Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Radzionków
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Fiorino 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010

    problem z alternatorem ( chyba)

    witam, słuchajcie mam zoonka. Podczas jezdy padł mi akumulator (miał kilka lat więc w sumie się nie zdziwiłem) oczywiście trasa.... więc z buta do sklepu po nowy. Odpalił siper pięknie myślę... niestety po ok 2 godzinach pracy na światłach, wentylator itp i td czyli ppd obciążeniem padł.................
    Przyniosłem do domu podladowałem troszkę przejechałem chilę na światłach i objawy jak przy rozładowaniu. czyli komputer wsio odłącza itp itd. A teraz do sedna akumulator po podłączeniu do samochodu bez obciążenia 12.45V, podczas pracy silnika bez dodatkowego obciążenia 13,45V przy włączonych światłach 12,7V. Kurka nie kumam de facto świeci sie kontrolka akumulatora czyli jakby nie miał ładowania ale myli mnie to 13,45 podczas pracy silnika (czyli jakby ładował) Prosze o pomoc coś jest nie tak ja mniemam ? Może coś mi zwarcie robi ? bo np. od czasu do czasu przy włączaniu świateł komuter wyrzuca komunikat, że "sprawdź światła mijania" a wszytko świeci !
    z Góry dziękuję za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Radzionków
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Fiorino 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    witam wszytkich, mam pewne opserwacje do mojego problemu. Problem z rozrusznikiem i alternatorem mam od uciekającej masy... co prawda wyczyściłem dzisiaj przewód gółny czyli ten od klemy (wykręciłem go całkiem i przeczyściłem ) po czym przymocowałem na nowo. I wszytko zagrało tj. rozrusznik zadziałał, na klemach 14,3V. Kilka minut zgasiłem samochód i LIPA na klemach 12,6V , rozrusznik nie działa. Postanowiłem podłączyc dodatkowa mase bo zauważyłem, że jak dotykam miernikiem (+ na akumulatorze , - na bloku silnika) do jest 14,3V. Więc podłączyłem masę co prawda 8mm2 więc może to jest problemem ale rozrusznik odpala, lecz silnik jakby ciężej pracował (zwalnia obroty i słychać iż ciężej pracuje) oraz ten dodatkowy przewód gorący ..... prosze jakieś sugestie bo ja już wymiękam

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Radzionków
    Wiek
    38
    Postów
    7
    Auto
    Fiorino 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    witam, widzę iż nie bardzo rwiecie sie do pomocy cóż... uporałem się z tym dziadostwem. Problem był z masą. Dodałem dodatkową i teraz ładowanie 14,4V
    pozdrawiam
    p.s. wątek do zamknięcia...


 

Podobne tematy

  1. Dziwny problem ze sprzęgłem (chyba).
    Napisany przez dawidsznurek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-04-2013, 11:21
  2. Problem z alternatorem albo akumulatorem
    Napisany przez bluszczy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 20-12-2011, 23:08
  3. Problem z zawieszeniem(chyba)
    Napisany przez Michall na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-11-2011, 11:20
  4. problem z cewka zapłonowa (chyba)
    Napisany przez POKER na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-11-2009, 12:13
  5. problem - chyba świece
    Napisany przez lwojcicki na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 24-07-2009, 15:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl