Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 64 z 86 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni
Posty od 946 do 960 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #946
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A końcówki stukałem pukałem psikałem wd40 i za żadne skarby nie chciały puścić..
    bez palnika i młota to ch... nie robota



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #947
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tu jeszcze porównanie starego i nowego filtra (w sumie to jestem w szoku, że tak zasyfiały był. Wymieniałem go przy przebiegu 248300km czyli niecałe 22tyś km temu..

    Załącznik 10067
    no trochę brudnawy podobny, może nawet trochę gorszy (tyle, że bez plam) wyciągałem tuż po zakupie auta. filtr warto co jakiś czas kontrolować. ja zrobilem to wczoraj. wydawało mi się, że po roku użytkowania i 7 tys. km wystarczy go tylko wyjąc i wytrzepać, tymczasem przydałaby się wymiana. jazda po mieście robi swoje. generalnie zaleca się wymianę filtra powietrza przy każdej wymianie oleju lub co 20 tys. km max. filtr oraz obudowę masz identyczną jak w 1.6 16V

  4. #948
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    dokładnie to jest nakrętka kłowa/ pazurowa
    Dzięki wielkie, będzie mi sie łatwiej szukało

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Cieszyłem się że u mnie się nic nie zapieka aż w końcu moją obudowę również dopadło
    PS KOlego byrrt jak wydłubałeś ten stary trzpień w który się wkręcało starą nakrętkę? Od dołu czy od góry?

  5. #949
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    PS KOlego byrrt jak wydłubałeś ten stary trzpień w który się wkręcało starą nakrętkę? Od dołu czy od góry?
    U mnie pękła ta część plastikowa co widać na fotce przez to trzpień jak to nazywasz można było wyszarpnąć w obie strony - jest symetryczny choć pewnie prościej pchać w kierunku ziemi..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #950
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś kupiłem dwie kontry (jakby ktoś potrzebował info to nakrętka M12x1.5 kl. 8.8) i pojechałem na ustawianie zbieżności.

    Końcówki wymienili w ciągu 20min obie strony (ze ściąganiem kół i podnoszeniem auta).
    Koszt to 25zł/strona + 50zł zbieżność (jak nic u nich nie robię to kasują 70zł).

    CameraZOOM-20130722094237792.jpg

    Auto teraz prowadzi się jakoś inaczej - pewniej, sztywniej, nic nie puka i nie stuka
    Na geometrii wyszło wszystko na zielono - jak to określił mechanik - auto jakby wczoraj z salonu wyjechało w kwestii zawieszenia
    Podobno wyczuli jakiś nie wielki luz na maglownicy ale puki co nie groźny..

    Autko dziś postaram się umyć (bo brudas ale po ki grzyb pucować jak mechanicy zaraz upaprzą ).
    Wrzuciłem wszystkie koszty do motostatu i przeraziło mnie
    Na auto w tym miesiącu wydałem już 1928zł (w tym ubezpieczenie 675 + 385 paliwo)
    W czwartek jeszcze przegląd 160..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 22-07-2013 o 21:26
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #951
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Autko dziś przeszło przegląd. Jedyne czego diagnosta się doczepił to wyciek oleju z silnika. Trzeba będzie coś z tym zrobić jeszcze puki ciepło ale to jak będzie trochę czasu. Miałem pisać pracę.. Nagle wyłączyli nam na chwilę prąd w domu poszedłem zatem do samochodu zrobić pierdołę, która wkurza mnie od dawna tyle że od dawna też nie było na to czasu - obijającą się osłonę wydechu i sam tłumik końcowy pukał o jeden z uchwytów.

    Osłonę przymocowałem na nowe podkładki:

    CameraZOOM-20130725115957245.jpg

    A a na uchwyt końcowy wydechu nałożyłem gumową rurkę. Zaczęło to pukać jak wymieniłem wieszaki wydechu - widocznie jak mechanicy zakładali nowy układ wydechowy na starych wieszakach to coś źle zespawali i jest teraz taki naprężony.. Guma załatwi sprawę

    Poprawiłem też zamek tylnej klapy bo lekkie stuki czasem z tyłu okazały się wibracjami klapy. Po paru miesiącach nadarzyła się okazja że nie będąc w stanie - prowadziła moja panna, a ja od razu załadowałem się do tyłu nasłuchiwać co tam w tym bagażniku puka
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 25-07-2013 o 12:55
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #952
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a w tej osłonie zrobiła sie poprostu dzirka ze wypadało przez nakretke ? mogłes jeszcze tą podkładke posmarowac czymś elastycznym - bo za jakis czas ci wyleci dziura wiekosci tej podkłądki - ja tak miałem
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #953
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ten gumowy wieszak na tłumik końcowy jest gówno wart. wymieniałem rok temu i już jest cały spękany. po regeneracji reduktora przestało strzelać z wydechu, to może jako tako wytrzyma

  10. #954
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    mogłes jeszcze tą podkładke posmarowac czymś elastycznym - bo za jakis czas ci wyleci dziura wiekosci tej podkłądki - ja tak miałem
    No bez jaj ta osłona ma prawie 15 lat więc i tak cud że ona się tam trzymała.. Wpadała w wibracje to się z czasem wyrobiło, doszła do tego korozja i już.. Podejrzewam, że to co zrobiłem dociula z tym autem do końca. Podobny patent mam na osłonie kolektora wydechowego już 2gi rok lub lepiej..

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    ten gumowy wieszak na tłumik końcowy jest gówno wart. wymieniałem rok temu i już jest cały spękany. po regeneracji reduktora przestało strzelać z wydechu, to może jako tako wytrzyma
    eee, ostatnio wymieniałem wszystkie wieszaki i ten końcowy był jedynym który nie wymagał wymiany Tak więc zależy z jakiej gumy zrobią widocznie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #955
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś wolne więc był czas na podmienienie świec - puki co nie nowych tylko tych co miałem założone przed instalacją gazu, a które zamieniłem na nowe "na wszelki wypadek". Nie wiem czy to efekt placebo ale ja tam przerywania czy braku siły na niskich obrotach zaraz po odpaleniu już nie czuje.. Jutro z rana finalny test..

    Świeczki wyglądały tak:

    CameraZOOM-20130815205230303.jpg CameraZOOM-20130815205129934.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #956
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Tragedii z nimi nie ma.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #957
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Tragedii z nimi nie ma.
    No właśnie nie ma, ale na nowych-starych świeczkach auto chodzi płynnie i można spokojnie z rana na samym sprzęgle ruszać.. Każda ze świec wyglądała podobnie więc spalanie na każdym garku dobre. Trochę dojadę jeszcze te świeczki co mam a w następnym tygodniu najprawdopodobniej wpadną nowe.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #958
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    spalanie na każdym garku dobre.
    Dobre, ale nie idealne, może to kwestia zdjęcia, ale są trochę za jasne, powinny być lekko brązowawe, wtedy wiadomo, ze dobrą mieszankę spala ale tak jak napisałem, to moze byc wina zdjęcia
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #959
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Faktycznie są jasne, rzekłbym że nawet szarawe. Nie doszukałem się jednak co to może oznaczać.
    Gdyby były okopcone ok - zła mieszanka, niedogrzany silnik itp, świeca ciemna, przebawiona - przegrzana, osad - złe paliwo, zła świeca..
    A o moim przypadku nie wiele piszą Dobrze, że wszystkie są takie same, bez osadu i przebarwień. Chyba nie mam się co bardzo zastanawiać tylko wstawić nowe i jeździć dalej
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #960
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    W twoim przypadku oznacza za ubogą mieszankę
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl