Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2013
    Skąd
    łódź
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    palio weekend
    Rocznik
    1999

    problem po wymianie silnika

    ostatnio wymieniłem silnik w moim palio zmieniłem z 1.2 na 1.6 16v. razem z silnikiem musiałem wymienić również skrzynie (różnica w położeniu rozrusznika). niestety nie pasują linki od lewarka do skrzyni. czy teraz muszę wymienić same linki czy również lewarek. wiem że lewarki różniły się sposobem wrzucenia wstecznego



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    same cięgna powinny załatwić sprawę. Chodzi Ci o blokadę, gdzie trzeba podnieść lewarek

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dokładnie. We fiacie nie było wstecznego koło jedynki Tak więc lewarek chyba ten sam.. Swoją drogą zobacz w ePer..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2013
    Skąd
    łódź
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    palio weekend
    Rocznik
    1999
    w lewarkach jest różnica. w siennie z której pochodzi silnik do włączenia wstecznego nie było trzeba podnosić lewarka a w moim trzeba

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    No więc to w niczym nie przeszkadza. Jeśli tylko o to Ci chodziło. Wymień same ciegna

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2013
    Skąd
    łódź
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    palio weekend
    Rocznik
    1999
    orientuje się ktoś ile jest rodzaj cięgien do sprzęgła, bo jak się okazuje po założeniu wszystkiego pancerz pasuje ale wkład jest za długi o jakieś 4 cm. W łódzkim wazcarze mają 4 rodzaje cięgien z czego 1 jest identyczne a pozostałe 3 za chiny nie pasują, zastanawia mnie czy może jest więcej rodzai


 

Podobne tematy

  1. problem przy wymianie błotnika
    Napisany przez mlody90k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-08-2013, 16:09
  2. problem po wymianie rozrządu chyba
    Napisany przez michopawel na forum Croma
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 17-01-2013, 22:03
  3. Problem po wymianie amortyzatorów przód
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-08-2012, 11:14
  4. problem po wymianie rozrządu
    Napisany przez smart2002 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-02-2011, 08:30
  5. Problem z motorem po wymianie UPG
    Napisany przez dvd79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-06-2010, 19:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl