Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 65 z 86 PierwszyPierwszy ... 1555636465666775 ... OstatniOstatni
Posty od 961 do 975 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #961
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    W twoim przypadku oznacza za ubogą mieszankę
    Dziś się podepnę z komputerem i będę obserwował choć wydaje mi się że za uboga nie jest raz że pali tyle ile powinien a dwa że lambde mam sprawną więc powinien sobie wyregulować jakby nawet gazu za mało dostawał..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #962
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    W twoim przypadku oznacza za ubogą mieszankę
    i przeważnie zbyt wysoką temperaturę,która za tym idzie niestety.Właśnie wtedy lecą gniazda zaworów.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #963
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś podpiąłem się pod ECU z FESem i do sterownika gazu.. Guzik - mapy mam bardzo ładne, integrator pracuje tak samo na gazie i na benzynie. Zrobiłem tak 30km na trasie na różnych obciążeniach.. Widać po prostu gaz daje świecą w tyłek. Temp jest istotnie wyższa i to widać nawet na wskaźniku (o milimetr-dwa wyżej na gazie niż na benzynie).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #964
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No bo temp. spalania gazu jest wyższa niz temp. spalania benzyny.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  6. #965
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    No bo temp. spalania gazu jest wyższa niz temp. spalania benzyny.
    Ja to wiem ale sugerowaliście złą mieszankę.. Mieszanka jest ok, pali dobrze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #966
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale wy sie uparliscie z tą wyższą temperaturą spalania gazu a bezyny
    roznica wynosi niewiele - i nie ma wpływu aż tak na uszkodzenia silnika

    jak spalanie wynosi 850 na benzynie a gazu 870 to czy taka wielka rożnica ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #967
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Dziś podpiąłem się pod ECU z FESem i do sterownika gazu.. Guzik - mapy mam bardzo ładne, integrator pracuje tak samo na gazie i na benzynie. Zrobiłem tak 30km na trasie na różnych obciążeniach.. Widać po prostu gaz daje świecą w tyłek. Temp jest istotnie wyższa i to widać nawet na wskaźniku (o milimetr-dwa wyżej na gazie niż na benzynie).
    Jeśli rzeczywiście jest ubogo i EGT idzie w górę to raczej tego FESem nie sprawdzisz. Przy sprawnym układzie chłodzenia temp płynu praktycznie się nie zmieni a tłoki popłyną
    Świece powinno się oglądać zaraz po forsownej jeździe - inaczej wynik będzie przekłamany.

    Korekcja lambdą ma jedną wadę - przy WOT wskazania sondy są pomijane.

  9. #968
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    42
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    Przy sprawnym układzie chłodzenia temp płynu praktycznie się nie zmieni a tłoki popłyną
    Guzik prawda. U mnie temp.dochodziła do czerwonego pola. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu: 90C.

    Uboga mieszanka-wypaliło dziurę w tłoku.

    Układ chłodzenia był sprawny w 100%.
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  10. #969
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jakby było za ubogo to by ECU benzyny to korygował w plus.. Podniose mnożnik to ECU obetnie paliwo i rozjadą się mapy. Silnik tak samo koryguje na gazie jak i na paliwie więc nie sądze żeby było coś źle..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #970
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał solidboy Zobacz post
    Guzik prawda. U mnie temp.dochodziła do czerwonego pola. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu: 90C.

    Uboga mieszanka-wypaliło dziurę w tłoku.

    Układ chłodzenia był sprawny w 100%.
    No widzisz a u mnie temp płynu nawet nie drgnęła a poszły cztery tłoki.

  12. #971
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Znalazłem cos ciekawego

    " Ilość
    energii, którą możesz uzyskać spalając 1dm3 LPG jest znacząco mniejsza niż z
    tej samej ilości benzyny (silnik Otto)a ta z kolei od ON (silnik Diesel). Z
    tych zależności wynikają różnice ilości spalonych litrów paliw na 100 km.
    Sprawność silnika Otta jest niezmieniona ze wzgl. na rodzaj paliwa. Z tego
    wynika, iż straty cieplne pozostają na z grubsza niezmienionym poziomie. Idzie
    tu zatem o ciepło parowania benzyny, które odbierane od głowicy schładza ją,
    gdy mikronowe kropelki benzyny z wtryskiwacza/rozpylacza gaźn. przechodzą w
    gazowy stan skupienia. (Efekt chłodnej dłoni polanej spirytusem). Zasilanie
    gazem instalacjami do IV gen. włącznie wiąże się z tym, że ciepło parowania LPG
    pobierane jest nie bezpośrednio z materiału kanału dolotowego, a od płynu w
    wymienniku ciepła (parowniku/rurze w płaszczu - EOBD2). Konstrukcja silnika z
    reguły nie uwzględnia braku tego składnika bilansu energetycznego .
    Skąd więc problemy? Ano stąd, że często instalacje LPG podają zbyt ubogą
    mieszankę paliwowo-powietrzną (niedostatki regulacji), a wtedy temp. spalania
    każdego paliwa często sięga krotności tej normalnej oraz czoło płomienia
    przesuwa się z prędkością blisko 10-krotnie większą. Nie trzeba chyba wspominać
    o niepełnej kompensacji zubożenia mieszanki podczas przyśpieszania (I i II gen.-
    sterowanie podciśnieniowe). Przypomnij sobie ile silników jest dziś
    konstrukcyjnie przystosowanych do pracy na ubogiej mieszance?
    Następny aspekt to straty ciśnienia dyspozycyjnego płynu chłodzącego mierzone
    na wejściu/wyjściu zespołu głowica/blok w związku z zapięciem parownika.
    Parowniki miewają zbyt mały opór przepływu.
    Z tymi świecami to moim zdaniem chwyty reklamowe. Zakładaj normalne i już.
    Ewent. o 1 stopień zimniejsze. Sprawdziłem to na 20 tys.km w swoim aucie.
    Przy normalnym, ludzkim traktowaniu silnika przystos. do bezołowiówki temat
    przedwcześnie zużytych gniazd zaworowych w zasadzie nie istnieje, chyba że
    często i długotrwale jeździsz wykorzystując ponad 3/4 mocy maksymalnej. Gaz
    jest po to, by oszczędzać!
    Co do prowadnic, to są one chłodzone przez styk z głowicą chłodzoną cieczą oraz
    olejem."
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #972
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No więc nowe świeczki już czekają - jutro wymienię bo w piątek zaczynam urlop i śmigam do Władysławowa

    13771152572300.jpg
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 21-08-2013 o 22:18
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #973
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2013
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    34
    Postów
    105
    Auto
    Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2002
    to czekamy na fotki
    nie liczy się sprzęt lecz kierowca

    Zapraszam do komentowania
    http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-462/fiat-stilo-1-2-16v-2002-r-5d-20542/

  15. #974
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wymiany świec nie było bo i czasu na to nie znalazłem..

    Wczoraj wróciłem z urlopu - mieliśmy piękną słoneczną pogodę i odpoczęliśmy sobie trochę
    Fiacik zrobił jakieś 700km i spisał się jak zwykle wzorowo. Spalanie w trasie takie same jak na co dzień czyli ok 9l LPG ale raz staliśmy w korkach po karambolu na A1 (który omijaliśmy przez Pruszcz Gdański) a w drodze powrotnej jechałem już szybciej czyli te 120-130 cały czas.. Często kursowaliśmy (praktycznie codziennie) na trasie Chłapowo - Dębki (polecam - ekstra plaża - coś przepięknego).

    Fiacik miał fotkę w Górach to i nad morzem się doczekał

    DSC_5467.jpg DSC_5470.JPG
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #975
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Nawet znać nie dałeś ze byłeś

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

fiat bravo gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

fiat brawo gtwymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 opiniefiat bravo 1.8 gt opinieceny fiata brawo gtbyrrtfiat 1.8 16v gt filtr paliwabyyrtforum fiat brawa1 412vco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4fiat bravo 18 gt sondabravo 1.8 gtpasek klinowy fiat brawa 18 16vuszczelniacz wtrysku fiat 1 8
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl