Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 60 z 86 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni
Posty od 886 do 900 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #886
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    do wkręcenia w blok
    w głowicę

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    3 nakrętki miedziane M8
    one wytrzymają dociągnięcie momentem?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #887
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    one wytrzymają dociągnięcie momentem?
    I no Raz
    Uchol znany też jako Maciar

  4. #888
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    w głowicę
    Masz rację - z rozpędu mi się źle napisało..

    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    I no Raz
    Nie prawda. Oryginalnie są miedziane - nie wiem czemu ale skoro tak jest to znaczy że jakiś powód jest.. Dokręcałem te nakrętki i nie wydaje mi się żeby były wyraźnie miękkie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #889
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    chyba zawsze a na pewno w większości są miedziane. A stosuje się je dlatego że miedź jest odporniejsza na korozję niż stal.

  6. #890
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No więc mieliśmy słoneczną sobotę - czas na prace przy Bravo Zabrałem się za próbę uszczelnienia śrub kolektora wydechowego bo przez nie mi olej cieknie. Przed pracą nie byłem pewny jeszcze tej teorii, ale szczęście - nie szczęście okazała się ona trafna..

    CameraZOOM-20130615102441774.jpg CameraZOOM-20130615104035985.jpg

    Po wykręceniu jeden ze szpilek mimo, że auto stało już dłuższą chwilę normalnie "rzygło" olejem.. Leciało jak głupie..
    Nie zamierzam nawet komentować pomysłów makaroniarzy, którzy zrobili te otwory na przelot..

    CameraZOOM-20130615104915170.jpg

    Po wykręceniu wszystkich spilek wyglądało to tak:

    CameraZOOM-20130615114540492.jpg

    Olej leciał jak się nie mylę z 4 otworów. Na pewno górny 1 szego cylinkra, oba 3ciego i jeszcze jakiś.. A może i nawet więcej - nie pamięta.. Czyściłem wszystkie gwinty jak tylko umiałem..

    Następnie zabrałem się za wykręcanie urwanej śruby..
    Poszło w sumie jak po maśle.. Dojście kiepskie więc musiałem zdemontować wentylator i opuścić chłodnicę (nie odłączając jej) na dół.

    CameraZOOM-20130615120842834.jpg CameraZOOM-20130615122259316.jpg CameraZOOM-20130615122646731.jpg

    Szpilki umyłem w acetonie ostrym pędzelkiem - odtłuszczone i 100% czyste. Otworów nie za bardzo miałem jak czyścić.. W sumie nie ma na to metody jak silnik jest na swoim miejscu Starałem się mogłem szmatką. Następnie każdy gwint pokryłem masą uszczelniającą Victor Reinz kupioną ostatnio do uszczelniania pokrywy zaworów.. Czytałem trochę czym to uszczelnić i tylko taką propozycję znalazłem..

    CameraZOOM-20130615134926141.jpg

    Szpilki na swoim miejscu więc zacząłem składać wszystko do kupy. Wentylator od chwili kupna był przyczepiony za pomocą wielkich mocnych opasek zaciskowych. Wentylator jest od fiata, chłodnica od fiata, ale któreś nie jest z tego samochodu dlatego ktoś tak dziwnie zakombinował. Za poszedłem krok dalej i dorobiłem widoczny na zdjęciu kątownik który trzyma wentylator pewnie i normalnie do chłodnicy..

    CameraZOOM-20130615170550623.jpg

    Na koniec wymieniłem gumy tłumika - pękła tylko jedna, ale wymieniłem dwie gumy. Tylną zostawiłem bo wygląda na nową.. Niestety przyjrzałem się też podwoziu i niby nie duże ale kwiatki z rdzą są Trochę człowiek boi się to ruszać..

    CameraZOOM-20130615182338739.jpg

    I z takich zupełnych pierdół dorobiłem sobie taki mały wsporniczek mocujący oryginalny wkład z narzędziami do dojazdówki bo mi ten cały plastik na dziurach latał..

    CameraZOOM-20130615182356995.jpg CameraZOOM-20130615182406436.jpg

    Przed założeniem osłony termicznej dokładnie umyłem dół silnika środkiem K2, wyszorowałem go szczotką i zmyłem wodą że wyglądał jak nowy.. Niestety - po ok 20km trasy widać że już się poci jedna ze szpilek i idzie to już na dół silnika Można by powiedzieć, że praca poszła na marne.. Cholera - czym to uszczelnić? Jak odtłuścić te gwinty wewnątrz??

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dodam jeszcze że autko dziś umyłem bo już zakurzone strasznie było a na domiar złego jakiś ptak ze*** się na sam środek dachu i boczną szybę i to tak perfidnie że z 20 metrów dało się to zobaczyć.. heh
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #891
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    wentylator wygląda jak z 1,6 a co do pocenia sie z pod szpilek to olac to - bedziesz dolewałolej i bedziesz miałpewnosc ze zawsze bedzie swieży
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #892
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    wentylator wygląda jak z 1,6 a co do pocenia sie z pod szpilek to olac to - bedziesz dolewałolej i bedziesz miałpewnosc ze zawsze bedzie swieży
    Ta.. Tylko zawsze jadąc do taty czy teściów głupio mi wjechać na podjazd bo gdzieś zawsze na brudzę.. Trochę siara
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #893
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale przynajmniej innej uszczelki nie wypcha tylko wyjdzie koło szpilki - ale to fakt ze nikt nie lubi jak coś zostawia za sobą krople oleju
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #894
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    i niby nie duże ale kwiatki z rdzą są
    To działaj z konserwacją tak jak ja

  11. #895
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    To działaj z konserwacją tak jak ja
    Do tego potrzebaby kanału.. Na pewno też muszę wymienić przewody hamulcowe - tylko ten odcinek od przodu do tylnej belki, ale ze względu na ciulowy dostęp też nie wiem jak ja to zrobie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #896
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Do tego potrzebaby kanału.. Na pewno też muszę wymienić przewody hamulcowe - tylko ten odcinek od przodu do tylnej belki, ale ze względu na ciulowy dostęp też nie wiem jak ja to zrobie..
    No ja działałem bez kanału. Troche się umęczyłem dale dałem radę..

  13. #897
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    No ja działałem bez kanału. Troche się umęczyłem dale dałem radę..
    Mówisz o wymianie przewodów hamulcowych?

    Jutro podejście nr 2 do uszczelnienia śrub kolektora wydechowego:

    CameraZOOM-20130624120202675.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #898
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Fajny zestawik
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #899
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Fajny zestawik
    Fajnie to będzie jak uda się uszczelnić cholerstwo..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #900
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Mówisz o wymianie przewodów hamulcowych?
    Nie, o zrobieniu konserwacji


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl