Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 52
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo by Dawid  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008

    Bravo by Dawid

    Jakiś czas temu po Vectrze C przyszedł czas na powrót do włoskiej myśli technicznej.Wybór padł na Bravo.Zakupione 1.9 Mjet 8vz przebiegiem niecałe 100 tyś (dziś 108)z rocznika 2008 w wersji Dynamic.Szukałem i chciałem sporta ale nie odpowiadały mi ówczesne oferty na rynku.Dość bogate wyposażenie na pokładzie.Blue&me,czujniki parkowania,zwykła klima (taką chciałem)komplet poduszek włącznie z kolanową,Hillholder ,alu 17" itp itd.Jako że lubię podłubać sobie przy aucie i coś pozmieniać na pierwszy ogień poszło radio.Zakupiłem Instant nav.Po niemałych problemach w końcu jakoś działa.Wymieniłem lampkę oświetlenia wnętrza na taką z diodami ambiente+przerobiłem całe oświetlenie wnętrza na led smd,założyłem chromowane klamki z Lancii Delty.Potem przyszedł czas na silnik.Zaprzyjaźniony tuner z LKP zainfekował odpowiedni program i ze 120 koni wyszło coś koło 150 i 330 Nm.Autko w końcu zaczęło przyjemnie jeździć.Wcześniej sprawiało wrażenie ospałego.Jako że moc jest a skończyły się hamulce z przodu więc zamiast zakładać ori klocki i tarcze poszedłem trochę dalej i całość włącznie z zaciskami została wymieniona na 4 tłok Brembo.Teraz w końcu są odpowiednie hamulce.Dodane są również dystanse-Sparco na przód +15 i na tył +20.Samochód sprawuje się wyśmienicie.Jak do tej pory wymienione zostały tylko łożyska McPhersona - o ile można zaliczyć to do awarii.Będą prowadzone dalsze mody.Plany są....

    DSC_1479.jpgDSC_1476.jpg1.jpgDSC_15931.jpgDSC_16001.jpg

    I patent powielony z forum Bravo...otwieranie bagażnika z pilota

    http://w477.wrzuta.pl/u/0bYLjRoCasx?...a.org&ga_utm=#



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Bardzo ładnie - Brembo zakładałeś na adapterach czy całe zwrotnice przekładałeś ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Żadnych adapterów.Zwrotnice też zostały ori.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    ladny kolor...Jak moj dobrze ogladaj czasem auto...trudno zauwarzyc punkciki rdzy..A przynajmniej u mnie po jezdzie glownie autobahnem ...juz sie 3 odpryski male pojawily.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Skoro zwroty ori to od czego zaciski spasowałeś ?? i jaka średnica tarczy ?? 305 czy 330 ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tarcze 305 mm.Zaciski przeznaczone do Abartha 695.Modyfikacji ciąg dalszy...Zakupione chromowane listwy/parapety ze sporta.Założę jak wróce do kraju I być może też całe wnętrze ze sporta-czarno czerwone.Ale to dopiero się okaże
    Ostatnio edytowane przez dawid1977 ; 16-04-2014 o 07:54

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    A widzisz - ja zastanawiam się jaki mają rozstaw śrub te zaciski - bo jeśli taki sam jak w HGT to miał bym sprawę z głowy
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Po powrocie mogę Ci to sprawdzić i dam Ci znać jak to wygląda.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Super będę wdzięczny ;]
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Qboss rozstaw śrub to 98-99 mm licząc od środka do środka otworu.
    Tymczasem w Bravo duże zmiany.Wnętrze całe zostało wymienione na takie ze sporta.Dołożony fabryczny podłokietnik i fabryczne listy pod szybami w chromie.

    DSC_1626.jpgDSC_1646.jpgDSC_1639.jpg
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  12. #11
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    Zdaje mi sie czy podlokietnik oparciowy w drzwiach jest brudny?? i jak dodawanie podlokietnika??musialem demontowac duzo czy jak?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tapicerka jest cała do kompleksowego prania co nastąpi na dniach.Sam demontaż i montaż to raptem 4 godz pracy z przerwą na browara
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Dzięki wielkie - to jest ten sam rozstaw ale znaleźć takie zaciski u nas to graniczy z cudem - powiedz mi gdzie je zakupiłeś ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Musiałem prowadzić dłuuugie pertraktacje z mrocznymi siłami a tak na poważnie masz info na PW.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Modów ciąg dalszy....lotka i progi ze sporta.

    mms_201406161.jpgmms_20140616_41.jpg
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 12:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

4tlok fiat bravo ii

megane II ambiente led

brembo 4 tlok bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl