, to po zaślepieniu u wyłączeniu tego
    w sofcie nie powinienem się spodziewać żadnych problemów, hmm? A jak to cenowo wygląda koszt zaślepienia i wyłączenia, wiem, że
    zapewnie w różnych miastach jest inaczej, ale na jaką kwotę powinienem być przygotowany? Samochód jeszcze pół roku jest na gwarancji, więc
    domyślam się, że jakiekolwiek modyfikacje to dopiero później.

    Dzięki za info.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,746
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Nie powiem Ci jak to wygląda cenowo,ale trzeba odczytać soft ze sterownika,usunąć EGR i wgrać od nowa.Polecam Cinka bo może przy okazji poprawić troszkę fabryczne oprogramowanie.
    Skoro jest jeszcze na gwarancji to nie masz co ruszać.
    A układ EGR służy do powtórnego przepalenia spalin w celu zmniejszenia ich toksyczności.Silnik zasysa spaliny które sieją spustoszenie w układzie dolotowym silnika,a po dłuższym czasie są wstanie dość znacznie zmniejszyć prześwit w kolektorze ssącym co znacząco pogarsza parametry silnika.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


 

Podobne tematy

  1. turbo - multijet 150KM
    Napisany przez Patryk205 na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 01-05-2017, 23:23
  2. Fiat Bravo 1.6 MultiJet 105KM
    Napisany przez kynasto na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-10-2013, 17:43
  3. Bravo w dieslu 120KM czy 150KM?
    Napisany przez feniks86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 23-06-2013, 21:04
  4. BRAVO T-jet 150KM + gaz błąd P1172
    Napisany przez darokopijka na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-03-2013, 21:41
  5. Bravo II 1,9 Multijet filtry
    Napisany przez marekc na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-01-2012, 09:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 150km

fiat bravo 1.9 multijet 150km

fiat bravo 1.9 multi jet-150km opinie

fiat bravo 1.9 150km opinie

fiat bravo 1.9 150 km gaz

fiat brawa 1.9 150km opinie

bravo 1.9 multijet silnik fiat 150 opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl