Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2014
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    2
    Auto
    Ducato 2,3 MJ II 130KM
    Rocznik
    2014

    Korozja wtryskiwaczy w ducato

    Witam

    Od kwietnia 2014 roku użytkuje w firmie fiata ducato 2,3 MJ II 130KM. Auto obecnie ma trochę ponad 30 tys. przebiegu. Dwa tygodnie temu kierowcy na trasie zapaliła się kontrolka check engine i brakło mocy. Serwis wysłał pompę wtryskową i wtryskiwacze do producenta, po prawie 2 tygodniach przyszła odpowiedź, że pompa i wtryskiwacze skorodowały i jest to wina kiepskiego paliwa.
    Przyznam, że jestem w szoku taką diagnozą, mam w firmie 5 aut w dieslu fiat jest najmłodszy i tylko w tym aucie pojawiły się problemy z osprzętem silnika, wszystkie auta tankuje na BP lub Orlenie.
    Pracownik serwisu w rozmowie poinformował mnie, że będzie to płatna naprawa i nikt jeszcze z producentem wtryskiwaczy w podobnym przypadku nie wygrał. Dla mnie jest to nie do pomyślenia, że w aucie z tak małym przebiegiem występują tak poważne problemy za które fiat każe płacić klientowi.
    Czy ktoś miał już podobne problemy i jakie stanowisko zająć w stosunku do serwisu?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Sytuacja nie do pozazdroszczenia, ale skoro pompa i wtryskiwacze zardzewiały (jak twierdzi serwis) to jaka miałaby być w tym wina fiata? Zły materiał użyty do wykonania wtryskiwaczy/pompy? Dla mnie jedyną przyczyną jest woda w paliwie.
    Rozumiem, że wtryski poszły do serwisu bosch?
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Kolega miał podobny przypadek ,sprawa leżała w zbyt dużym zakwaszeniu paliwa (zbyt dużo jakiegoś uszlachetniacza ). Wykonał w rafinerii w Czechowicach badanie paliwa ze swojego baku. Właściciel stacji pokrył koszty naprawy. Tak samo wtryski i pompa.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2014
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    2
    Auto
    Ducato 2,3 MJ II 130KM
    Rocznik
    2014
    Tak wtryski poszły do boscha.
    Samego fiata nie winie, podejrzewam kiepską jakość materiałów natomiast dla mnie stroną nie jest producent wtrysków a producent samochodu.
    Kwestie kiepskiej jakości paliwa odrzucam z uwagi na fakt, że wszystkie auta w firmie tankuje na max 4 stacjach i mają one znacznie większe przebiegi w tym fabia na pompowtryskach i avensis II (wydaje mi się że te silniki są znacznie bardziej wrażliwe na paliwo).


 

Podobne tematy

  1. Korozja przednich kielichów
    Napisany przez cyrro512 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-07-2013, 20:35
  2. Korozja w stilo Błąd konstrukcyjny?
    Napisany przez jacob na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 10-04-2013, 18:36
  3. korozja nadkola tylnego z lewej strony
    Napisany przez noobio na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-04-2013, 10:33
  4. Czyszczenie wtryskiwaczy
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-11-2011, 15:13
  5. [blachy] korozja atakuje
    Napisany przez jurgen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-08-2010, 10:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl