Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 55 z 86 PierwszyPierwszy ... 545535455565765 ... OstatniOstatni
Posty od 811 do 825 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #811
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    178
    Auto
    Punto Sporting
    Rocznik
    2000
    Mnie kiedyś uczyli, że śruba ma wejść na 3 obroty, ale czy prawidłowo to nie wiem. Jednak jeżeli jest o 2 mm krótsza od ori śrub, to raczej nie powinno być problemu, bo one wchodzą dość głęboko (o ile ja mam ori śruby ).
    Cytat Napisał Paweł A. Zobacz post
    A tak jeszcze odnośnie felg - wiele pracy odejdzie (jakbyś sam zdecydował się robić) jak użyjesz chemii to usuwania starego lakieru..
    Dzięki, może się zdecyduje powalczyć z nimi po sezonie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #812
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ja w moim aucie posiadam jeden komplet śrub, których używam zamiennie do letnich alusów jak i zimowych stalówek. poprzedni właściciel coś tam wspominał, że do alusów powinny być inne, ale zdaniem oponiarzy u których co sezon kółka wymieniam powiedział, że od biedy mogą być

  4. #813
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Okazało się że swobodnie można przykręcić te śruby zabezpieczające co kupiłem - gwint wchodzi na niecałe 5 obrotów czyli 5*1,25 ~ około 6mm.
    Tak więc poprzekręcałem po jednej śrubie na koło..

    Tu porównanie zwykłych 30mm i zabezpieczającej 26.. Podobno do tych felg kupuje się śruby 28-30mm..
    Inna sprawa, że widać trochę inną budowę stożka i może być tak, że gwintu w obydwu śrubach wchodzi mniej więcej tyle samo..
    Drażni mnie też że śruby na laczków letnich są na klucz 17 a do zimówek na 19

    CameraZOOM-20130506180933745.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #814
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    U MNIE TO SAMO JEST, 2 inne klucze

  6. #815
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    35
    Postów
    178
    Auto
    Punto Sporting
    Rocznik
    2000
    Hmmm, myślałem, że wszystkie ori alu da się przykręcić śrubami od stali czy odwrotnie. Ja używam jednych śrub.

  7. #816
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)

    Stalówki są kręcone śrubami 22mm.. Do alu potrzeba 28. Czytałem że niektórzy przykręcają stal 28mm i nic nie obciera ale trzeba by to sprawdzić najpierw..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #817
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Ja mam ori aul 15 na których auto kupiłem i później na zimę dokupiłem stal 14 i przykręcam oba komplety tymi samymi śrubami tzn tymi co były przy alu jak zakupiłem auto i wszystko jest oki. Ale długości śrub nigdy nie mierzyłem.

  9. #818
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja mam tak samo stal na 22 a alu na 28 - a jak wkręcę 28 do stali to mi z tyłu szarpią o spreżynki potwierdzone a za to te krótsze ze stalówek jak chce wkreci do alu to moze 3 obroty zrobie wiec ryzykowac nie lubie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #819
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    A ciekawe. Jak pierwszy raz zakładałem alu (15". Stal zimowa to 13") była wątpliwość co do śrób. Ale się udało i od tamtej pory jeżdżę na jedym i tym samym komplecie śrób.

  11. #820
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Temat się niepotrzebnie rozwinął - wszystko zależy od tego jakie mamy śruby i jakie felgi..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #821
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Byrrt mam pomył na twoje rysy na boku, naklej takie naklejki jak ja mam.
    Uchol znany też jako Maciar

  13. #822
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    Byrrt mam pomył na twoje rysy na boku, naklej takie naklejki jak ja mam.
    Jest to jakiś pomysł ) Nie mam kiedy zabrać się za to paskudztwo - z resztą ideału z tym też nie zrobię

    Z pozytywnych rzeczy to odebrałem wczoraj z ASO kapsel do felgi (brakowało jednego):

    CameraZOOM-20130507165249103.jpg
    koszt 19zł

    Oraz jak już byłem przy okazji to po zniżkach kupiłem uszczelkę pokrywy zaworów wraz z uszczelniaczami na świece:

    CameraZOOM-20130507175348014.jpg
    koszt 4*9,5zł+50zł=88zł

    W wolnej chwili muszę ją wymienić bo już mi cały silnik zażygało po ostatniej wymianie :/ Tym razem uszczelka z ASO + sylikon czerwony (choć zastanawiam się nad masami uszczelniającymi victor reinz lub dirco - ma ktoś na ten temat zdanie?).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #823
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    masami uszczelniającymi victor reinz lub dirco - ma ktoś na ten temat zdanie?
    już kilka razy o tym pisałem i mogę szczerze poleci masę victor reinz. należy wszystko dobrze oczyścić i odtłuścić, nałożyć masę i odczekać najlepiej z 10-15 min żeby troszkę przyskło i wtedy złożyć. później z godzinkę odczekać z uruchamianiem silnika żeby wszystko wyschło. Sam stosuję tylko tą masę i w pracy i w domu i jest oki. nigdy żadnych silikonów. a najbardziej mnie skręca jak na silniku z każdej dziury wyłazi ten czerwony.

  15. #824
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    hehe - czerwony silikon - silnik krwawi !!
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #825
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)

    A ta masa nie jest przypadkiem również masą sylikonową? Może zrobić tak jak niektórzy mówią że najpierw skręcić, poczekać aż masa/sylikon stwardnieje i potem dokręcić?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl