Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2013
    Skąd
    Zakopane
    Postów
    56
    Auto
    grande punto
    Rocznik
    2006

    odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG

    Witam! Odkąd kupiłem grande punto zauważyłem że pali dużo benzyny. Mimo że silnik pracuje na PB tylko do przełączenia mam podejrzenia, że wtryski są na tyle zużyte że przepuszczają benzynę i samochód chodzi na gazie ale pali również benzynę. Mam pytanie czy jak odłączę wyłącznikiem pompę paliwa czy pojawi się błąd tudzież inny objaw? Czy silnik rozpozna że pompa paliwa nie pracuje? z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi

    Grande Punto 1.2 8V PB+LPG 2007r



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przede wszystkim takich rzeczy się nie robi..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    norwey
    Wiek
    36
    Postów
    25
    Auto
    ducato 2.3
    Rocznik
    2013
    pompy paliwa nieodcina sie tylko w silnikach z bezposrednim wtryskiem paliwa wiec ty smialo mozesz odciac pompe

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2013
    Skąd
    Zakopane
    Postów
    56
    Auto
    grande punto
    Rocznik
    2006
    i nie pojawi się żaden błąd na konsoli?

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pader Zobacz post
    pompy paliwa nieodcina sie tylko w silnikach z bezposrednim wtryskiem paliwa wiec ty smialo mozesz odciac pompe
    Głupoty piszesz kolego i za takie radzenie to powinni karać.. A co jak skończy się gaz podczas wyprzedzania? Pomyślałeś chociaż o tym? Ten moment zanim pompa zaciągnie paliwo i poda na wtryski może być kluczowy.. O chłodzeniu wtryskiwaczy już w ogóle nie wspominam..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    norwey
    Wiek
    36
    Postów
    25
    Auto
    ducato 2.3
    Rocznik
    2013
    Glupoty to ty piszesz bo chyba wiele niemasz doczynienia z autami , a podanie paliwa na wtrysk to czas ile trwa mrugniecie oka ,i co do kanstrukcji i montazu ukladow wtryskowych to tez niebardzo wiec zanim zaczniesz obrazac to zajrzyj do literatury

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mało widać aut widziałeś.. Są auta gdzie trwa to sekundę dwie... Ten czas może spowodować że gdzieś się już nie zmieścisz! Żelazną zasadą przy montażu instalacji LPG jest nieodłączanie pompy paliwa - silnik w każdym momencie powinien móc natychmiastowo przejść na zasilanie benzyną. Wtryski przy pracy na gazie powinny być chłodzone. Nie zamierzam się z Tobą kłócić, jak chcesz pisać farmazony to pisz sobie co chcesz - to forum publiczne, ale nie wciskaj ludziom kitu że coś można robić i jest to bezpieczne bo nie jest. Wejdź sobie na forum lpg i zadaj pytanie czy tak można - zlinczują Cię za to..

    Jeżeli wtryski leją to się je czyści / regeneruje a nie łata dziurę odłączaniem pompy paliwa!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Amen. Nie róbmy jaj z odlaczaniem pompy paliwa.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2015
    Skąd
    Białystok
    Postów
    21
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v
    Rocznik
    14.09.2007
    Możesz też mieć tak ustawioną instalację, że jest minimalny dotrysk benzyny, kiedy instalacja gazowa nie daje rady. Często tak się dzieje przy zużytym reduktorze lub brudnych filtrach.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2013
    Skąd
    Zakopane
    Postów
    56
    Auto
    grande punto
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał maniacus Zobacz post
    i nie pojawi się żaden błąd na konsoli?

    Spamujecie a ja chcę odpowiedź na moje sensowne pytanie odnośnie checka a nie kurde czy to bezpieczne dla samochodu czy nie bo zrobię to na własną odpowiedzialność nie wasza...

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    To nie spam. Tylko jak ci się lpg skończy przy wyprzedzaniu i zanim pompa zaciągnięcia benzynę w cały układ możesz już się nie zmieścić. Check pewnie się zapali ale pewności nie mam może ktoś kto to robił coś więcej powie

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2015
    Skąd
    norwey
    Wiek
    36
    Postów
    25
    Auto
    ducato 2.3
    Rocznik
    2013
    punto.png Witaj , napewno wywali check jezeli odetniesz kabel sygnalowy na przekaznik od pompy paliwa , wiec spokojnie samo zasilanie pompy mozesz tnac.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    punto.png Witaj , napewno wywali check jezeli odetniesz kabel sygnalowy na przekaznik od pompy paliwa , wiec spokojnie samo zasilanie pompy mozesz tnac.N040 na rysunku to pompa paliwa .

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2013
    Skąd
    Zakopane
    Postów
    56
    Auto
    grande punto
    Rocznik
    2006
    dzieki kolego PADER w końcu treściwy post

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał maniacus Zobacz post
    a nie kurde czy to bezpieczne dla samochodu czy nie bo zrobię to na własną odpowiedzialność nie wasza...
    Spoko a zabij wtedy kogoś na drodze to mam nadzieję będziesz się po mydło schylał w pierdlu całe życie To trochę żartobliwie, ale taka prawda - na drodze nie tylko sobie stwarzasz niebezpieczeństwo.. Ale zgadza się - nie wiem jak w nowszych autach ale np. w takim bravo u mnie sterownik załapie błąd jak mu się przekaźnik odłączy, ale potem za przekaźnikiem nie ma już sprzężenia zwrotnego i nie załapie że nie ma pompy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2013
    Skąd
    Zakopane
    Postów
    56
    Auto
    grande punto
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    sterownik załapie błąd jak mu się przekaźnik odłączy, ale potem za przekaźnikiem nie ma już sprzężenia zwrotnego i nie załapie że nie ma pompy..
    ja nie mam zamiaru odłaczać przekaźnika lecz jedynie rozłaczyć pompę na zasilaniu a opór będzie i auto bedzie traktowało że pompa jest


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odcięcie paliwa ?
    Napisany przez sylwek1224 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-02-2015, 19:06
  2. Odcięcie paliwa w JTD
    Napisany przez Gregs0N na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 29-03-2014, 23:14
  3. Odcięcie paliwa? Przewód przy piaście koła
    Napisany przez lama na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-01-2014, 13:13
  4. Odcięcie pompy paliwa przy pracy na lpg
    Napisany przez pietrek1993 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-06-2013, 23:33
  5. Odcięcie pompy paliwa
    Napisany przez boch na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-02-2012, 15:10

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik paliwa punto 2

pompa paliwa grande punto

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl