Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11

Temat: Modyfikacja ?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    8
    Auto
    Uno
    Rocznik
    1999

    Modyfikacja ?

    Witam.

    Tak mnie wzięło na wspominki i przypomniałem sobie, że z 10lat temu kumpel wiózł mnie UNO 1.0 które miało jakąś "magiczną" przeróbke mechaniczną jak on to powiedział.. mianowicie UNO szło jak wściekłe.. fakt paliwo żarło ale 200km/h to była bułka z masłem fakt, że byłem po*&^ny ze strachu na zakretach ale przezyliśmy
    I mam takie pytanie do znawców.. na czym mogła polegać ta przeróbka ? auto miało wiecej siły i jak napisałem wyżej prędkości też spore osiągało ..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    A te 200 to na jakich kołach i liczniku bo seryjnie uno ma BARDZO optymistyczny licznik.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Że się tak wyraże gdzie TY kolego chcesz tym unem takie prędkości osiągać, może i się da ale z silnikiem ida hamulce itp, no bo musisz jakoś tą moc zatrzymać. Nie jestem pewein czy to czasme nie przewyższy wartości auta.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    8
    Auto
    Uno
    Rocznik
    1999
    ale tu nie chodzi o to ze ja chce cos teraz robic.. poprostu sie zastanawiam jak on to zrobil.. kola i hamulce mial seryjne dlatego napisalem ze sie bałem

  6. #5
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Niedawno byłem w Bielsku u klienta, który kupił sobie malucha (bis) z centralnie umieszczonym silnikiem 1,4 turbo (też po modyfikacjach). Rozwiercone wtryski, a turbina dopasowana z Iveco z podkręconym ciśnieniem doładowania do 0,6 bara. Maluch wykręcał 210km/h, ale żłopał paliwo niczym smok wawelski (ponad 30 l i to przy spacerowej jeździe). Przy starcie ze świateł BMW M3 zostało w tyle...
    Takie "modyfikacje" może i mają sens, pod warunkiem jednak, że ktoś bawi się w wyścigi na 1/4 mili, albo ma licencję rajdową. W innym przypadku odradzam, bo prócz niesamowitych kosztów (taka modyfikacja kosztuje ze 20 tysi), jazda z pełnymi gaciami nie należy do przyjemnych, a ponadto żaden ubezpieczyciel nie wypłaci ewentualnej szkody, bo jazda przerabianym do celów rajdowych samochodem jest okolicznością wyłączającą odpowiedzialność ubezpieczyciela.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    8
    Auto
    Uno
    Rocznik
    1999
    Pytanie brzmiało... JAK to było zrobione a nie konsekwencje itp

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał motomoto Zobacz post
    Pytanie brzmiało... JAK to było zrobione a nie konsekwencje itp
    Spytaj kolegi - to jedyna opcja bo nam nic nie napisałeś.. Nie ma prostego sposobu aby z wolnossącej benzyny wyciągnąć od razu kilkadziesiąt czy nawet kilka kucy więcej - nie ma..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał motomoto Zobacz post
    I mam takie pytanie do znawców.. na czym mogła polegać ta przeróbka ? auto miało wiecej siły i jak napisałem wyżej prędkości też spore osiągało ..
    A pytałeś znachora? Po podanej przez ciebie dawce informacji nie można być nawet pewnym, czy to faktycznie było Uno 1,0.
    Co do tego:
    Cytat Napisał motomoto Zobacz post
    Pytanie brzmiało... JAK to było zrobione a nie konsekwencje itp
    Napisałem co można zrobić, by Uno latało. Dalsza treść była przeznaczona dla osób myślących.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a moze posiadał on silnik 1,4 czy 1,3 turbo a tobie mówił ze miał 1,0
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #10
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,761
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    a moze posiadał on silnik 1,4 czy 1,3 turb
    Może tak być tam było chyba z e 115 kucy

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Rozwiercone wtryski,
    ooo jakaś nowość w świecie tuningu?

    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    a turbina dopasowana z Iveco z podkręconym ciśnieniem doładowania do 0,6 bara. Maluch wykręcał 210km/h, ale żłopał paliwo niczym smok wawelski (ponad 30 l i to przy spacerowej jeździe).
    no to nie wiem, bo GP Abarth Esseesse(180km) robi 230 a jest cięższy... aa i pali 25 na torze...

    mi pasuje albo właśnie że tam jest turbo, albo może były mody takie jak w sejach? głowica 16sto zaworowa z 1.2 i z 1.1 idzie wycisnąć 115-120 kucy tylko jeszcze trza worek $$$ na inne graty tylko nie pasuje mi jedno, w seju do 100 idzi4e zayebiście ale 100-200 już muli... zawsze można 16vt wsadzić


 

Podobne tematy

  1. Modyfikacja oświetlenia wnętrza, zmiana na LED+ściemniacz
    Napisany przez devolt na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-12-2017, 14:27
  2. Mała modyfikacja
    Napisany przez damian87szc na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-05-2013, 11:54
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-11-2012, 14:14
  4. Modyfikacja oświetlenia wnętrze.
    Napisany przez Taxus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-09-2012, 14:52
  5. Modyfikacja łączników stabilizatora bravo/brava/marea
    Napisany przez interceptor na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 22-01-2012, 12:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl