Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 28 z 86 PierwszyPierwszy ... 1826272829303878 ... OstatniOstatni
Posty od 406 do 420 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #406
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Brawo, porządna robota ja dziś wymieniłem płyn hamulcowy i amorki z tyłu.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #407
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Pierwsze co po kupnie auta to zaglądam właśnie "pod szybę"
    Ze mnie się śmiali że miałem brudny filtr kabinowy a tu proszę jaką kolega ma nuffke
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #408
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Filtr od 2tygodni nowy leży tylko nie ma kiedy go nawet wymienić a w niedziele to go ze sobą nie zabrałem
    Jutro wymienię tak samo jak nowe pióra wycieraczek (2gi komplet z biedy) bo te już są beznadziejne (a mają może ze 2 miesiące)..

    CameraZOOM-20121018230053347.jpg

    Za filtr dałem 46zł (filtron) aż mnie wzdrygło.. brrr miał być magneti mareli za 30, pojechałem po odbiór do sklepu a tu "nie było w hurtowni, jest filtron"..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #409
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    jak juz chcesz kupować tanie listwówki które dobrze sie sprawują i sa w miare trwale to polecam firmy rzekomo "polskiej" DIPP

  6. #410
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Chcę nie chcę - po prostu bez przesady.. Przez 10 lat auto nie miało tego filtra i było ok.. Następny kupie dosłownie najtańszy bo 46zł za kawałek papierowego filtra to wg. mnie przesada.. Za filtr oleju - bardziej skomplikowany, w metalowej obudowie, z uszczelką itd płacę 20zł..

    Porównanie filter stary i nowy:

    uploadfromtaptalk1350672749331.jpg

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #411
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Ja kupiłem wycieraczki płaskie motgum i jak na razie sobie chwalę. Cena 45 zł za 2

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Najtańszy papierowy filtr przeciwpyłkowy produkuje firma Racer - cena 18 zł w FoTA

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A tu jeszcze fota poglądowa ile ziemi (sic!) i liści można znaleźć a podszybiu i odpływach z szyby.. Szok
    U mnie było jeszcze więcej

  8. #412
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja następne wycieraczki kupie zwykłe - jakoś straciłem przekonanie do tych płaskich.. Motgum robi chyba dobre wycieraczki. Jakbym kupował to od razu trzy i jeszcze 3 do auta młodej bo tam już też tragedia jest..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #413
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja kupuje klasyczne wycieraczki z motgumu najtansze - zawsze czekam na promo w auchanie i spokojnie do roku czasu wytrzymują
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #414
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    No rzeczywiście, patrząc po fotce, to stary filtr miał juz dość
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #415
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Super, jak zawsze

    PS Uchwyt HR jak najbardziej ok, natomoast ta głowica na bank porysuje ci obudowę w telefonie. Miałem kiedyś taka głowicę w Samsungu Omnia i lipa była po paru miechach

  12. #416
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    głowica na bank porysuje ci obudowę w telefonie.
    Gdybym za każdym razem uważał jak telefon wsadzam pewnie bym tego uniknął ale fakt ma ślad od tego uchwytu.. Nie mniej jednak uchwyt jest fajny a śladów złażącego lakieru z ramki niestety w moim Samsungu nie brakuje.. Dziadostwo trochę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #417
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ok, wracamy do tematu Bravo

    Po koleji..
    Wczoraj zebrałem charakterystykę czujnika NTC 10k który siedzi a właściwie powinien siedzieć w lusterku. Podłączyłem potencjometr, nastawiałem jakąś wartość i sprawdzałem ile pokaże zegarek w aucie. Nie wszyscy to wiedzą ale termistory mają nie tylko swoją wartość przy T=25'C i charakterystykę dodatnią/ujemną. Ważdym parametrem jest również współczynnik materiałowy B i od niego zależy jak logarytmiczna krzywa wartości rezystancji będzie układać się na osiach temperatura/rezystancja. Żeby nie było że zanudzam już mówię co wynikło z pomiarów:

    Schowek02.jpg

    Idealnie pokrywają się charakterystyki termistora oryginalnego z termistorem o B=3900 ale taki nie łatwo będzie dostać. W handlu większość 10k NTC to 3380 a taki w temperaturach skrajnych czyli np -30 będzie zaniżał temp nawet o 5-6 stopni. Udało mi się znaleźć termistor 3977 i taki postaram się kupić. Piszę to dla potomnych bo może się to przydać - informacji szukałem na własną rękę ale nic nie znalazłem dlatego zrobiłem pomiary.

    Następna sprawa to jak wczoraj pisałem w Codzienniku szuranie i buczenie które od jakiegoś czasu dochodziło z okolic pompy wspomagania/rozrządu wcale nie było wydawane przez tę pierwszą. Okazało się że przy dociśnięciu osłony rozrządu wszystko cichnie. Przestraszony tym faktem dziś do pracy jechałem autem młodej a zaraz po pracy zabrałem się za demontowanie osłony rozrządu:

    CameraZOOM-20121022165454968.jpg CameraZOOM-20121022165535460.jpg

    Rozrząd na szczęście cały, nic się nie dzieje choć miałem pietra że jest zalany olejem bo tak się błyszczy. Nic jednak nie wskazuje na to że to olej, po przetarciu palcem, szmatką nadal tak samo wygląda, nic nie brudzi itp.. Widocznie tak ma

    Osłonę dokręciłem i odpalam auto.. Nadal szumi.. Po chwili doszedłem co jest przyczyną..

    CameraZOOM-20121022172241701.jpg

    Widoczne na fotce śruba powinna trzymać ten plastik i odciągać go od rozrządu. U mnie niestety jest ten plastik pęknięty i osłonę gnie w stronę rozrządu i to ona lekko ociera o koło zębate wałka. To że wszystko zbesztane olejem to wiem i muszę to w końcu ogarnąć - cieknie mi jednak z pod uszczelnianej ostatnio kapy zaworowej. Muszę ściągnąć wszystko jeszcze raz i złożyć na sylikon niebieski. Tyle że zawsze czasu brakuje :/ Całości nie skręciłem jednak tak jak być powinno ze względu na zablokowaną śrubę którą przed chwilą dokręcałem ale o to spytam w osobnym temacie.. :/

    Tak sobie pomyślałem, że skoro i tak nie jeżdżę fiatem do roboty teraz to może dobry moment żeby zdemontować kolektor wydechowy i zabrać go do spawania.. Kolega się kiedyś zadeklarował z pracy że może mi to za piwo zrobić tak więc zabrałem się za robotę:

    CameraZOOM-20121022181801935.jpg CameraZOOM-20121022182608410.jpg

    Jutro go koledze dam mam nadzieję że na środę będę miał już z powrotem.. Może w końcu będzie trochę ciszej chodzić auto bo już mnie to powoli denerwowało jak sobie popierduje..

    Będę zdawał relacje z dalszych prac a teraz biorę się za pytanie odnośnie tej nieszczęśliwej kręcącej się śruby...
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #418
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    u mnie kiedyś rezonowała osłona kolektora wydechowego. co ciekawe rezonowała tylko do rozgrzania silnika. wcześniej, po kupnie auta rezonował katalizator. podejrzewam, że na kolektor wydechowy też przyjdzie pora

  15. #419
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A ja się spytam - próbowałeś odpalać ze zdjętym kolektorem?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  16. #420
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A ja się spytam - próbowałeś odpalać ze zdjętym kolektorem?
    Pokusa wielka ale mieszkam w ścisłym centrum a auto stoi przy kamienicy Pewno by się wiara zdziwiła
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl