Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    To jakie Ty masz ustawione ciśnienie na reduktorze? 0,5 to już zbiornik dawno pusty, sterownik daje radę to skorygować czasem otwarcia wtrysku? Bo jakoś nie sądzę..
    a prosze Cie bardzo

    mapa.jpg
    Ostatnio edytowane przez boch ; 07-03-2013 o 11:41



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    To weź daj buta na 5tym biegu przy np 120km/h przy pustej butli i zobacz czy wtryski w ogóle się zamykają bo pewnie non stop masz je otwarte..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ja tej wartosci nigdy nie ruszalem. taka byla od zawsze czyli jeszcze od Valtekow. zapamietanych bledow wtryskiwaczy w zwiazku z ciaglym otwarciem brak. zapytam mojego gazmena co o tym mysli.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ty nie pytaj gazmistrza tylko wsiądź w samochód, but na trasie i sprawdź.. Mogę się oczywiście mylić dlatego tylko pytam. Błędów wtrysków by nie było bo i po co..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    po to jest zakladka "bledy" zeby takie wlasnie kwiatki wychwycic. zeby nie bylo, po kazdym przelaczeniu na benzyne jade pod dystrybutor i tankuje dokladnie 29 litrow gazu (zbiornik 35L).

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    po to jest zakladka "bledy" zeby takie wlasnie kwiatki wychwycic.
    Błędy to masz jak padnie Ci wtrysk albo będziesz miał na nim zwarcie, a jak jest wysterowany cały czas bo tak wynika z korekt to niby jaki to jest błąd?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Blad ci powstanie jak np odepniesz wtrysk.... natomiast nie powie ci czy wtrysk sie zamkna bo i skad ma wiedziec.

    Odnośnie WGSow, na stronie producenta jest napisane:

    Dane techniczne

    Wymiary gabarytowe (długość x średnica) 42 mm x 20 mm
    Emisja akustyczna 64 dB
    Waga ok. 25 g
    Temperatura robocza -30 ÷ +120 °C
    Rezystancja cewki 2,3Ω ą 0,1Ω (dla 20 ą 5 °C)
    Max. czas załączenia ciągłego 3 ms (12 V DC); 1,5 ms (24 V DC)
    Dopuszczalny prąd podtrzymania 3 A (PWM 10 kHz)
    Dopuszczalne napięcie zasilania 6,0 ÷ 24 V DC
    Typ podłączenia dwupinowa hermetyczna wtyczka f-my SeCo Automotive Connectors typ: 3SSA02MB
    Dopuszczalne ciśnienie robocze 2,0 ÷ 4,0 bar (ciśnienie bezwzględne)
    Zalecane ciśnienie robocze 2,2 ÷ 2,7 bar (ciśnienie bezwzględne)

    Z tego wynika ze te moje 1,39 jest za małe

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Błędy to masz jak padnie Ci wtrysk albo będziesz miał na nim zwarcie, a jak jest wysterowany cały czas bo tak wynika z korekt to niby jaki to jest błąd?
    oj byrrt, byrrt...

    cytuję za instrukcją:

    - Za długi czas wtrysku gazu – nastąpiło nałożenie się na siebie czasów wtrysków, może to
    być spowodowane niewłaściwym ustawieniem korekcji, zbyt małymi dyszami wtryskiwaczy czy
    też zbyt niską wydajnością reduktora.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A widzisz Pierwsze słyszę aby to mogło być w błędach bo de fakto nie oznacza to uszkodzenia.. Ale ok - jeżeli sterownik to w ten sposób wyłapuje to fajnie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    No ja myślałem o usterce mechanicznej. Nie wiem jak w innych wtryskach ale WGSy są zamykane ciśnieniem gazu, otwierane elektromagnesem. Jeżeli w innych jest zamykanie poprzez sprężynę to może te 0.48 Ba wystarczy...
    Ale z tego co wiem to czas zamknięcia z ciśnieniem idą w parze, wiec przy niskim ciśnieniu wtrysk zamknie się wolniej a tego sterownik nigdy się nie dowie, bo i jak?

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Cytat Napisał zwora2 Zobacz post
    Zalecane ciśnienie robocze 2,2 ÷ 2,7 bar (ciśnienie bezwzględne)
    takie informacje znalazlem na wtryskiwaczewgs.pl

    Znowu w sklepie gdzie je kupilem podaja:
    Dopuszczalne ciśnienie robocze: 1,0 ÷ 3,0 bar
    Zalecane ciśnienie robocze: 1,2 ÷ 1,7 bar
    i komu wierzyc?

    Ustawie na 1,0Ba i zobaczymy co z tego bedzie.

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Polskie wtryski WGs we Fiacie

    Takiego ciśnienia 2-3 bar to nie daje się nigdy w instalacjach IV więc raczer wierzyć tym co piszą 1.2-1.7

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    standardowo ustawia się 1,1

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Uaktualnię wpis, czyli problemy
    Ok miesiąca temu zaczęły się pojawiać efekty puszczających wtrysków gazu. Efekty te były bardzo odczuwalne przy kończącej się butli. Na liczniku było ok 146kkm czyli już po 5kkm od założenia WGSow zaczęły się niedomagania (sic!). Nie myśląc długo podniosłem ciśnienie na reduktorze do 1.65Bar i podniosłem wartość ciśnienia powrotu na benzynę. Wszystkie objawy znikły - wtryski znów zaczęły się domykać.
    Teraz mam 148kkm na liczniku i znowu dochodząc do "pustej" butli wtryski przestają trzymać. Na razie objaw to ciężkie odpalenie po kilku godzinach od zgaszenia silnika (tylko przy prawie pustej butli gazu). Z autopsji wiem że następnym objawem będą mini żabki. Zaczynam się zastanawiać czy problemem nie jest nadal zbyt małe ciśnienie gazu. Producent podaje: Zalecane ciśnienie robocze 2,2 ÷ 2,7 bar (ciśnienie bezwzględne). Ja teraz mam troszkę ponad 1.6Bar. Wg producenta wtryskiwacz powinien działać aż do 100kkm przebiegu. Ja nie mam nawet 10% tego przebiegu i już mam problemy. Filtry wymienione 6kkm temu.
    Podnieść ciśnienie gazu na 2Bar? Stosuje się takie ciśnienie w instalacjach? Czy to pomoże? A może od razu podstawić kosz? Męczą mnie te wartości zalecanego ciśnienia. Co o tym myślicie?

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Polskie wtryski WGs we Fiacie

    Myśle że te wtryski to bubel po prostu 2 bary w instalacji lpg? Hehe stosuje się 1-1.4 ale nie 2

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wtryski
    Napisany przez jarekj82 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 07-11-2012, 10:16
  2. Podano polskie ceny najnowszej Pandy
    Napisany przez Rabbid na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-02-2012, 21:01
  3. Arrinera, polskie Lamborghini rusza w trasę. Jak się prezentuje w ruchu?
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-08-2011, 18:17
  4. wtryski
    Napisany przez olo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-10-2009, 20:55
  5. Wtryski
    Napisany przez giewont10 na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-02-2009, 02:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wtryskiwacze wgs opinie

wgs opinie

blade wgs

wtryski wgs

blayd wgs 24 opinie

wady wtryskiwaczy wgs

wtryski blade

wtryskiwacze barracuda opinie

wgs 11 dysze

polskie wtryskiwacze gazu

wgs wtryskiwacze

polskie wtryski lpg

wtryskiwacze blade opinie

wtryskiwacze esgi master opiniewtryski wgs 2wtrysk gazu WGs18wgs 18 opiniewtryski gazo wgs opiniewgs blade OPIlpg wgs 11 opinielpg wgs 11forum blade lpgwtryski lpg barakuda forumwtryski barakuda awaria objawy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl