Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 86 PierwszyPierwszy ... 311121314152363 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #181
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mi tu temat zarzucają swoimi fotkami to ja gorszy nie będę

    Jeszcze przed gazem:
    CameraZOOM-20120530160257943.jpg

    No i jak to wygląda finalnie:
    CameraZOOM-20120601165603171.jpg CameraZOOM-20120601165645997.jpg CameraZOOM-20120601165703779.jpg CameraZOOM-20120601165809594.jpg
    CameraZOOM-20120601165853168.jpg CameraZOOM-20120601165959995.jpg CameraZOOM-20120601170143870.jpg CameraZOOM-20120601170400094.jpg
    CameraZOOM-20120601205231527.jpg CameraZOOM-20120601205423282.jpg CameraZOOM-20120601165615470.jpg

    No więc jestem po odbiorze i co mogę powiedzieć - auto chodzi bardzo ładnie, puki co żadnych niepokojących objawów. Ładnie się przełącza, nie czuć specjalnie różnicy na na LPG / Pb. Dziwnie zamontowali reduktor bo bardzo nisko i nie byłoby w tym może nic złego tylko to że dość mocno jest chłodzony obiegiem powietrza z grila. Goście mi powiedzieli że nie mieli jak go gdzie indziej zamontować (faktycznie z miejscem krucho) więc gdyby temperatura w zimę długo dobijała do tych 35'C które są ustawione to najwyżej trzeba będzie go jakoś osłonić. Swoją drogą ja dziękuję wymieniać tam filtr teraz Wyłącznik gazu wstawili tam gdzie sobie wymyśliłem ale trochę chyba tego nie przemyślałem bo nie da się nawet spojrzeć na poziom gazu jadąc wprost.. Nie było kiedy nad tym pomyśleć i takie efekty Trudno.. Centralkę od gazu mogli też inaczej zamontować ale co zrobić.. Efekt puki co jest bardzo pozytywny - do pełna 74zł

    Nie wiem gdzie Wy mieścicie większą butle jak ja przy tej 33litry brutto mam podwyższony bagażnik - na jednej z fotek widać jak bardzo (przyłożyłem trójkąt)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Klocki z drewna widoczne u mnie na zdjęciu maja 10 cm, także chyba ja mam wiecej podniesione.
    Reduktor mam w tym samym miejscu, tylko że u mnie to ma sens, u mnie kolektor ssący kończy się z przodu więc od reduktora mam bliżej. Też myślę o osłonie na zimę szczególnie, że teraz pożegnam się z garażem na jakiś czas (przeprowadzam się i nikt nie chce w okolicy sprzedac ). Piszesz o wymianie filtra, którego? Fazy ciekłej? Nie jestem pewien ale w Alasce jest wbudowany w reduktor czy jak? (ja mam osobny, na ścianie grodziowej)
    Z miejsem na sterownik troche przesadzili, ja mam założony na ścianie grodziowej, u Ciebie widze, że jest miejsce zaraz za kolektorem.
    Zbiornik zasadniczo jest źle, powinien być wielozaworem przykręconym w kierunku tyłu pojazdu, inaczej mówiąc spojrzenie na wskaźnik powinno być niewygodnie. Nie wiem jak będzie w takiej sytuacji z wyjeżdzeniem do zera, ale reklamować chyba nie ma sensu, musieliby nowe otwory wiercić w podłodze.
    RegFasty złożone dobrze, powinny długo pojeździć bezawaryjnie pod warunkiem, że filtr będzie zmieniany na czas i będzie porządny
    Życzę przyjemnej i taniej jazdy

  4. #183
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no faktycznie, z miejscem na reduktor to u Ciebie krucho. w 1.6 jest go zdecydowanie więcej. u mnie zamontowali Alaskę na grodzi tylnej w okolicy prawego kielicha (od strony pasażera). komputer natomiast umiejscowiony mam pomiędzy akumulatorem i ECU silnika, a grodzią tylną. co do wymiany filtra, za wygodnie u Ciebie nie będzie. filtr fazy ciekłej jest w reduktorze - pod tym dekielkiem na fotce nr 3. z filtrem fazy lotnej będzie trochę lepiej moja Alaska dobija do 60 tys. km. czasami czuć przy aucie gaz. prawdopodobnie trzeba będzie za jakiś czas coś z tym zrobić.
    co do zbiornika, to ja posiadam zbiornik cylindryczny w związku z czym mam trochę mniejszy bagażnik zestaw uzupełnia wielozawór BRC Europa, którego pływak wskaźnika poziomu gazu potrafi się czasem zawiesić...

  5. #184
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Filtr w Alasce pewnie można zastąpić czymś zewnętrznym i pewnie byrrt tak kiedyś zrobi

  6. #185
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Czemu miałbym zakładać dodatkowy filtr? Toć mnie to ryba - przez dwa lata auto musi być na przeglądach u nich - niech się męczą jak tak założyli

    Widać gazownicy idealni pewnie nie są ale puki co nie czuję żebym miał jakieś obawy czy żale..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #186
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Co do reduktora, to faktycznie trochę dziwne miejsce, ale myślę, ze za silnikiem tez by znaleźli miejsce, tylko, ze pewnie się nie chciało im Co do wymiany filtra, to przeciez ty go wymieniał nie będziesz Jak masz ustawione przełaczanie z Pb na LPG i odwrotnie tzn przy jakich obrotach
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #187
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Pojechali po bandzie z montażem tego kompa od gazu heheheee.
    A powiedź mi czy demontowali kolektor ssący czy nie
    Oczywiście życzę bezawaryjnej i taniej jazdy
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #188
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt
    No więc jestem po odbiorze i co mogę powiedzieć - auto chodzi bardzo ładnie, puki co żadnych niepokojących objawów. Ładnie się przełącza, nie czuć specjalnie różnicy na na LPG / Pb.
    u mnie do niedawna było tak, że przełączenie na gaz odbywało się w sposób niezauważalny. obroty miminalne przełączania na LPG miałem ustawione nie wiedzieć czemu na 600 obr/min. czyli przejście na gaz mogło się odbywać bez wciskania pedału gazu. nie wiem czy to zalecane ustawienia, ale tak jak wspomniałem działało to świetnie i siedząc w aucie nie odczuwało się momentu przełączenia noPb/LPG. niestety po ostatniej zimie coś niedobrego się dzieje z instalacją skutkiem czego, przełączeniu na gaz na biegu jałowym (bez dotykania pedału gazu) towarzyszy zafalowanie obrotów. czasami trwa ono dłuższą chwilę i trzeba wcisnąć gaz żeby ustąpiło. wkrótce urlop więc trzeba to będzie ogarnąć.
    jeszcze w uzupełnieniu tego co napisałem poprzednio. wskaźnik poziomu gazu mam umieszczony we wnęce pokrywy bezpieczników. obserwacja poziomu gazu w zbiorniku w czasie jazdy nie wchodzi w rachubę

  10. #189
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Instalacje sekwencyjne nie przełączają się po obrotach jak stare instalacje mieszalnikowe. Owszem, jest warunek, że jak sie zadławi obroty to przerzuca na benzyne, ale to jest raczej w kwestii, że elektronika od gazu stwierda "pier***le nie ogarniam" i przerzuca na benzyne Zwykle jest to własnie koło 600 obr/min. A tak to warunkiem jest temperatura i ciśnienie gazu (o ile jest czujnik) także nawet na jałowych się przełącza (tak jest np. u mnie, w ciepłe dni nie zdąże garażu zamknąć i już słychać cichy klekot wtryskiwaczy od LPG). Im wyższa temperatura przełączania tym dłuższy czas życia wtrysków i reduktora.

  11. #190
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał mamut-tme Zobacz post
    Instalacje sekwencyjne nie przełączają się po obrotach jak stare instalacje mieszalnikowe.
    Masz w 99% racje, dlaczego w 99 bo po odpaleniu auta na Pb jeśli nie ruszysz choćby pedału gazu to nie przełączy się na LPG mimo, ze temp. silnika osiągnie wymaganą temp., przynajmniej u mnie tak było i u brata w Golfie tez tak jest Dodam, ze mało ludzi pamięta, albo po prostu nie wie, ze ustawia się takze górną granice obrotów, przy których z LPG powinien przełaczyc sie na Pb, zeby nie piłowac go na LPG u mnie było ustawione to na 5500obr.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  12. #191
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Tu się nie zgodzę, u mnie sam sie przełączy bez dotnięcia gazu. I jeśli przerzuca na benzyne przed odcinką to gaziarz tak ustawił bo miał problem z wystrojeniem, auto powinno działać na gazie w pełnym zakresie obrotów. Ja kiedyś specjalnie zakręciłem na postoju do 6000 rpm i dalej chodził na gazie (wyżej już nie kręciłem i tak już straszny hałas był). Na benzyne może jeszcze przerzucać jak np. nie wyrabia reduktor, wtedy czujnik termiczny wskaże za niską temperaturę albo na ciśnieniowym spadnie ciśnienie.

  13. #192
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał mamut-tme Zobacz post
    I jeśli przerzuca na benzyne przed odcinką to gaziarz tak ustawił bo miał problem z wystrojeniem,
    Tutaj ja się nie zgodzę, znam ludzi, którzy o LPG więdzą wszystko i nie chodzi tu o strojenie LPG tylko o bezpieczeństwo silnika, temp. spalania LPG jest duzo wyższa niż Pb i przy obrotach rzędu 6000-6500 jest to juz niezbyt zdrowe dla silnika, ale oczywiście możesz sie nie zgodzić, ja miałem ustawione na 5500 nie dlatego, ze gaziarz nie dawał rady tego wyregulować, tylko dlatego, ze ja tak chciałem.
    No, ale skonczmy, bo to nie miejsce na ten temat i nie zaśmiecajmy koledze tematu
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #193
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    górny próg jest ustawiany na ~6000obr najczęściej trochę ponad 6200, 6300....a wtryski dobrze że wziąłeś przynajmniej regi....i do tego silnika przydałby się przynajmniej stag 300 z isa, albo tech 214 jak się nie mylę to butla dziwnie założona trochę powinna być obrócona o 90stopni

  15. #194
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Jak masz ustawione przełaczanie z Pb na LPG i odwrotnie tzn przy jakich obrotach
    Obroty nie mają znaczenia - przełącza się po prostu po osiągnięciu temperatury. Oczywiście sekwencyjnie co kilka obrotów wału przełączany jest kolejny wtrysk. Nie mam pojęcia jak ustawione są progi przełączania - w którym momencie przełącza na benzynę w razie zbyt dużego spadku i czy przełącza na benzynę przy wysokich obrotach - nie widać tego bo dla testów przeciągnąłem auto powyżej 6tyś.. Idzie ładnie

    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    A powiedź mi czy demontowali kolektor ssący czy nie
    Nie i widziałem o tym jak odstawiałem auto.. Nigdzie w Bdg tego nie robią, niby mają na to jakiś sposób a nie robią tego bo są czasem problemy z uszczelką kolektora, trzeba ją dać nową, często kosztuje dużo, klient nie chce za to płacić itp.. Więc wiercą jak kolektor jest w aucie.. Niezbyt fajnie ale zaryzykowałem..

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    obserwacja poziomu gazu w zbiorniku w czasie jazdy nie wchodzi w rachubę
    Wyczaiłem że głębiej siadając i zniżając głowę jednocześnie odsuwając ją do tyłu jestem w stanie zobaczyć diody

    Cytat Napisał mamut-tme Zobacz post
    że elektronika od gazu stwierda "pier***le nie ogarniam" i przerzuca na benzyne
    Hehe rozbawiłeś mnie ale coś w tym jest Dziś odpalałem zimne auto - przełączyło się na gaz po przejechaniu bo ja wiem z 1,5km i jednym postoju na światłach Nie jest źle..

    Cytat Napisał egon Zobacz post
    temp. spalania LPG jest dużo wyższa niż Pb i przy obrotach rzędu 6000-6500 jest to juz niezbyt zdrowe dla silnika
    Zgadzam się w 100% jednak wydaje mi się że na takich obrotach to raczej nie jeździ się za często i przełączać na benzynę w tym momencie nie ma co.. Jak będę chciał pojeździć dynamicznie to sobie na benzynę jeszcze na postoju przerzucę ale to już kwestia gustu..

    Cytat Napisał koziol1172 Zobacz post
    jak się nie mylę to butla dziwnie założona trochę powinna być obrócona o 90stopni
    No podobno - zagadam z gaziażami jak będę na pierwszym przeglądzie.. Nawet nie miałem pojęcia że to ma znaczenie..

    A do fiata przyszła część którą zamówiłem - padła mi lewa szyba tzn. siłownik od niej - coś zazgrzytało i cudem udało mi się ją domknąć
    Nawet się nie zastanawiałem tylko zamówiłem z allegro używkę
    CameraZOOM-20120602194500243.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #195
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt
    Wyczaiłem że głębiej siadając i zniżając głowę jednocześnie odsuwając ją do tyłu jestem w stanie zobaczyć diody
    łeee no, tak to ja też mogę u mnie nie ma potrzeby zerkać na wskaźnik. raz, nie jest zbyt dokładny. dwa, lubi się wieszać pływak. trzy, robię krótkie odcinki. zatankować mogę w każdej chwili. mam dwie zaufane stacje w okolicy domu i obok miejsca pracy.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl