Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Posty od 106 do 118 z 118
  1. #106
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    nie no gumowe (latex) są dobre jak olej zlewasz czy inny płyn, ale spróbuj nakręcić nakrętkę na śrubkę. najlepsze wyczucie masz jak masz czyste ręce więc ręcznik do wytarcia się przydaje. a do mycia rąk pasta BHP albo mydło w płynie z drobnymi trocinami polecam zawsze ręce mam domyte.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    Przepraszam odpowiedź do kolegi boch (zły cytat dałem)
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A ja jestem zielony jak mam oddać auto do mechanika, na szczęście tak naprawdę 2 razy się zdarzyło, że musiałem. Raz to jak robiłem rozrząd a drugi raz jak wymieniali mi rurki hamulcowe.. Tak to wszystko sam, nie chodzi nawet o kasę, ale nie ufam mechanikom jak nie muszę..
    w takim razie odłącza się LPG choćby na bezpieczniku i doprowadza się auto do sprawności (czasem wystarczy reset i parę dni na PB aby się przekonać)-chociaż dla niektórych osób kilka dni na PB to spory wydatek.
    Następnie podpinamy LPG i jak usterki wracają jedziemy do gazownika który nie dopieścił swojego wynalazku-to wszystko
    Ostatnio edytowane przez adam0729 ; 17-01-2013 o 23:52
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  4. #108
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    a do jakiego posta ta odpowiedź?

  5. #109
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja pracuje raczej w rękawiczkach - raczej bo czasem ściągnę. Ale taka praca jest i milsza i prostrza i bezpieczniejsza..
    Ja używam akurat z reg prostych wampirków tyle że lepszej klasy - kupiłem w Castoramie za ok 10zł. Nie nadają się jednak do oleju. Do oleju to tylko nitrylowe:
    np. REKAWICE ROBOCZE NITRYLOWE SZARE 9 nitryl GAT. 1 ! (2938405976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    A ze zwykłych to:
    Rękawice robocze ochronne mocne DRAGON r.10 1p (2941216900) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    Rękawice robocze ochronne hit RTELA_NS r.9 1p (2954250189) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    MOCNE rękawice robocze do prac precyzyjnych 9 (2926312600) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Najlepiej podjechać do sklepu BHP, przymierzyć i poczuć "jakość" bo te z allegro to nie wiadomo co to przyjdzie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #110
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,749
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    W marketach budowlanych jest tego pełno do wyboru do koloru nic ino przymierzać i dopasowywać

  7. #111
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Jakoś mam duże opory do pracy przy samochodzie w rękawiczkach... Do tej pory używałem tylko do zmiany kół, ale i tak przy przykręcaniu śrub je ściągałem. Spróbuję może nie będzie aż tak źle bo mam silna motywację - brud pod paznokciami którego nie da się usunąć.

  8. #112
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Takie cienkie i dobrze spasowane rękawiczki (tyle, że muszą być dobre jakościowo) naprawdę nie przeszkadzają..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #113
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a do jakiego posta ta odpowiedź?
    do jednego z pierwszej strony gdzie pisałeś o swych wiecznych problemach z LPG i że nie ufasz już mechanikom (tu Cię rozumiem bo mam to samo po wizycie w ASO Fiat ale prywatny z fiatem UNO-po dwóch tygodniach odebrałem auto na holu z dużym rachunkiem)
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  10. #114
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    w odpowiedzi na to co napisałeś poprzednio - przy okazji aut z gazem często mamy doczynienia z przepychankami na drodze mechanik - gazownik. mechanik twierdzi, że wszystkiemu winien źle wyregulowany gaz, a gazownik twierdzi, że auto niedomaga na benzynie i najpierw wizyta u mechanika. w kółko Macieju, jak to mawiają. zrobiłem kiedyś mały myk, pojeździłem jakiś czas na benzynie, a później pojechałem na regulację gazu. udało się. auto chodziło bez zarzutu przez 2 tygi. później znów to samo. jak widać, z tym autem nie jest tak łatwo. musiałoby trafić do ogarniętego mechanika i gazownika w jednej osobie

  11. #115
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Czy macie zaufanie do mechaników?

    Ponadto 1.6 w BBMach jest podatne na problemy z elektryką a w połączeniu z różnym przecież gazem jest jak jest..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    I tu się nie zgodzę do końca. U gazownika z Fiacikiem 1.6 16V bylem kilka razy na początku i instalacja nie widziała go już kilka lat (i pewnie nie zobaczy po tym partactwie które zostawił). Próby szczelności robię sam i jedyna rzecz którą musiałem naprawić to wymiana membrany w parowniku (2 godz z demontażem i montażem), zmiana filtrów gazu (kilkanaście minut) i wymiana przetartej rurki gazu (partacz gazownik oparł niezabezpieczona rurkę o ostrą krawędź plastiku pozostawiona po odcięciu rezonatora powietrza). Silnik poza ostatnim incydentem z odłączona wtyczką na gazie chodzi naprawdę super. Centralka gazu to SEC.

  13. #117
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    w odpowiedzi na to co napisałeś poprzednio - przy okazji aut z gazem często mamy doczynienia z przepychankami na drodze mechanik - gazownik. mechanik twierdzi, że wszystkiemu winien źle wyregulowany gaz, a gazownik twierdzi, że auto niedomaga na benzynie i najpierw wizyta u mechanika. w kółko Macieju, jak to mawiają. zrobiłem kiedyś mały myk, pojeździłem jakiś czas na benzynie, a później pojechałem na regulację gazu. udało się. auto chodziło bez zarzutu przez 2 tygi. później znów to samo. jak widać, z tym autem nie jest tak łatwo. musiałoby trafić do ogarniętego mechanika i gazownika w jednej osobie
    więc u Ciebie ewidentnie leży wina w instalacji gazowej (sam napisałeś że auto na PB chodzi bardzo dobrze),a po powrocie do LPG sterownik gazu rozjeżdża mapę sterownika silnika (kompa samochodu)-miałem kiedyś taki problem ale w instalce II generacji (od wilgoci zaśniedział jakiś procesorek czy coś ; robiło zwarcia i samochód głupiał ).
    Można wyczyścić płytkę sterownika i polakierować lub wymiana sterownika LPG.
    Może też być źle dobrana instalacja do samochodu lub jakaś jej część (choćby listwa wtryskowa)
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  14. #118
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    listwa (wcześniej Valtek, teraz Master), sterownik (ESGI), reduktor (Alaska Tomasetto AT09) dobrane właściwie pod kątem mocy silnika. bravoloty śmigają na takich konfiguracjach bez większych problemów. wydaje mi się, że problem jest głębszy i siedzi w mechanice/elektryce samochodu - mimo wykasowanych map benzynowych, obroty po wciśnięciu sprzęgła świrują również na bence. nie wiem czy jest sens kontynuowania tej dyskusji w tym temacie. zapraszam tutaj:

    czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy


 
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Podobne tematy

  1. Jakie macie OC?
    Napisany przez emo94 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:54
  2. OLEJ DO SKRZYNI JAKI MACIE ...?
    Napisany przez Daaario na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-04-2011, 15:17
  3. [silnik] Auto zagadka dla mechaników nie odpala
    Napisany przez magda-s8 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-10-2010, 13:04
  4. nowe zestawienie cen usług mechaników i części do fiata
    Napisany przez mef1910 na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-02-2010, 15:09
  5. Marea ,gdzie macie zamontowane CB?
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-05-2009, 20:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przetarlem automaxem

klub fiat polska mechanik lublin

fiatklubpolska wroclaw zaufane warsztaty

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl