Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    13
    Auto
    ducato 2,3
    Rocznik
    2008

    Przepustnica sadza w kolekotorze ssącym

    Witam wszystkich loże szyderców też
    Pacjent to ducato 2008 rok przebieg 98000 od jakiś 20000 pali się kontrolka MIL . Auto goni małe przebiegi miasto dziennie koło 60-80 km budowy.Gaszenie odpalanie przelot 3 km gaszenie postój itd ogólnie zagrzane schłodzone .Wyskakuję błąd przepustnicy "mechanik" stwierdził z tym można jeździć Po czytałem i padła wymieniamy sami bo gościowi się nie chce. Wcale się nie dziwie z czterech śrub od przepustnicy dwie ukręciłem przy odkręcaniu (utlenione aluminium) . Kolektor prawie zaklejony sadzą czujnik temp. też . Czy ktoś praktykował zaślepienie dolotu EGR sadza to raczej tędy się dostaje plus trochę oleju w dolocie powietrza . Robiliśmy takie cuda w fordzie i w pajero ale w starszych autach i działały pytanie co tu wybuchnie bo ekologia itd dużo czujników . Trochę się rozpisałem ale jestem skazany na razie na tego fiata



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    47
    Postów
    29
    Auto
    DUCATO 2,3 mj
    Rocznik
    2008
    Dwa lata temu zaślepiłem EGR w Ducato 2,3 mj, 120 KM, 2008r. zestawem kupionym na Allegro:
    33. Zaślepka EGR FIAT DUCATO 2.3 2.5 2.8 TD JTD (4902148908) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Wystarczy popuścić dwie nakrętki na klucz 13 przy przepustnicy łączącej się rurką chłodnicy EGR. Przejechałem po zatkaniu już 60.000 km. EGR dalej pracuje, tylko na czysto - spaliny nie zanieczyszczają systemu. Obecny przebieg 190.000 km

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    13
    Auto
    ducato 2,3
    Rocznik
    2008
    Jeszcze jedno jaki jest koszt wymiany rozrządu w takim Ducato bo od nowości nie był wymieniany. Jak nie liczyć 6 lat czy pompę tez wymieniać ???

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    47
    Postów
    29
    Auto
    DUCATO 2,3 mj
    Rocznik
    2008
    U mnie wyszło następująco: Pasek rozrządu Bosch + koło z łożyskiem (prowadzące) + koło z łożyskiem (napinające) = 301 zł sklep Auto Land, robocizna mechanika 300 zł. Ceny netto. Warto, nawet należy przy wymianie rozrządu wymienić pasek PK alternatora z rolką prowadzącą i rolką samonapinającą (koszt 140 zł netto) i pasek PK klimy jak jest. Mechanik doradził wymianę pompy wody przy następnej wymianie rozrządu (żywotność oryginalnej pompy ocenia na dwie zmiany paska rozrządu. Zamiennik pompy - wymiana każdorazowo z paskiem rozrządu.) Rozrząd wymieniam co 100.000 km.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    pompa ma łożyska jak i rolki, więc dlaczego pompy się nie wymienia
    U brata w Ducato też nie wymienili pompy i niestety ale w późniejszym czasie zatarła się....
    Polecam wymienić również pompę.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


 

Podobne tematy

  1. Przepustnica
    Napisany przez wisnix00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-06-2014, 19:58
  2. Przepustnica 1.6 103KM
    Napisany przez m@jk! na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-03-2014, 22:47
  3. Przepustnica do brava 1.2 16V
    Napisany przez dawid810909 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-04-2013, 22:39
  4. Przepustnica od 1,6 do 1,4
    Napisany przez Uchol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 17-07-2012, 13:02
  5. Sadza z Tłumika
    Napisany przez ATM na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-11-2009, 17:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl