Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998

    Sterownik LPG wymiana

    Jak w temacie. Po wizycie w ASO Fiata fachowcy stwierdzili - jako przyczynę powstawania błędów w ECU - że muszę wymienić sterownik w instalacji LPG. Jako że nie znam się na tym chciałbym zapytać Was o zdanie. Mam instalację chyba niezbyt nowoczesną bo jako element sterujący zamontowano taką małą kosteczkę o nazwie Mini Lambda (wg gazownika to jest właśnie sterownik). Do tego jest podłączona sonda lambda oraz cała elektryka z LPG. Pytanie czy to (pomimo tego że działa) może powodować błędy w ECU? W ASO chcieli mi zamontować coś ze STAG-a nie wiem bo się nie znam na tym ale robotę wraz z nowym sterownikiem wyceniono na ok 500złotych. I co o tym sądzicie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jedź do normalnego gazownika niezwiązanego z ASO i wtedy powiedzą ci co jest nie tak i czy ogólnie jest coś nie tak. błędy będą się pojawiały bo sonda będzie zgalszala błędy więc ciężko jest coś powiedzieć. szkoda że nie wiesz co to za błąd

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Kamciu86 Zobacz post
    (wg gazownika to jest właśnie sterownik)
    No właśnie to mi powiedział gazownik niezwiązany z ASO. Owa kostka (czy sterownik jak kto woli) nie miała dobrze masy poprowadzonej. Mój "normalny" gazownik podłączył jakiś przekaźnik i samochód działa normalnie. Nie wiem czego to jest objaw ale raz na jakiś czas na LPG poprostu nie ma wolnych obrotów i gaśnie w najmniej odpowiednim momencie np. przy gwałtownym hamowaniu lub wjeździe na osiedle (skręt o ponad 90 stopni). Co to może być?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jeżeli kostka to mini lambda to masz instalacjie firmy lecho i nie jest to komputer tylko emulator sondy lambda !! komputerek musisz miec w drugiej "kostce" tzw emulator i do tego przełącznik w kabinie

    wiem bo sam takie coś posiadam

    LECHO Elektronika Autogaz

    LECHO Elektronika Autogaz

    LECHO Elektronika Autogaz

    tu masz komplet który powinieneś mieć

    ale racja ze emulator może namieszać w komputerze benzynowym jak był ustawiony zły tryb emulowania - albo po prostu sie uszkodził
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 18-04-2012 o 15:03
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    37
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    kolego ale ten drugi link mianowicie emulator wtryskiwaczy to pierwszy raz na oczy widzę wiem że mam mini Lambdę i przełącznik ale tego emulatora to nie widziałem to co zalecasz wymianę ?

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    może poprostu masz w innej formie emulowane wtryskiwacze - tylko nie wiem w jaki sposób

    jeżeli twój przełącznik to
    LECHO Elektronika Autogaz

    to jest tam wzmianka że posiada "wbudowany emulator jednokanałowy ze zwłoką czasową."

    wiec może po prostu w ten sposób jest to emulowane

    a wracając do tego ze ci maleją obroty przy hamowaniu czy skrecie to sądze ze bedzie to albo zła regulacja daki gazu na wolnych obrotach albo juz parownik nie daje rady
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 

Podobne tematy

  1. sterownik centralnego zamka
    Napisany przez mysza na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 22-05-2013, 22:01
  2. air bag sterownik(sensor)
    Napisany przez piotr197106 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-03-2010, 18:31
  3. sterownik c. zamka
    Napisany przez pioneer81 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-12-2009, 17:20
  4. sterownik centralnego zamka
    Napisany przez pioneer81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-12-2009, 16:19
  5. Czy można wypiąć bezkarnie sterownik?
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-03-2009, 18:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ile kosztuje sterownik GAZU

sterownik lpg

sterownik gazu

sterowniki lpg

sterownik lpg cena

sterowniki gazu

ile kosztuje wymiana sterownika lpg

sterownik do gazu cena

sterownik do gazu

sterownik gazu cena

sterowniki gazu lpgile kosztuje sterownik do gazusterowniki do gazu sterownik gazu lpgile kosztuje sterownik lpgile kosztuje komputer lpgemulator od gazu ile kosztojesterowniki gazu samochodowegosterownik do gazu lpg cenaile kosztuje wymiana centralki lpgkomputer lambda do gazu cenazmiana sterownika lpgsterownik lpg forumsterownik do gazu lpgile kosztuje emulator gazu
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl