Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2009
    Skąd
    Jelcz-Laskowice
    Postów
    43
    Auto
    Marea 1,6 sx

    Modyfikacja łączników stabilizatora bravo/brava/marea

    Witam!
    Proponuję taki temat, ponieważ w tych autach łączniki wymienia się wiadrami...
    Ja sam w ciągu 2 lat wymieniłem 4 komplety, i po kolejnych dwóch miesiącach znów tłucze zawiecha.
    Myślałem coś aby pokombinować z montażem końcówek stabilizatora przy pomocy jakiegoś pierdzielnika z wahaczem, ale nie wiem czy nie obciąży ta konstrukcja sworznia wahacza... W większości aut stabilizator jest łączony bezpośrednio z wahaczem, więc po co oni przekombinowali...
    Nie piję nie palę jest OK.
    O kurde! Papieros wpadł mi do piwa...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W 1.8 łączniki stabilizatora są montowane do wahacza
    Ale ostatnio coś mi tłucze a na trzepakach diagnosta nic nie widzi.. Albo gumy stabilizatora albo nie wiem co :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Lybra ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak BBM. Po kupnie auta miałem jeszcze oryginalne... plastikowe! Wymieniłem dla samego siebie. Kupiłem Delphi. Mam już ponad 30 tys. przejechane na nich i jest ok. Ale inny problemy z tym zawieszeniem to gumy stabilizatora. One niestety lubią się wytłuc i dają charakterystyczne pukanie na nierównościach.

    Może tym się też zainteresuj.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No muszę podjechać w końcu wymienić te rurki od hamulców przy okazji jak auto będzie z kołami w powietrzu powiem żeby sprawdzili co tam jest luźne..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Lybra ma dokładnie taką samą konstrukcję zawieszenia jak BBM. Po kupnie auta miałem jeszcze oryginalne... plastikowe!
    Dokładnie : łączniki wykonane z plastyku, byłem w lekkim szoku jak to samo zobaczyłem u siebie.
    Ostatnio edytowane przez miszko ; 18-09-2011 o 14:28
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolega mi kiedyś mówił że w renault też miał plastiki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Kolega mi kiedyś mówił że w renault też miał plastiki
    A Astrze II i wielu innych też są plastikowe . Fatalny pomysł moim zdaniem.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    31
    Postów
    280
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Może i to się sprawdza ale napewno nie ma polskich drogach

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Dokładnie. To rozwiązania na Niemcy czy Francję na Polskę powinny być specjalne kute łączniki z elementami tytanowymi


 

Podobne tematy

  1. [auto na części] Marea Bravo Brava 1.6 16 na części
    Napisany przez maniek-dwl na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-09-2011, 08:06
  2. Tempomat Marea/Bravo/Brava
    Napisany przez Misiek213 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2010, 11:28
  3. [drzwi] klamki bravo/brava/marea
    Napisany przez mariusz-m183 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-07-2009, 08:15
  4. lusterko brava bravo marea.
    Napisany przez murcin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-04-2009, 23:59
  5. [PDF] Marea, Bravo Brava
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-06-2008, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo modyfikacje

fiat brava modyfikacje

lacznik stabilizatora bravo 1.8

modyfikacje fiat bravo

brava lacznik stabilizatora jaki

modyfikacje fiat brava

jakie laczniki stabilizatora brava

GUMY STABILIZATORA BRAVO ii

fiat brawa laczniki stabilizatora

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl