Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 50
  1. #31
    RQL
    RQL jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2009
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Witam.

    A ja powiem tak:

    Jak ktoś chce jeździc tanio to wybierze gaz, jak chce się oszukiwac, że jeździ tanio to wybierze diesla, a jak chce miec spokój to tylko benzyna ! (choc drożej niż poprzednie dwie opcje)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał RQL
    Jak ktoś chce jeździc tanio to wybierze gaz, jak chce się oszukiwac, że jeździ tanio to wybierze diesla, a jak chce miec spokój to tylko benzyna ! (choc drożej niż poprzednie dwie opcje)
    Podpisuję się dwoma rencoma pod tym Taka prawda 8)
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2010
    Skąd
    Miechów
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 16V , Honda Prelude 2.0 16V
    Cytat Napisał ciril
    Cytat Napisał sylwesters7
    niemożliwe żeby nie kopcił chyba że masz filtr cząstek stałych to wtedy tak a tak to każdy diesel puszcze zasłone dymną!!
    ja tam nie przypominam sobie co by się kiedyś za mną jakaś smuga ciągnęła, a DPF-a nie mam. nie dymi jakoś bardziej od przeciętnej benzyny. a jak kopci to znak że albo masz starej konstrukcji niewysilonego diesla i jeździsz na kopalniance albo że z silnikiem jest coś nie tak (wtryski, pompa).
    to dobrze bo jeszcze oleju zaczeło by ci przybywać

    Obiektywna prawda jest taka że nowoczesne diesle już wypierają bene.
    i kończą się ekologicznie , coraz bliżej era małych turbodoładowanych ekologicznych benzyn

    Współczesne diesle , a szczególnie te z DPF-em spełniające normę Euro 4 , nie wiedzą co to czarna chmura sadzy z wydechu , więc nie ma co uogólniać bo to jest dopiero - nazwę łagodniej - "niemądre gadanie" 8)
    już niedługo euro 5 przynajmniej na zachodzie , ciekawe co wtedy

    Tak samo audi czy bmw najlepsze i największe fury są dieslami ale po co skoro są gorsze i droższe ?
    bo stopień komplikacji silnika to wymusza

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2009
    Skąd
    sosnowiec
    Wiek
    42
    Postów
    62
    Auto
    bravo 1 , 1.8 benzyna
    Cytat Napisał zwierzak130581
    Tak samo audi czy bmw najlepsze i największe fury są dieslami ale po co skoro są gorsze i droższe ?
    chyba sam siebie okłamujesz... sprawdź ile wersji silnikowych jest pb a ile on... poza tym wyobrażasz sobie np. M5 s klekotem pod maską ? dla mnie to by była totalna profanacja..
    a poza tym właśnie już nadchodzi dekada małych pojemnościowo pb z turbiną ....zobaczymy

  6. #35
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    to dobrze bo jeszcze oleju zaczeło by ci przybywać
    ?

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2010
    Skąd
    Miechów
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 16V , Honda Prelude 2.0 16V
    Cytat Napisał ciril
    to dobrze bo jeszcze oleju zaczeło by ci przybywać
    ?

    di filtrów FAP wryskiwane jest paliwo w celu dopalenia odkładającej się tam sadzy , jeżeli będziesz jeżdził krótkie trasy i nie nagrzejesz odpowiednio filra to wtrysiwane tam paliwko nie spali się i z czsem jest cofane do silnika , wpisz w google ''fap-olej'' i zobacz ile jest tematów

  8. #37
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    aa

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    137
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Przepraszam za OT, ale akurat 1.3 MJT z Fiata to najgorszy turbo diesel jakim jeździłem pod względem charakterystyki i jazdy, ale może dlatego, że jechałem nim w Doblo, którego taki silniczek nie potrafi uciągnąć W każdym razie chodził jak marniutka małej pojemności benzyna w ogóle nie było czuć, że jedzie się samochodem z doładowaniem nawet tego miłego chwilowego efektu przyspieszenia nie było który występuje w najbardziej mulastym aucie na świecie Mondeo 1.8 TD gdzie marne 90KM ciągnie prawie 1,5 tony Dodam, że doblo miało 3000km przebiegu jak nim jeździłem więc świeżo po dotarciu, a lipa taka, że szkoda gadać

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Brava 1,4S
    Najgorsze w dislu jest to że po niżej 2tys. nim trzęsie i trzeba trzymać obroty od 2 do 4 tys. W mieście to jest koszmar, lepiej ręki z lewarka biegów nie odrywać. A w benzynie jadę od 1,5 do 6 tys. Ja na tym przykładzie nie widzę elastyczności silnika disla.

  11. #40
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Nie wiem o czym piszesz, ja posiadam diesla i spokojnie jadę od 1,5 tys obr. Wkręca się praktycznie cały czas równomiernie, dzięki dmuchawce.

    P.s
    Odkopałeś kotleta.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Brava 1,4S
    może i jedzie od 1,5tys. tylko jakim kosztem, od tych drgań to się deska rozdzielcza rozklekota po jakimś czasie albo dwumas rozsypie.
    W firmie jerzdrze dublo 1,9jtd oraz transitem 2,0 i żeby te silniki ładnie chodziły to musi być 2tys.i na 4tys. koniec zabawy.
    Jaka jest moja uciecha jak wsiadam do bravy nawet do niedawna 1,4 a teraz do 1,8 tego i tak nie zrozumie ktoś kto jeździ stale dislem.

  13. #42
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał marek777 Zobacz post
    może i jedzie od 1,5tys. tylko jakim kosztem, od tych drgań to się deska rozdzielcza rozklekota po jakimś czasie albo dwumas rozsypie.
    Nie zauważyłem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marek777 Zobacz post
    Najgorsze w dislu jest to że po niżej 2tys. nim trzęsie i trzeba trzymać obroty od 2 do 4 tys. W mieście to jest koszmar, lepiej ręki z lewarka biegów nie odrywać. A w benzynie jadę od 1,5 do 6 tys. Ja na tym przykładzie nie widzę elastyczności silnika disla.
    teraz to żeś walną że mało nie spadłem z krzesla. moj ladnie sie zbiear nawet poniżej 1.5 tyś a wlasciwie od samego dołu pięknie idzie i jest bardzo elastyczny skoro z 3 biegu ostatnio ruszylem oraz do teg stopnia że mając obrotomierz do 6 tyś i testując go do 5 dalej ladnie ciągnął. więc moim zdaniem jeździles jakimś rozklekotanym zaniedbanym dieslem.

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Brava 1,4S
    Tymi samochodami jeżdże od nowości w firmie . Transit ma przejechane 385tys.km a dublo ponad 200tys.km . Połowa tego to ja nimi nakręciłem.
    A teraz mój dzisiejszy test Dublo 1,9 jtd 105KM
    Szybkość 175km/h obroty 4tys. piąty bieg zwalniam do 60km/h i niecałe 1400obr. i co teraz oczywiście zmiana biegu na 4 , bo z 5 to on niema żadnej kultury pracy żeby rozpocząć przyspieszanie.
    Dla porównania benzyna 180km/h 6tys. zwalniam do 60km/h i mam 2000obr. i daje się tym samochodem przyjemnie przyspieszyć na piątym biegu.
    Takie są fakty, a do ruszania jest jedynka, i nikt mi nie powie że benzyna ma mniejszą kulturę pracy.
    Tyle w tym temacie z mojej strony.

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    na pewno samochodem ciężarowym inaczej sie jeździ a osobówka inaczej choćby masa samochodu jest większa. ja tam jestem zadowolony ze swojego bravo 120 konnego ale to może kwestia tego że przesiadłem sie na niego z punto 55 km więc różnica kolosalna


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Siena 1.6 16V [benzyna] Pali jak smok
    Napisany przez Pablito1988 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 31-01-2010, 14:54
  2. [ukł. zapłonowy] Pompa Paliwa Fiat Stilo 1.2 80KM Benzyna 20
    Napisany przez sosnowskiw na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-04-2009, 21:31
  3. wybór: Marea - LPG czy diesel do miasta (dystans ok. 5 km)
    Napisany przez rosama na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 17-02-2009, 22:47
  4. MAREA gaz czy diesel?
    Napisany przez tytano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-02-2009, 17:16
  5. [silnik] cykanie w silniku (1.6 benzyna)
    Napisany przez marazm na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-01-2009, 00:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

co lepsze diesel czy lpg

lpg czy diesel

lepszy diesel czy lpg

diesel czy lpg

fiat stilo benzyna czy dieselfiat panda diesel czy lpgfiat stilo diesel czy benzynafiat bravo benzyna czy dieselco lepsze lpg czy diselfiat bravo diesel czy benzynabenzyna czy diesel co lepszeco lepsze gaz czy dieselco lepsze benzyna gaz czy dieselco lepiej lpg czy dieselco lepsze lpg czy diesellepiej lpg czy dieselfiat stilo gaz czy diesellepsze benzyna lpg czy diesellepsze benzyna lpg czybenzyna czy ropa fiatco lepsze benzyna czy lpgco jest lepsze diesel czy lpgstilo benzyna czy dieselco lepiej w lpg
http://www.iparts.pl