Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 213
  1. #151
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    dlatego pytałem sie jaki ma kolektor w aucie. Jak plastikowy to tylko i wyłącznie Sekwencję. Ja osobiście jakbym miał nawet auto z metalowym kolektorem i chciałbym zakładać LPG to i tak wybrałbym sekwencje bo jest łatwiejsza w regulacji i bardziej precyzyjna niż niż mieszalnikowa. Koszt w warszawie instalacji II generacji to 1600zł natomiast koszt najtańszej sekwencji to 2200zł.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    najtańszej sekwencji to 2200zł.
    U mnie AG-Centrum Compact, Alaska + valteki i butla w kole 1900zł..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #153
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    byrrt - a jaka jednostka sterująca tym gazem bo valteki juz na starcie bym zmieniał
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #154
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    tak jak pisałem - AG-Centrum.. podobno jakoś to jeździ - to jest coś nowszego od Zenit'a i ma zintegrowany mapsensor.. Valteki fakt mają niechlubną opinię - w tej samej cenie warsztat może montować REG FAST - na LPG Forum padają opinie, że są ok.. Gazownicy zdania nie mają bo twierdzą, że valteki można chociaż regenerować.. Dłuższy temat ogólnie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #155
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ojjj jak napisałes - jakos to jeździ to odrazu bym rezygnował to ma jeździc super no włąsnie valteki to temat rzeka ale jak słysze ze ktoś regeneruje valteki po roku bo klaskają jak diesle to mnie sie słąbo robi - niby koszt nie wielki ale matrixy tak czesto na serwis nie wracają

    ale to juz offtopic wiec koniec ;P
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #156
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    jakos to jeździ to odrazu bym rezygnował
    No to moje określenie - raczej pozytywne bo znajomi mają takie instalacje od tych gazowników i dobijają już np. do 40 tyś km i jakoś chwalą..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #157
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    33
    Postów
    58
    Auto
    fiat siena 1.6 benz /gaz
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    dlatego pytałem sie jaki ma kolektor w aucie. Jak plastikowy to tylko i wyłącznie Sekwencję. Ja osobiście jakbym miał nawet auto z metalowym kolektorem i chciałbym zakładać LPG to i tak wybrałbym sekwencje bo jest łatwiejsza w regulacji i bardziej precyzyjna niż niż mieszalnikowa. Koszt w warszawie instalacji II generacji to 1600zł natomiast koszt najtańszej sekwencji to 2200zł.


    ja nie wiem czy teraz kto kolwiek zalozy CI sekwencjie do samochodu gdzie jest plastikowy kolektor , jesli masz sekwencjie to nic nie regulujesz tylko pod PC podlaczasz i oni tam kabinuje a gaz II generacji tez mozna jezdzic i ostatnio gadalem z gazowniekime w warszawie to mi pow ze nie ma sensu zakladc sekwencji ze wzgledu ze jak wyreguluje sie dobrze parownik to spalanie bedzie porownywalne i osiagi mniej wiecej te same tylko jest jeden minus parownik potrafi sie psuc , lubi szczelic , mozesz zalac auto i wtedy tez kicha. jest wiele minusow.

  9. #158
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Do plastikowego nie zakłada się II gen, natomiast do sekwencji nie problem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #159
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2012
    Skąd
    opolskie
    Postów
    33
    Auto
    FIAT MAREA 1,6 16V + LPG STAG-4
    Witam. Moja Maryśka też już niedługo dostanie LPG. Na PB dość ciężko z tym spalaniem. Sekwencja STAG. Montaż oczywiście profesjonalny. Koszt ok.2500zł po roku powinien się zwrócić. Podzielę się wrażeniami po montażu.
    Fiat. Prawie jak Ferrari. Prawie czyni jednak dużą różnicę.

  11. #160
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2012
    Skąd
    opolskie
    Postów
    33
    Auto
    FIAT MAREA 1,6 16V + LPG STAG-4
    No i już zagazowana! Instalacja STAG oczywiście sekwencja. Po pierwszym tankowaniu spalanie 9litrów(1/2po mieście,1/2w trasie-nie oszczędzana), raczej dobrze. Po 1000km regulacja mnie czeka. 3lata gwarancji na części i 2lata darmowej obsługi. Koszt założenia 2500zł.
    Jestem zadowolony, spadku mocy praktycznie nie czuć, oby tak dalej!
    LPG silnik.jpgLPG zbiornik.jpg
    Ostatnio edytowane przez adam1979p ; 08-04-2012 o 18:55 Powód: kolejność tekstu
    Fiat. Prawie jak Ferrari. Prawie czyni jednak dużą różnicę.

  12. #161
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,479
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał adam1979p Zobacz post
    No i już zagazowana! Instalacja STAG oczywiście sekwencja. Po pierwszym tankowaniu spalanie 9litrów(1/2po mieście,1/2w trasie-nie oszczędzana), raczej dobrze.
    Moje gratulacje, spalanie w normie będziesz zadowolony
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  13. #162
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał adam1979p Zobacz post
    spadku mocy praktycznie nie czuć, oby tak dalej!
    Nie powinno w ogóle być czuć, zyczę bezawaryjności
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #163
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no ja także gratuluje i czekam na dalsze raporty spalania i oceny działania instalacji gazowej
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #164
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cześć, mam dwa pytanka. Jestem posiadaczem Sieny 1.2 (wielopunkt) i chce w niej zamontować instalację gazową. Puki co studiuję, samochód służy mi głównie do jazdy po mieście, w korkach, na krótkich dystansach co przekłada się na dosyć duże spalanie... Ogólnie nad instalacją bym się nie zastanawiał bo przecież to co muszę włożyć np. w miesięczną ratę za założenie instalacji mogę wlać do baku, ale moja siena jest przeze mnie mocno doinwestowana, w bardzo ładnym stanie, więc po studiach mogłaby służyć jako tani samochód na dojazdy do pracy a obok może wtedy stać jakaś ciekawsza zabawka na weekendy W tej chwili mój roczny przebieg wynosi lekko ponad 5000km, ale po założeniu instalacji byłoby to pewnie lekko ponad 10000, samochód planuję zostawić powiedzmy na następne 3 lata. Kilka dni temu byłem w warsztacie zakładającym instalacje, usłyszałem cenę 2100zł za instalację sekwencyjną ze zbiornikiem w kole... spotkałem się jednak nie raz z samochodami które również mają wielopunkt a mimo to mają założone instalacje starszego typu (mikserowe, tak ?). Oszczędność przy założeniu takiej instalacji byłaby w moim wypadku od 600 do 700zł. Czym w praktyce różni się używanie instalacji zwykłej od sekwencyjnej ? czy są jakieś niedogodności, dodatkowe koszty ?

    Pozdrawiam !

  16. #165
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    W instalacjach mikserowych przełączenie następuje podczas przygazowania, w sekwencjach po przekroczeniu ustawionej temperatury (automatycznie). Mikserowe mniej dokładnie dawkują gaz, co oczywiście ma wpływ na spalanie. Dodatkowo, mikser siedzi w dolocie i troche go zwęża, przez co spadają osiągi na gazie i na benzynie.
    Jeśli masz plastikowy kolektor ssący, to instalacja mikserowa odpada. Mikser podaje gaz na wejsciu kolektora (przed przepustnicą), czyli może dojść do sytuacji, że cały kolektor będzie wypełniony mieszanką paliwowo-powietrzną, pojawi się tzw. cofnięcie płomienia i... potrzebujesz nowego kolektora.
    Dodatkowo, mając instalacje mikserową trzeba ogłupiać komputer benzynowy, że wszystko jest ok, a przecież nie jest. Instalacja II generacji to jest coś porównywalnego do elektronicznego gaźnika.


 
Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaka różnica między 1.9 GT TD a 1.9 JTD?
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 12-07-2015, 08:53
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 14:51
  3. jaka zmieniarka?
    Napisany przez mary$ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-10-2008, 20:20
  4. Instalacja gazowa w Bravo
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-08-2008, 15:45
  5. Fiat Siena 1.6 na Castrolu Magnatecu 5W40 Jaka jest żywotnos
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 16:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat sedici instalacja gazowa

instalacja gazowa do fiata sedici

instalacja gazowa fiat marea 2.0

fiat siena jaka instalacja gazowa

instalacja gazowa sedici

jaka instalacja gazowa do fiata stilo

polecane instalacje lpg do fiata

fiat brava jaka instalacja gazowa

instalacje lpg fiat siena 1.4

fiat stilo 1.6 jaka instalacja gazowa

jaka instalacja gazowa do fiata brava

instalacja gazowa siena 1.4 jaka

jak do fiata palio weekend zalozyc lpg sekwencja stag

instalacje gazowe fiat 1 1

instalacja gazowa fiat bravo 1.4

fiat brava 1.4 jaka instalacja

instalacja lpg fiat siena 1.4

fiat sedici gaz

fiat marea 1 6 16v 98r gaz 2 generacji

fiat fiorino instalacja gazowa

instalacja gazowa do punto 1.4 multiair

gaz do fiata sedici

piat punto 1.2 2013 jaka instalacje gazowa zalozyc najlepiej

koszt instalacji lpg sekwencja do silnika fiat bravo 1.4

jaka insta

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl