Przeczytaj zanim coś napiszesz i proszę sobie darować posty w stylu:
- "lepiej zrób swampa"
- "wymień na wielopunkt"
- "to i tak nie zadziała"
Bo tego typu odpowiedzi są nie na miejscu ponieważ dwa pierwsze punkty wiążą się z bardzo wysokimi kosztami pieniężnymi jak i czasowymi a mój projekt jest po części za darmo ponieważ mam dostęp do niektórych części z odzysku.

Projekt przeprowadzam na Fiacie Punto mk1 z silnikiem 1.1 8V z wtryskiem pośrednim jednopunktowym i bardziej jest to wszystko eksperymentem niźli projektem ponieważ sam nie jestem pewny czy uda mi się w jakikolwiek sposób dostroić silnik do turbosprężarki.
Przeróbki jakie przeszło auto do tej pory to:
-Wałek rozrządu 866
-Większa przepustnica z 1.2 75
-Filtr stożkowy
-Przelotowa końcówka
W planach mam jeszcze założenie innej pompy paliwa o większym ciśnieniu.

Chciałbym usłyszeć co o tym myślicie oraz otrzymać jakieś cenne rady i porady najlepiej od ludzi którzy siedzą bądź siedzieli w temacie, mam także dwa pytania:

-Skąd w silniku najlepiej wyprowadzić przewód z ciśnieniem oleju i jakiego przewodu można użyć?
-Gdzie można najprościej zrobić powrót tegoż oleju do silnika?