Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 47
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997

    Talking Bravo 1.4 12V by rom3o

    może trochę najpierw o historii. Auto było zakupione we Włoszech i tam miało tylko jedną właścicielkę potem w Polsce dwójkę właścicieli więc w kraju jestem trzecim. Auto zakupione w połowie kwietnia 2012r. Po poprzedniej właścicielce zostały przyklejone kwiatuszki i motylek z obu stron w sumie nadaje mu to swojej oryginalności więc na razie zostawię.

    Wyposażenie:

    -Alufelgi oryginalne FIATa
    -Centralny zamek
    -elektryczne lusterka/drzwi
    -Oryginalne radio + zmieniarka na 6 płyt CD
    - 2x airbag
    -wspomaganie
    -6x głośnik
    -Klimatyzacja
    - światła przeciwmgłowe
    - instalacja gazowa I generacji zakładana 30-05-2012r
    - obszyta skóra kierownica

    Naprawy dokonane w trakcie mojego użytkowania:

    Wahacze przód birth
    Wymiana filtra paliwa + powietrza
    Naprawa klimatyzacji
    naprawa wielozawór oraz szkiełka (gwarancja )
    Naprawa stacyjki ( własnoręcznie, naprawa przypadkowa )
    Wymiana żarówek i bezpieczników ( żarówki H1 +50% świecą jak H4 )
    Wymiana uszczelki zaworów ( lało z niej dość solidnie )

    Co do zrobienia:
    Klamki ( zparciała guma )
    Trójkąty
    Amorki Tył
    Regulacja świateł ( tamta się zepsuła (ręczna) póki co ustawiłem ręcznie ale to rozwiązanie na chwile )
    Pod ciągnięcie linki ręcznego z prawej strony
    Naprawić gniazdo zapalniczki bo czasem nie styka a zapalarka się nagrzewa godzinę

    W sumie diagnosta ( w tamtym tygodniu ) powiedział ze to najlepszy fiat w okolicy więc gitara

    Co bym chciał zrobić/zmodyfikować:

    Diody led do bagażnika i pod nogi
    Podświetlenie zegarów
    Lotkę
    Przyciemnianie szyb






  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Autko ładne ale dwie sprawy - H1 palą lepiej jak H4 a LPG to raczej II generacji bo to jest wtrysk przecież..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Właśnie I generacji bez komputera tylko ręczna regulacja.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał rom3o Zobacz post
    Właśnie I generacji bez komputera tylko ręczna regulacja.
    Masakra - kto Ci to zrobił

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    A ja tam się nie zgadzam. U mnie w Palio co prawda jest gaz II gen, ale muszę jechać żeby mi dobrze ustawili, do ma złe wolne obrotki. Tak więc krokowiec sobie wisi na kabelkach, a aktualnie już ponad 1500km na śrubie zrobione i ma się dobrze. Mało pali, jeździ też dobrze.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    No właśnie jak mi coś nie gra to i sam sobie wyreguluje. Ja tam jestem bardzo zadowolony zrobiłem już parę tys KM na gazie i nie miałem większych problemów jedynie ze zgubioną mapą benzyny.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No ale i tak nie ma co się oszukiwać, dobrze ustawiony gaz II gen. chodzi lepiej niż śrubka
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Ale ja nie narzekam, odczucia mam że lepiej chodzi na gazie i jest ok. Ogólnie instalacja jest BRC bodajże

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Widać część instalacji.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tyle że któryś z Was kiedyś analizował działanie takiej instalacji? Żadnego sprzężenia zwrotnego, zdaje się odcina się też w takim wypadku lambdę a to jest w sumie niezgodne z przepisami.. Instalka 1 generacji to instalacja do gaźników - bez elektronicznego systemu kontroli spalin! Już pomijam, że przy źle wyregulowanej instalacji będzie Ci albo nadpalało UPG albo niedopalało gazu... Beton jakich mało - w dodatku w dzisiejszych czasach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ale ja to wiem, i się z tym zgadzam. Gaz na śrubę nie jest za dobry bo daje cały czas taką samą ilość LPG, czy to na wolnych obrotach, czy to na całym gazie. Bez żadnej różnicy. Dlatego się zbieram żeby pojechać i ustawić
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Najweselsze jest to że na diagnostyce teoretycznie takie auto nie ma prawa przejść przeglądu Poza tym tyra silnik aż się niesmacznie robi..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Yhym, wiem. Też już o tym słyszałem że nie powinni puszczać przeglądów na LPG I gen.

    No ale o to się nie martwię bo chyba do przyszłego roku mam przegląd
    I śruba do przyszłego roku na pewno nie będzie latała

    Ale puki co nie jeździ się źle
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    Też już o tym słyszałem że nie powinni puszczać przeglądów na LPG I gen.
    Za to można dostać chyba w ogólę karę.. Jeżeli zrobił to zakład a Ty nie podpisywałeś kwitka na którym zwalasz winę tylko na siebie to tak naprawdę zakład za to może beknąć.. Gdzieś słyszałem o takich zagrywkach że zakłady dają takie pisemko do podpisania że na odpowiedzialność właściciela auta wymontowano system kontroli spalin.

    Prawda jest taka, że takiego druciarstwa nie robi się w samochodach -wybacz..
    Potem tylko pretensje do wszystkich że LPG w aucie to największe zło a samemu się do tego doprawiło..

    Pozdrawiam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    zawsze mogę dołożyć to nie problem przegląd miałem w tamtym tygodniu i nie było najmniejszego problemu

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No tak. Żeby z I gen zrobić 2 gen. to żaden problem. Chwila roboty i masz zrobione

    Ja tam na gaz nie narzekam w aucie. Bo jeśli jest dobrze założony, i są wymieniane filterki prawidłowo, to nic się nie będzie działo. No a jeśli ktoś nie dba, no to sory, ale nie będzie dobrze jeździło.

    Diody led do bagażnika i pod nogi
    Podświetlenie zegarów
    Mam nadzieje że podświetlanie zegarów nie pseudo tjuningowe niebieskie?
    A podświetlenie pod nogi sobie odpuść
    Ostatnio edytowane przez pawcio126 ; 28-09-2012 o 10:55
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava 1.4 12v radio

bravo 1 4 12v slabo grzeje

jak odciac gaz w fiacie brawa 1.4 .12v

co to 12v w autachregulacja lpg 1 generacja fiat brava 1.4klamka lewa fiat brava 1.4 demontarzradio fiat bravo 1.4 12vfiat brava 1.4 12v klamkifiat brava 1.4 12v jak wymienic radioradio fiat brava 1.4 12Vfiat bravo 1.4 12v klamkifiat brava 1.4 12v radioinstalacja gazowa fiat bravo 1.4 12v nowy saczfiat brava 1.4 12v instalacja lpggaz do bravy 12v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl