Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 58
Like Tree7lubi to!

Temat: Bravo JTD pakiet GT  

  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,043
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Pomaluj w kolor,nie będziesz żałował

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Na pewno pójdą w kolor. Ale to jeszcze musi trochę poczekać. Pogoda się skaszaniła
    Ale auto śmiga aż miło, kolejne tysiące km pękają. Spalanie od eco drive do pełnego buta to 4,7-5,5l. Wszystko trasa z niewielką domieszką miasta.
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Dzisiaj wreszcie przyszło lusterko elektrochromatyczne (samościemniające).
    Szybkim rzutem na taśmę przeróbka i montaż. 30min.

    Dla ciekawskich i jakby ktoś chciał to lusterko z W210 w pasującym nam kolorze za 21zł z przesyłką (szał). Trzeba stare lusterko odpiąć od szyby, łapkę odkręcić od lusterka odciąć końcówkę, nawiercić otwór fi6. Kulę od W210 odcinami od łapy i przykręcamy ją śrubą M6 do naszej fiatowskiej łapy. Całość po skręceniu montujemy. Kabelek kitramy za lampkę i podłączamy zasilanie w kostkę od szyberdachu (np. bo potrzebujemy masę i + po stacyjce).
    I to tyle.

    Wreszcie lusterko działa samo. Po pierwsze nie muszę pstrykać, po drugie ręczne za mocno ściemniało i jeszcze nie dopasowywało natężenia. Elektrochromatyczne ma właśnie tą zaletę że nie tylko samo ściemnia ale też dopasowuje natężenie. Dzięki czemu normalnie drogę i auta widać a nie tak jak po włączeniu ręcznego lusterka widać tylko dwie plamy świateł a reszta jest czarna
    WP_000482.jpgWP_000483.jpg
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Dzisiaj wreszcie pokonałem sprzęgło alternatora. Wreszcie pasek chodzi idealnie równo i da się normalnie klimy używać

    WP_000494.jpg
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    19
    Auto
    Doblo II 2,0
    Rocznik
    2010
    pamiętam jak pierwszy raz siedziałem w maryśce weekend - lampa w podsufitce mi się skojarzyła z łazienką

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    I przypomniało Ci się to patrząc na alternator?
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    38
    Postów
    2,713
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    I przypomniało Ci się to patrząc na alternator?
    Chyba Przema patrzył na zdjęcie post powyżej
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Aha, no spoko
    cóż, bbm to nie szczyt designu. Zwłaszcza w środku. Ale szukając auta do 3000-4000zł i jeżdżąc przez jakieś dwa tygodnie różnymi to na prawdę jak dla mnie to auto bije na łeb resztę. Zrobiłem nim już jakieś 5-6tys km. I muszę przyznać że chce się jeździć może też dlatego bo mi się przypominają stare czasy z HGT.
    A w dodatku kupiłem je za 3x mniej i pomimo wszystkich inwestycji jeszcze sporo mam do przekroczenia minimalnego zakładanego budżetu
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Wreszcie znalazłem czas żeby zamontowac pilota. W samą porę bo zaczyna się robić zimno i zauważyłem że przekręcając zamek kierowcy to pasażera często załącza się dużo później. Zamówiłem taki oto zestaw. Bogaty w wiele funkcji ale na początek zwykły centralny i otwieranie bagażnika.
    Fabryczny kluczyk z pilotem (mam fabryczny alarm i zdalny centralny) idzie na półkę. I tak pilot nie działał pomimo że moduł sprawdziłem i jest ok.
    Logo fiata całkiem ładne. Mocno wypukłe (takie przestrzenne) i całkiem dobrej jakości. Dopiero z bardzo bliska widać niedokładności.
    Listwy na lakierowanie nadal czekają. A czekają na lusterka, a lusterko kierowcy na wymianę bo obudowa lata a śrubki tak przerdzewiały że tylko do pocięcia się nadaje.

    WP_000020.jpgWP_000021.jpgWP_000025.jpgWP_000026.jpg
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Postanowiłem kupić białe kierunki. Myślałem że clar będzie lepiej wyglądał. A wyszło jak wyszło. Uważam że średnio, no ale ciut lepiej niż z pomarańczkami.
    WP_000028.jpgWP_000031.jpg
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    388
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    Kierunki typu clear do tego auta są nieporozumieniem. Jedyne białe to te.

    fiat-bravo-brava-kierunki-tp_1113094233298367591vb.jpg

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Teraz już wiem zamówiłem u tego samego gościa z masą innych rzeczy. A miał wtedy jedyny na allegro takie. Jak mi napisał że jednak mu się skończyły i ma tylko clary to już się zgodziłem. I tak bym wtedy gdzie indziej nie kupił a wysyłka byłby droższa od kierunków. No to już się zgodziłem na te clary. Trudno. Jak znajdę chwilę to je przyciemnię folią albo zrobię jakąś mieszankę claru z czarnym pigmentem.
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Długo nic nie pisałem no ale w końcu to nie forum BBM tam jest więcej bieżących szczegółów.
    Ale tak z grubsza to podnoszę sobie trochę standard podróżowania do pracy. Bez fajerwerków ale trochę polepszyć jazdę trzeba.
    Więc chronologicznie.
    Siłowniki maski. Jak się codziennie po coś zagląda to się przydają
    8.jpg

    Elektrochrom musiał być obowiązkowo. To jest dla mnie tak niezbędne w aucie jak wycieraczki przedniej szyby z W210 kupiłem za 15zł
    6.jpg

    Nie mogłem już patrzeć na to zastępcze radio w tej szpetnej kieszeni. Brało mnie na wymioty. Musiałem wrócić do oryginału, który wreszcie nie zaburza lini wnętrza. Nie żeby było porywcze to wnętrze ale kanciate radio w dziurze to już przegięcie rodem z golfa II. Wpadło oryginalne radyjko ze zmieniarką 6xCD (o dziwo na jednej gąbce gra bezbłędnie na wszystkich dziurach). Do tego obsługa multifunkcji, telefonu i parę innych fabrycznych bajerów (nawet nie wiedziałem że BBM miał takie bajery).
    5.jpg

    Multifunkcja z maryśki ni jak nie pasuje a ja już kierę od HGT obszyłem sobie nową skórką. Więc zrobiłem przeszczep samej elektroniki. W ten oto sposób chyba jedyny na świecie mam multifunkcję na trójramiennej kierownicy BBM tylko jeszcze wygląd zewnętrzny przycisków musze zmienić. Ale działa pięknie i obsługuje graja.

    4.jpg

    W między czasie podczas polowania na inne rzeczy u szrociarza wyrwałem tunel z podlokietnikiem od maryśki. Przydatna rzecz. Nic w tym nie trzymam ale ładniej wygląda i można sie oprzeć przy wsiadaniu, poprawiani na fotelu.
    3.jpg

    I ostatnia chyba największa zmiana to ksenony. Czujnik z alfy 166 na tylnym wahaczu. Sterownik na bazie arduino (moje pierwsze kroki w programowaniu zwieńczone tym projektem), nowiutka optyka z alfy 166 przed liftem (mam tego trochę po regeneracji), żarniki D2S, kable adaptery i zewnętrzna przetwornica.
    1.jpg

    Kable do przetwornicy wychodzą pod lampą i w błotniku jest przetwornica. Na deser dodałem lepkę "homologacyjną". Tak żeby mieć o czym z policjantem gadać
    2.jpg

    Na koniec zbiornik z marei na dwie pompki i uruchomiłem spryskiwacze.
    A tak to wygląda finalnie. Poziomowanie i spryski



    I teraz tak. W sumie spełniam "prawie" wszystkie wymogi legalności.
    Oryginalna optyka pod żarnik D2S (żadnych adapterów pod H7). Samopoziomowanie (nawet z tym poczatkowym machnięciem), spryskiwacze.
    Kwestia tylko homologacji. Tak wiem tego nie przeskoczę. Ale dodałem sobie lepkę DCR i będę szedł w zaparte że wszystko jest legalnie. W końcu to tylko gładkie szkło a cecha na nim dotyczy homologacji na wnętrze. A to jest z alfy 166. Tak sobie to tłumaczę
    ale myślę że policja ani przegląd nie będzie tu problemem. A w razie kolizji? hmmmm.... mam świadomość ryzyka. Ale profesjonalnie przygotowany system może mnie wybroni.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 23-01-2016 o 22:48
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,638
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Ale profesjonalnie przygotowany system może mnie wybroni.
    Raczej jednak nie ale nie potępiam przeróbki dla mnie elegancko.. Poza tym te silniczki w lampach to raczej do samopoziomowania średnio się nadają - ani nie są szybkie, ani pewnie na tyle wytrzymałe. A sprawdzałeś chociaż charakterystykę tego całego układu? Obciążałeś tył na max i sprawdzałeś jak wychylają się lampy? Działą Ci to podczas jazdy czy tylko na postoju?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Postów
    45
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT, AR 166 3.0V6, AR159 1,9jtdm
    Rocznik
    1999,1999,2007
    Napiszę tak. Nie mają do czego się przyczepić. Musieliby mi udowadniać że przerobiłem lampy a to bedzie trudne bo wszystkie użyte podzespoły są z fabrycznych ksenonów innego auta. Nawet jak mi znajdą dobrze ukrytą przetwornicę to przecież mam prawo dać inną. Oryginalna mi się spaliła.

    Odnośnie poziomowania to oczywiście że działa myślałeś że tylko taki bajer? ponad miesiąc jeździłem (jeszcze na standardowych lampach przed przeróbką) ze sterownikiem i korygowałem program. Lampy trzymają ustalony poziom bez względu na obciążenie czy ilośc paliwa w baku (a to spora różnica).
    Silniki i ich prędkość nie mają znaczenia. Poza tym. Mam auto z oryginalnymi ksenonami i wcale szybciej nie działają. Ich budowa różni się przez enkoder a nie że sa szybsze. I tak nie pracują w czasie jazdy. Mało to wytrzymałość/żywotność też się nei zmienia bo silniczki działają na zasadzie balansu elektrycznego. Ciągle są pod prądem i ciągle sa równoważone napięciem płynący przez oporniki w pokrętle. Większość tego nie wie ale taka jest prawda że nawet jakbym kazał non stop się kręcić to ich żywotność nie spadnie mój sterownik po prostu emuluje pokrętło charakterystyką liniową dopasowaną do odczytu czujnika.
    Idea poziomowania polega na dostosowaniu do obciążenia a nie nierówności drogi. Myślisz że ksenony powinny machać na wyboistych drogach? Nie, to efekt uboczny naszych dróg.
    U mnie sterownik odczytuje obciążenie pojazdu (ugięcie wahaczy) podczas zapalania świateł. Wtedy też robi test. Łapie poziom i potem do następnego zapalenia świateł już go trzyma. Jeżeli bym kogoś po drodze wyrzucił to powinienem wyłączyć i włączyć światła ponownie (może być nawet w czasie jazdy). Nie jest to dla mnie problem bo sterownik mi wtedy pulsuje czerwoną diodą żebym nie zapomniał.
    Chciałem zrobić to na podstawie odczytu prędkości (poziomuje się za każdym razem jak stanę) ale szczerze trochę jestem za cienki w C+ na razie w końcu to mój pierwszy w życiu zaprogramowany sterownik i to jeszcze na arduino

    Zamiast czujnika na kołach można jeszcze żyroskop zastosować. Prostsze w budowie ale tego też nie potrafiłbym zaprogramować.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 25-01-2016 o 12:57
    Bravo JTD GT
    Rosso Proteo 166 3.0V6
    Nero Carbonio 159 1.9jtdm

    były
    Bravo 2,0HGT
    Alfa Romeo 166 2,0 V6 TB
    pininfarina 406 coupe 3.0V6
    i jeszcze inne makarony


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat wprowadza nowy pakiet serwisowy
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-08-2015, 13:13
  2. Oddam Cesje UPC. Super Pakiet!
    Napisany przez Mexxicana na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-10-2014, 11:04
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 11:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu