Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 63 z 86 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni
Posty od 931 do 945 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #931
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Dzięki za informację Ja już 2 lata się z tym męczę



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #932
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    178
    Auto
    Punto Sporting
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    W sumie grosze bo ok 5zł..
    Przepłaciłeś Jakiś czas temu kupiłem to za niecałe 3 złote

  4. #933
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    W ASO tez płaciłem 5 PLN, a czekałem...4 dni

  5. #934
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj stuknęło 270 tyś, nie było kiedy zrobić fotki więc fotka jest 100km później

    CameraZOOM-20130709164225360.jpg

    Mam wrażenie, że od pewnego czasu auto zyskało na wigorze - jedzie jak szalone, przy tym mniej pali i ciszej pracuje silnik.. Któryś raz mam wrażenie, że co jakiś czas ma muła, ale potem mu przechodzi. Gaz nie sądzę, bo podpinałem się do instalacji i wykresy ładnie się pokrywają czyli zestrojona instalacja jest dobrze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #935
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak przy okazji zapytam, odczuwałeś jakieś różnice w pracy silnika, w przyśpieszeniu po zmianie sondy lamda?

  7. #936
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    tak przy okazji zapytam, odczuwałeś jakieś różnice w pracy silnika, w przyśpieszeniu po zmianie sondy lamda?
    Nie ja nie. U mnie jak kupiłem auto była kompletnie padnięta - wtedy też wszystko było ok, auto normalnie paliło, przyspieszało, spalało tyle samo co po wymianie. Jedynym widocznym efektem była kontrolka marchewki na desce. Po roku gdy padła było to samo - od czasu do czasu kontrolka przy większym bucie ze stałą prędkością ale żadnych innych oznak. Cały czas jedzie tak samo..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #937
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj przy przebiegu 270279 km wymieniłem olej z wcześniejszym przepłukaniem silnika preparatem Liqui Moly.
    Olej to kupiony wcześniej Valvoline Maxlife 10W40 + filtr Mann W712/16.
    Co do oleju to wszystko ok, chociaż nie idzie tego nalać bez lejka do silnika Mobil I ma taki wyciągany nalewak/zwężenie a Valvoline normalną nakrętkę. Narobiłem sobie tylko roboty bo rozlałem olej na silnik, kolektor ssący, poleciało mi pod dekiel świec - musiałem odkręcać i czyścić.. heh

    Dodatkowo wymieniłem też filtr powietrza (Filtron AP 091) - nie obyło się bez incydentów czyli zapieczonej jednej ze śrub i koniecznością ich rozwiercania. Cieszyłem się że u mnie się nic nie zapieka aż w końcu moją obudowę również dopadło

    CameraZOOM-20130713110458131.jpg CameraZOOM-20130713112053776.jpg CameraZOOM-20130713113548792.jpg

    Mimo odkręcenia całej obudowy filtra nie udało mi się jej wyciągnąć z auta - nie wiem to się wyciąga chyba jak nie ma nadkola Ponieważ wszystko działo się u mojego taty a nie byłem przygotowany na takie numery przykręciłem filtr na jedną śrubę i tak jechałem do domu (jakieś 10km).. heh dzwięk przy pełnym bucie jakbym miał założony stożek Po powrocie do domu odwiedziłem w castoramie i kupiłem takie oto nakrętki do mebli, dzięki którym udało mi się skręcić obudowę wraz z nowym filtrem

    CameraZOOM-20130713170641393.jpg

    Wymieniłem wszystkie śruby i teraz obudowa się ładnie trzyma i prezentuje:

    CameraZOOM-20130713172036270.jpg

    Tu jeszcze porównanie starego i nowego filtra (w sumie to jestem w szoku, że tak zasyfiały był. Wymieniałem go przy przebiegu 248300km czyli niecałe 22tyś km temu..

    CameraZOOM-20130713115039775.jpg

    Od jakiegoś czasu miałem też wrażenie, że mi coś lekko dohamowuje auto i nie myliłem się. Podniosłem przód i od strony kierowcy koło obracało się ze sporym oporem.. Okazało się że prowadnice klocków (nie zacisku tylo te miejsca o które zapiera się klocek) się zatarły, przyrdzewiały i przez to nie odbijały klocki. Całość rozmontowałem, oczyściłem, nasmarowałem prowadnice, sprawdziłem zaciski i złożyłem - teraz jest już super

    CameraZOOM-20130713141850313.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #938
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Fajny patent z tą nakrętką do mebli hehe.Ja podkładam pod spód normalną nakrętkę bo mam dostęp,ale jak obrobią się te po lewej to trzeba będzie skopiować Twój patent
    Coś Ci tam ruda skacze po blacharce
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  10. #939
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Coś Ci tam ruda skacze po blacharce
    Niestety, chociaż blachy jako takie zdrowe - tu raczej są problemy z elementami podwozia i nadkoli. Nie mam szczególnie warunków, żeby się za to zabrać, tym bardziej, że nie rdzewieją większe elementy tylko takie pierdółki, których nie wiadomo czym wyczyścić.. Czasu ostatnio na nic nie mam, może jak się to zmieni pod koniec wakacji to zajmę się zabezpieczeniem auta przed zimą..

    Dobre to, że nie ma raczej miejsc żeby ruda siała jakieś większe spustoszenia - naloty, lekkie podjadki ale nie dziury
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 14-07-2013 o 22:12
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #940
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Po powrocie do domu odwiedziłem w castoramie i kupiłem takie oto nakrętki do mebli, dzięki którym udało mi się skręcić obudowę wraz z nowym filtrem
    WItaj, rozwiązanie z tymi nakrętkami jest boomba. Gdzie dokładnie je znajdę w castoramie, bo też muszę tak zrobić

  12. #941
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    Gdzie dokładnie je znajdę w castoramie, bo też muszę tak zrobić
    Ja to znalazłem na dziale śrub, gwoździ itp mamy taki regalik z śrubkami na sztuki.. Tam właśnie znalazłem ów pierdolniki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #942
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  14. #943
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś bravo otrzymało nowe wahacze, łączniki i gumy stabilizatora. Końcówek drążków nie udało mi się odkręcić dlatego zostaną wymienione w poniedziałek przed regulacją zbieżności :-)

    Za wymianę zabrałem się po 9ej a skończyłem po 20ej, pod drodze małe przerwy i objad Samemu bez kanału trochę schodzi ale się da zrobić

    uploadfromtaptalk1374353634293.jpg

    Gumy stabilizatora mimo że wszyscy pisali że jest to problematyczne poszło gładko. Gumy były jeszcze oryginalne fiatowskie i trzeba było je przecinakiem wydłubywać. Na fotce widać oryginalne zakucia i po szlifowaniu w celu ich usinięcia :-) Śruby odkręcały się bez najmniejszego problemu - o wiele łatwiej niż te od wahaczy - może dlatego że ich łby są wpuszczone w sanki i nie chlapie na nie ta cał sól i woda w zimę. Tak w ogóle to stare gumy nie wyglądały tak źle i o ile były oryginalne od nowości to szacuneczek (270 tyś)

    uploadfromtaptalk1374353468012.jpg uploadfromtaptalk1374353493276.jpg

    Tu strona lewa bez wahacza:

    uploadfromtaptalk1374353528398.jpg

    Tu jak radziłem sobie z przykręcaniem łącznika stabilizatora:

    uploadfromtaptalk1374353552497.jpg

    Tak jak napisałem na wstępie końcówek nie udało mi się odkręcić z drążków więc zostawie to mechanikom jak będą robić zbieżność w poniedziałek.

    Stare wahacze były w opłakanym stanie, sworzeń zatarty, tuleje same spadały (te mniejsze).

    uploadfromtaptalk1374353586421.jpg

    Jedena ze starych końcówek ma luzy więc ciężko się puki co zachwycać ale i tak już czuć że auto jest sztywniejsze i pewniejsze :-)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #944
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Widzę że troszkę się narobiłeś.Ale teraz będziesz śmigał jak ta lala,a końcówki trzeba było obstukać na drążku kierowniczym.
    U Ciebie są jeszcze te chore łączniki,nie wspominam ich mile.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  16. #945
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Łączniki są właśnie fajne bo niezniszczalne, a te ze z swożniami często się wytrzaskują.. Moje były 100% dobre ale wymieniłem dla pewości.

    A końcówki stukałem pukałem psikałem wd40 i za żadne skarby nie chciały puścić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl