Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90 KM

    problem z silnikiem gp 1.3 j 90km

    witam wszystkich na forum
    mam problem - chyba - ze swoim autem. rok produkcji 2007 1.3 multijet 90km

    auto kupialm jakis tydzien temu jeszcze dobrze nim nie jezdzilam bo zostalo sprowadzone wiec wszytskie formalnosci jeszcze trwaja... ale po sprowadzeniu postanowilam sie autem przejechac no i jedynka dwojka gaz w podlodze a auto nie idzie obroty doszly do 2 tys i nic dalej nie drgnie.... zatrzymalam sie jedynka gaz w podlodze i dalej to samo... znowu sie zatrzymalam i juz bylo w porzadku...
    no i zastanawiam sie czy to jakis powaznijeszy problem jak tak to co sprawdzac i w ogole... czy inna sprawa ze auto stalo od marca nie odpalane i czy poprstu to moze.moglo byc przyczyna? bo odpalam go jeszcze pozniej ok 3 razy i nic takiego nie mialo wiecej miejsca...

    i jeszcze takie pytanie czy to normalnie w tych silnikach ze jak auto jest zimne to przez jakies 3min obroty sobie delikatnie skacza w gore w dol i w ogole slychac nierowna prace silnika? dochodza do 1tys i delikatnie spadaja - bez dodawania gazu poprostu auto stoi na luzie...
    hmm mam nadzieje ze to jednak nic powaznego ale wole na wszelki wypadek zapytac co ew sprawdzac i wymieniac...
    z gory dziekuje za odpowiedzi i wszelkie wskazowki
    pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    co do tej jazdy to przegoń je tak podchodząc pod czerwone pole niech dostanie w rure to się trochę przedmucha po tym postoju i jak za jakiś czas się powtórzy to będziem myśleć. a co do falujących obrotów to nie powinno tak się dzieć. może czujnik temp. silnika jest nie bardzo lub silniczek krokowy

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    bydgoszcz
    Postów
    84
    Auto
    Stilo
    auto trochę stało ale falowania obrotów nie powinno być wogóle. Jak będziesz nim jezdzić to zanim zaczniesz deptać to trochę go pooszczędzaj bo sporo stało. Zobacz kiedy był jakiś przegląd a najlepiej wymienić wszystkie filtry oraz olej i wiesz, że możesz spokojnie jechać. Odnośnie części to jak coś będzie potrzebne to chętnie pomogę Pozdrawiam i szerokiej drogi ! Furka fajna...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90 KM
    dziekuje za odpowiedzi.
    zrobie tak jak mowicie...
    ostatni przeglad byl we wrzesniu 2009 na liczniku bylo cos ponad 60 tys w tym momencie ma 71 tys... napewno wymienie wszystkie filtry oleje itp itd... sroda czwartek powinnam miec juz zalatwione wszystko lacznie z ubezpieczeniem wiec bede mogla nim pojezdzic i ew dac znac co i jak...
    no tylko jeszcze co z tymi obrotami bo kurcze zaczyna mnie martwic skoro mowicie ze tak nie powinno byc...:/ tutaj doslowanie jak auto stoi nieodpalane i sie je odpali to przez pierwsze 2-3 min obroty tak sobie delikatnie skacza... a od czego to moze byc moze ktos moglby powiedziec? co ew sprawdzac pod tym katem?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 czerwiec 2014
    Skąd
    PIŁA
    Wiek
    31
    Postów
    3
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet 90KM
    Rocznik
    11.2007
    Witam,
    mamy podobny problem do tego z którym kiedyś się borykałeś. Mianowicie w grande punto 1.3 Multijet 90KM falują mi obroty na zimnym silniku lecz po uzyskaniu pewnej temperatury obrotomierz nie drgnie ani milimetr. Jest tak każdego dnia bez wyjątku. Czy rozwiązałeś swój problem i czy mógłbyś podpowiedzieć w czym tkwi problem?
    Pozdrawiam Rafał

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2014
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2005
    Witam, mam podobny problem. Moje GP ma 160tys. i też często choć nie zawsze zakopci lub nie zapali od przysłowiowego kopa i długo kręci jak maluch w styczniu 78. Pytanko do Was co należałoby wymienić "na już" (ktoś gdzieś kiedyś pisał o świecach żarowych). Niedługo i tak czeka mnie wymiana rozrządu/oleju/filtrów.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Uno Problem z cieplym silnikiem.
    Napisany przez t_z na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-05-2009, 08:25
  2. Uno wersja CLIP - co i jak z silnikiem
    Napisany przez miszko na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-02-2009, 10:05
  3. problemy z silnikiem
    Napisany przez mecenas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-02-2009, 21:05
  4. Fiat Brava 96r. 1,6 90KM - klima, "czujnik kąta"
    Napisany przez RobertW na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-01-2009, 08:13
  5. Problemy z silnikiem 1,6 16v
    Napisany przez krzysiekfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2008, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ile oleju grande punto 1.3

fiat grande punto 1.3 multijet 90 km przy zimnym faluje

falowania obrotow 1.3 multijet

1.3 multijet nie rowne obroty

czujnik temperatury silnika grande punto 1.3 multijet

falowanie wskazowki temperatury fiat grande punto 1.3 multijet

grande punto 1.3 multijet faluje przy odpalaniu

ile wlac oleju fiat gp 1.3 multijet

fiat grande punto 1.3 multijet faluja obroty

grande punto 1.3 faluja obroty

grande punto 1.3 temperatura pracy silnikA

grande punto falujace obroty 1.3

ile oleju wchodzi do fiata grande punto 1.3 multijeta

falowanie obrotow grande punto 1.3

fiat punto 1.3 90 km 2007 rok

http://www.iparts.pl