Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Nowe Wągrodno
    Wiek
    31
    Postów
    18
    Auto
    fiat grande punto 1.4 8v + LPG 2008r
    Odpinam kość i jak wyjąć sam opornik bo nie chce wyjść, chyba że zabieram się nie do tego co trzeba Opornik jest za silniczkiem dmuchawy blisko filtra kabinowego? poprawcie mnie jeśli się mylę...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2012
    Skąd
    Aleksandrów Ł.
    Postów
    9
    Auto
    GP
    masz racje odnośnie lokalizacji, u mnie jest tak, ze jest taki nit plastikowy ktory chyba trzeba uszkodzic zeby wyjac opornik

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie napisałeś jaki masz samochód ale jesli jest to 1.4 z klimą to masz taka dmuchowe jak na obrazku. odkręcasz to miejsce gdzie sa kości i wyciągasz całą płytkę z opornikiem
    2314685578_2.jpg

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Nowe Wągrodno
    Wiek
    31
    Postów
    18
    Auto
    fiat grande punto 1.4 8v + LPG 2008r
    Dziwna sprawa jak dzisiaj odpaliłem auto to nawiew działał na wszystkich 4 biegach i na razie jest dobrze. Może to styki nie łączyły wczoraj kilka razy odpiąłem kość ale nie udało mi się wyjąć opornika to wpiąłem kość i zostawiłem. No właśnie ten plastikowy nit o którym piszesz cerebellum, nie da się go wyciągnąć bez uszkodzenia? a jeżeli już to czym go zastąpiłeś?.. Mam 1.4 z klimą manualną jednakże to zdjęcie nic mi nie mówi seth, u mnie jest jakoś chyba inaczej... W każdym bądź razie na chwilę obecną wszystko działa.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2012
    Skąd
    P-no
    Postów
    16
    Auto
    FIAT PUNTO II 1.2
    Witam. A czy możecie napisać jaki jest koszt ewentualnej naprawy bo mam podobny problem ze dmuchawa działa tylko na 4. Muszę sprawdzić po przez wypięcie kostki może coś na stykach jak u fafnera.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    koszt jest zależny od tego czy twój mechanik będzie reanimował stary opornik czy wrzuci ci nowy zamiennik. Może jeszcze przecież kupić oryginał więc koszt może być różny od 15 zł do 115 więc cieżko coś bliżej powiedzieć.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2012
    Skąd
    P-no
    Postów
    16
    Auto
    FIAT PUNTO II 1.2
    Pomogło ponowne dopięcie kostki wszystko działa. Najprawdopodobniej kostka miała "luz".

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    4
    Auto
    Grande Punto
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    nie napisałeś jaki masz samochód ale jesli jest to 1.4 z klimą to masz taka dmuchowe jak na obrazku. odkręcasz to miejsce gdzie sa kości i wyciągasz całą płytkę z opornikiem
    2314685578_2.jpg
    Odgrzewam kotleta, ale u mnie wygląda to tak jak na Twoim zdjęciu seth. rozumiem, ze w moim przypadku TO właśnie jest opornica, która powoduje, ze moja dmuchawa w klima-troniku pracuje nie pracuje, pracuje, wyje, nie pracuje....etc. ?

    Swoją drogą to mam problem również z klapami nawiewu i z jednej strony wieje zimnym z drugiej ciepłym powietrzem (silniczek przy kolanie kierowcy jest sprawny ale nie działa, tzn wymontowany pracuje a wmontowany w auto nie)
    i tak sobie myślałem, czy te dwa przypadki nie występują U WAS jednocześnie i jedno może powodować problem z drugim. Może jakiś bezpiecznik?
    Ostatnio edytowane przez yrdn ; 02-12-2012 o 17:08

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja mam bravo więc u mnie to całkiem inaczej wygląda. pokazany na zdjęciu fragment to opornik odpowiedzialny za obroty silnika od nawiewu. to że silniczek wyje to całkiem inna sprawa i opornik nie ma do tego nic a nic

    Cytat Napisał yrdn Zobacz post
    Swoją drogą to mam problem również z klapami nawiewu i z jednej strony wieje zimnym z drugiej ciepłym powietrzem
    jak masz klime dwustrefową to czy oby na pewno masz nastawioną tą sama temp na obie strony?? jak tak to siadła ci klapka od rozdzielacza a ona nie znajduje sie raczej po stronie kierowcy

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    4
    Auto
    Grande Punto
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    ja mam bravo więc u mnie to całkiem inaczej wygląda. pokazany na zdjęciu fragment to opornik odpowiedzialny za obroty silnika od nawiewu. to że silniczek wyje to całkiem inna sprawa i opornik nie ma do tego nic a nic


    jak masz klime dwustrefową to czy oby na pewno masz nastawioną tą sama temp na obie strony?? jak tak to siadła ci klapka od rozdzielacza a ona nie znajduje sie raczej po stronie kierowcy
    Rozumiem procedurę, żeby tak jak w każdej instrukcji "sprawdzić czy urządzenie jest podłączone do zasilania" czyli ustawić temperaturę jednakową dla obu miejsc i włączenia przycisku mono.
    A co do wycia miałem na myśli to, że wchodzi samoczynnie na wysokie obroty lub po prostu nie działa. Nie doprecyzowałem

    Kupiłem dzisiaj ten opornik FIAT - RESISTENZA VENTILAZIONE STUFA G. PUNTO w serwisie Fiata (210PLN) nazwa odpowiada mojemu problemowi. Wrzucę, jeśli jest taka potrzeba, zdjęcia z wymiany - latem sprawdzałem i opornik był ciemniejszy w jednym miejscu, jakby osmalony więc chyba problem leży tu.
    -
    seth
    o ile to możliwe i masz czas napisz co musiałbym zrobić lub gdzie szukać rozwiązania przepływu powietrza o odpowiedniej temperaturze?
    Jest tak, że jak ma lecieć ciepłe powietrze to leci przez pasażera, jak ma lecieć chłodne to też leci przez pasażera. Kierowcy albo leci gorące (latem) albo zimne - bierze powietrze z zewnątrz tylko?

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yrdn Zobacz post
    Kupiłem dzisiaj ten opornik FIAT - RESISTENZA VENTILAZIONE STUFA G. PUNTO w serwisie Fiata (210PLN
    a nie lepiej było kupić zamiennik?? bo trochę drogo policzyli, no chyba że nie ma zamienników.

    co do drugiego problemu to rozumiem że pasażera grzeje tak jak powinno czyli jak ma ustawiona temp tak u niego grzeje. Natomiast kierowca ma temperaturę zawsze zgodną z tym co jest na dworze?? Jeśli dobrze cię zrozumiałem to winna temu jest klapka od sterowania kierowca/pasażer. Jeśli po ustawieniu na klimie mono (temp taka sama dla obu stref) nie usłyszysz klapki i nie zacznie wiać takie samo powietrze to na bank siadł ten siłownik od przestawiania klapki. Sam tego nie zrobisz no chyba że masz grzany kanał i kupę czasu. trzeba albo ściągać dechę albo nagrzewnice wyciągać. Ja bym udał się do warsztatu (unikałbym ASO bo wezmą strasznie dużo kasy) lub do ludzi od klimy. podobno koszt naprawy to około 300zl = część. Koszt siłownika w przypadku bravo to 120zl w ASO więc u ciebie tyle samo bo oni na jedno kopyto klepali to. Pamiętaj żeby swoją starą część zabrać z warsztatu gdyż może być tak że sprytny elektryk będzie w stanie to zreanimować i będziesz miał na zapas lub po prostu sprzedasz.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2012
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    4
    Auto
    Grande Punto
    Gracias serniore Seth

    Zamienników raczej nie ma - DENSO jest producentem i ten sam opornik występuje w oplu corsa D... z tym, że na allegro ta sama część do opla kosztuje 300PLN
    Dla mnie cena 210 jaką zapłaciłem jest do zaakceptowania. Jak nawiew bedzie działać prawidłowo, to wtedy zajmę się odpowiednia temperaturą po właściwej stronie.

    Dzięki za pomoc!
    A bravo ma teść, 198kkm, 1.9JTD 120KM, więc jeśli coś cie trapi i mogę pomóc to pisz
    Teściowa ma pandę 1.1 jakby co... 210kkm...

    Punto jest z najmniejszym przebiegiem, bo żony... 153kkm

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    moje bravo na blacei ma 210 tyś km a w rzeczywistości prawie 270 tys km i śmiga aż miło w sumie z mechaniką i elektryką żyłem sporo na co dzień więc jakoś sobie radzę ale będę pamiętał o tym żeby do ciebie się uśmiechać w razie czego bo teściu ma zacne auto z zacnym silnikiem jak u mnie. Mam nadzieję ze szybko i bez powikłań rozwiążesz problem.
    Aha zapomniałem dodać podłącz auto pod kompa te siłowniki co sterują klapkami zapisują się w postaci błędu którego nie masz na blacie. u mnie był błąd b1009 czy jakoś tak. W dziele bravo II masz o tym

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    bo teściu ma zacne auto z zacnym silnikiem jak u mnie.
    Skromniacha nie ma co
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Skromniacha nie ma co
    wiem. ale cóż poradzisz jak się człek z taka skromnością urodził. Piotrek a ty nie chwalisz zawsze swego auta ono jest jak najlepszy przyjaciel "D


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wymiana dmuchawy - jak to wykonać
    Napisany przez mahoney na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-11-2015, 13:03
  2. Gwizd z nagrzewnicy lub dmuchawy
    Napisany przez Kajetan.Kisiel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-11-2012, 21:40
  3. Problem z prędkościomierzem i licznikiem, punto II 1,2 8v
    Napisany przez marcin87 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-02-2012, 19:50
  4. Rezystor dmuchawy
    Napisany przez Hrupek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-04-2011, 20:55
  5. [ogrzewanie] Awaria dmuchawy
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 17-12-2010, 20:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

rezystor dmuchawy grande punto

wentylator nawiewu grande punto

grande punto rezystor dmuchawy

schemat nawiewu grande punto

wymiana dmuchawy fiat punto

grande punto wentylator nawiewu

schemat regulatorta nawiewu fiat punto ii

naprawa nawiewu fiata punto

wentylator nadmuchu wymiana w grande punto

grande punto problemy z wentylatorem

dmuchawa grande punto

problemy z wentylatorem w grande punto

grande punto dmuchawa

problem z nawiewem grande puntowentylator w grande puntojak wymontowac wentylator nawiewu grande puntowymiana opornicy grande puntogrande punto problemy z nawiewemgrande punto wymiana rezystora dmuchawyopornica grande puntorezystor dmuchawy fiat puntogrande punto gdzie znajduje sie dmuchawa

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl