Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26

Temat: Sekwencja  

  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jeśli chodzi o gaz, to aż tak nie znam się na nim, ale wydaje mi się, że przełączanie następuje w momencie osiągnięcia odpowiedniej temperatury silnika, jaka została ustawiona.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jeśli to instalacja BRC Sequent24 Light, to tam nie ma czujnika temperatury wody. Temperatura reduktora jest obliczana na podstawie ciśnienia i temperatury listwy, co daje w efekcie dość losowe przełączenia. Proponuję podjechać do jakiegoś warsztatu z autoryzacją Czakramu (dystrybutor BRC na Polskę). link do listy warsztatów

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał lukq
    wydaje mi się, że przełączanie następuje w momencie osiągnięcia odpowiedniej temperatury silnika, jaka została ustawiona.
    I dobrze ci sie zdaje

    Cytat Napisał mamut-tme
    to tam nie ma czujnika temperatury wody.
    Co nie przewidzieli tak istotnej rzeczy
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #19
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    DMX , przeczytaj ten temat. Cały ! Sporo się dowiesz....
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  6. #20
    Dmx
    Dmx jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2010
    Skąd
    pomorskie
    Postów
    24
    Auto
    punto2 1.2
    Instalacja moja jeszcze jest na gwarancji ostanio nawet byłem jakies 2 miesiace temu wymieniali mi cały komplet wtryskiwaczy,koles przyznał ze reklamowali je w calej Polsce..Zapronował mi nawet wymiane ale za doplata za 120 zlotych niby na lepsze,wziełem normalne bez doplaty chociasz uwazam ze na gwrancji to powinien mi wymienic tamte ale poki dziala to ok wracajac do przelanczania na gaz , wkurza mnie to przełanczanie na gaz najbradziej 2 pierwsze przełaczenia,np na miescie pojezdze silnik ma juz temperature ok zgasze i nawet jak po 5 sekudach zapale musze znowu czekac taki sam czas jak za pierwszym razem.Kolejne już są elegancko kilka sekund.Nie wiem czy to wada jest i jechac znowu do Czekramu reklamowac czy te typy instalacje tak maja

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    W konfiguracji jest coś takiego jak minimalny czas do przełączenia na zimnym silniku i na ciepłym i akurat to można zmieniać w ustawieniu komputera. Inna sprawa jest taka, że rzeczywiście po ponownym odpaleniu silnika przełączenie chwile trwa też tak mam, że często mi się wydaje, że ten czas to jest losowy.
    Co do wtryskiwaczy to chyba jednak lepiej dopłacić do wtryskiwaczy BRC i mieć spokój. Szczególnie, że gazownik chciał od Ciebie tylko 120zł (ja zapłaciłem 180).

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał mamut-tme
    jest coś takiego jak minimalny czas do przełączenia na zimnym silniku i na ciepłym i akurat to można zmieniać w ustawieniu komputera.
    Nie czas tylko temp. przy jakiej sie ma przełączyc Ciekawostką jest tez, ze ustawia sie obroty przy jakich ma sie przełaczyc jak jest ciepły (osiągnie ustawioną temp.) To samo jest w górnej częsci obrotów, np. ja miałem ustawione, ze po przekroczeniu 5000obr. przełączał sie na Pb

    Cytat Napisał mamut-tme
    rzeczywiście po ponownym odpaleniu silnika przełączenie chwile trwa też tak mam,
    Tak nie powinno byc, no chyba, ze odpalasz i nie przekroczysz obrotów o których napisałem wyzej
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Ali
    Objawy przez złą eksploatacje:
    -nie równomierne spalanie (za duże)
    -"falowanie" silnika
    - drganie silnika (może wydawać się że siedzimy w dieslu)
    moglbys kolego rozwinac ten fragment swojej wypowiedzi, bo znajduje kilka wspolnych mianownikow w moim aucie. co sie dzialo u Ciebie dokladnie, tzn. co bylo powodem falowania i drgan silnika? wypalone gniazda zaworowe lub zawory? przepalona sonda lambda?

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał egon
    Ciekawostką jest tez, ze ustawia sie obroty przy jakich ma sie przełaczyc jak jest ciepły (osiągnie ustawioną temp.)
    Nie wiem po co jakikolwiek gazownik miałby coś takiego ustawiać... u mnie się przełączy nawet w jałowym.

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak sam z siebie? bez dotykania pedalu przyspieszenia? u mnie na cos takiego nie ma szans i wydaje mi sie, ze to prawidlowy objaw. w moim Bravo po zgaszeniu silnika w trybie LPG i ponownym uruchomieniu, auto przelaczy sie z beny na gaz po przygazowce tj. okolo 2500 obrotow. jakby nie bylo i tak wszystko zalezy od ustawien komputera sterujacego gazem, a te albo ustawione sa domyslnie, albo pod "widzimisie" serwisu montujacego instalacje LPG.

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał mamut-tme
    Nie wiem po co jakikolwiek gazownik miałby coś takiego ustawiać...
    Zeby zapobiec przełączenia na LPG podczas odpalania auta jak jest rozgrzany, nie raz kazdy z nas wskoczy na chwile do sklepu gasząc auto, niestety (stety) auto w 3 min nie ostygnie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem z gazem sekwencja!!
    Napisany przez Dmx na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-01-2011, 12:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ford mondeo 1.8 16v strzela w tlumik

rozgrzewanie silnika na postoju czy podczas jazdy sekwencja

instalacja sekwencyjna co jest bardziej oplacalne rozgrzewanie na postoju czy podczas jazdy

spalanie lpg sekwencji na postoju

http://www.iparts.pl