Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Rzuć foty jak w dzień świecą i w nocy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Rzuć foty jak w dzień świecą i w nocy.
    W nocy bie używa się dziennych
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    No wiem ale jestem ciekaw czy mocno świecą np jako przeciwmgłowe.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2013
    Skąd
    Krapkowice
    Postów
    57
    Auto
    Skoda Felicia 1.3MPI, Fiat Idea 1.4 16V.
    Rocznik
    '98, '03
    Zgodnie z obietnicą prezentuję zdjęcia, schemat i krótki opis.
    Podłączenie świateł jest banalnie proste i nie powoduje żadnych komplikacji z instalacją elektryczną.
    Wszelkie podłączenia zostały wykonane w centralce elektrycznej znajdującej się w komorze silnika co wyeliminowało konieczność przeciągania przewodów elektrycznych z kabiny.
    Z instalacji samochodu potrzebujemy jedynie prąd z jednej przedniej lampy pozycyjnej oraz z plusa pojawiającego się po włączeniu zapłonu.

    Aby uzyskać prąd zasilający przednią lewą lampę pozycyjną musimy wyjąć z peszla ochronnego przewody zasilające lewy reflektor.
    Przewód zasilający lampę pozycyjną jest brązowo-biały. Do tego przewodu podpinamy sobie przewód, który następnie wyprowadzamy do centralki elektrycznej w komorze silnika.
    W moim przypadku użyłem zwykłej klamry mostkującej. Całość zawinąłem taśmą izolacyjną.



    Aby uzyskać prąd pojawiający się po włączeniu zapłonu to odbezpieczamy dwa zaczepy całego zestawu bezpieczników i przekaźników i trochę podnosimy/otwieramy.
    W wiązce przewodów znajdujących się pod spodem odnajdujemy przewód koloru pomarańczowego.
    Do tego pomarańczowego przewodu podpinamy drugi o niewielkiej długości.
    Tu również użyłem klamry mostkującej.



    Główny prąd do bezpośredniego zasilania obu lamp bierzemy ze stałego plusa bezpośrednio z akumulatora.
    Najwygodniej jest przykręcić zasilanie do grubego czerwonego przewodu idącego od akumulatora do zasilania centralki elektrycznej.
    Za punkt masy posłużyła mi klema minusowa akumulatora. Tam przykręciłem wszystkie przewody masowe.
    Centralka elektryczna w komorze silnika ma w sobie wygodne dwa zaczepy, które pozwalają na wygodne przypięcie dodatkowych dwóch gniazd przekaźników.
    Dla oprawki bezpiecznika niestety nie było już zaczepów dlatego wsadziłem go obok przekaźników luzem.
    Na zdjęciu widoczna centralka elektryczna.
    U góry zacisk z grubym czerwonym przewodem, który biegnie bezpośrednio z akumulatora (stały plus).
    Po prawej stronie dwa przekaźniki oraz bezpiecznik.
    Jeden przekaźnik jest zwierno-rozwierny, a drugi zwierny (nie wiem jak one się fachowo nazywają). Bezpiecznik ma 15A.



    A tutaj schemat elektryczny.





    A tutaj kilka odsłon samochodu ze świecącymi światłami.

    Tu słońce świeci w przód samochodu.





    Tu słońce świeci z boku.





    A tu w lesie.







  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wygląda ładnie ale prawdę mówiąc świeci licho - tak się wydaje.. Mogłeś zrobić fotki z tej samej perspektywy, z tymi samymi parametrami przysłony, migawki, iso tylko z włączonymi światłami mijania..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2013
    Skąd
    Krapkowice
    Postów
    57
    Auto
    Skoda Felicia 1.3MPI, Fiat Idea 1.4 16V.
    Rocznik
    '98, '03
    Zdjęcia nie oddają rzeczywistego świecenia. Na żywo świeci o wiele lepiej niż na zdjęciach.

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zdjęcia są małe, stąd może takie odczucie co do ich widoczności. Na moje oko jest ok, lepsze to niż te chińskie zestawy "ledów", których nie widać z daleka.

    Sorry za OT.
    OKR = Krapkowice. Mam znajomego - Alan - z Krapkowic. Miał swojego czasu czerwoną Temprę Kombi (SW) na alufelgach od Alfy (coś jak telefony) i mega dużymi białymi napisami po bokach. Już nie pamiętam jakich, coś z "Street Racing". Ogólnie lubuje się w włoszczyźnie, teraz chyba jakąś Lancią jeździ. Jest tutaj na forum, ale mało się udziela.
    A tu jakieś jedno na szybko znalezione foto
    pasta.JPG
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no na pewno świeci lepiej jak tanie chińskie ledy Tych to nawet z bliska czasem nie widać..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2013
    Skąd
    Krapkowice
    Postów
    57
    Auto
    Skoda Felicia 1.3MPI, Fiat Idea 1.4 16V.
    Rocznik
    '98, '03
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Zdjęcia są małe, stąd może takie odczucie co do ich widoczności. Na moje oko jest ok, lepsze to niż te chińskie zestawy "ledów", których nie widać z daleka.

    Sorry za OT.
    OKR = Krapkowice. Mam znajomego - Alan - z Krapkowic. Miał swojego czasu czerwoną Temprę Kombi (SW) na alufelgach od Alfy (coś jak telefony) i mega dużymi białymi napisami po bokach. Już nie pamiętam jakich, coś z "Street Racing". Ogólnie lubuje się w włoszczyźnie, teraz chyba jakąś Lancią jeździ. Jest tutaj na forum, ale mało się udziela.
    A tu jakieś jedno na szybko znalezione foto
    pasta.JPG
    Co do zdjęć to faktycznie gdyby można było na forum pokazać większe to inaczej by to wyglądało. Co do Alana to jasne, że znam.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Montaż świateł do jazdy dziennej.+ po stacyjce.
    Napisany przez casperlogin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 09-12-2016, 21:20
  2. Przymierzam się do montażu świateł dziennych.
    Napisany przez fred77 na forum Idea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-01-2014, 18:25
  3. Opis i położenie przekaźników
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-12-2011, 15:00
  4. opis pinów
    Napisany przez jacuchna81 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-03-2011, 09:54
  5. Opis silnika 2.4 TD
    Napisany przez penkal na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-11-2009, 16:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

mocne swiata dzienne pasujace do fiata Brava

schemat elektyczny skoda felicja

jak podlaczyc swiatla dzienne alfa gt

klemy seicento plus

zarowkowe swiatla dzienne

schemat instalaci fiat marea 2.4td

swiatla do jazdy dziennej skoda felicja

schemat zaplonu skoda felicja 1.3 mpi

dzienne 21w

gdzie podlaczyc swiatla w zderzaku w fiat marea

swiatla dzienne zarowkowe

stilo schemat elektryczny

jak podlaczyc swiatla dzienne skoda felicja

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl