Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Problem z obrotami  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2016
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Ducato 3.0
    Rocznik
    2008

    Problem z obrotami

    Cześć wszystkim, po długim użytkowaniu Ducata z '98 roku, postanowiłem zakupić ducata 2006+ L3/L4 h2 3.0. Po spędzonych prawie 3000km w osobówce, w końcu znalazłem dobrą sztukę, po zakupie zauważyłem, że "wolne" obroty na jałowym lekko falują, a mianowicie, obrotomierz bez ruchu trzyma obroty bardzo ładnie, lecz słychać jak silnik raz chodzi idealnie, a raz spadają mu minimalnie obroty(i sobie falują, a obrotomierz bez ruchu). Czy może być to objaw zawalonego EGR'u?

    Drugie pytanie to takie, kiedy wkręcę go czy na luzie, czy podczas jazdy na każdym biegu do ok. 4200rpm to jakby był to "koniec" obrotów, silnik ma jakby taką "odcinkę" i wyżej nic a nic nie pójdą obroty (można trzymać pedał 10 minut, a obroty max ok.4200). Czy to jest fabryczna "blokada" by nie zajechać silnika, czy coś z moim egzemplarzem jest nie tak?

    Trzecie pytanie to takie(jestem zielony z mechaniką silników CR) jeśli leją mi lekko wtryski na samym dole przy samej głowicy, to będzie niestety trzeba wymieniać całe wtryski, czy może jest tam jakiś o-ring/ uszczelniacz ect?


    Z góry dziękuję za odpowiedzi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2015
    Skąd
    Podkarpacie
    Wiek
    22
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Pytanie trzecie-

    jak puszcza pod wtryskami to frezuje się gniazda wtryskiwaczy i zakłada nowe podkładki miedziane i oringi na wtryskiwacze. Myślę że tak samo jest we Fiacie, bo to co opisałem robiłem w Toyocie D4D

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2016
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Ducato 3.0
    Rocznik
    2008
    Odpiąłem wtyczkę od zaworu sterującego Egr'em, i problem z obrotami zniknął, czyli do wymiany mam ten zaworek czy egr? Dodam jeszcze, że na kompie wyskoczył błąd(swiecący silnik), oraz czy mogę z odpiętym zaworem sterującym jeździć?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2015
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    18
    Postów
    20
    Auto
    ducato 2,3 120
    Rocznik
    2011
    sprawdz jescze rure dolotowa do turbiny od przepływki i odme , czy nie bierze lewego powietrza

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    28
    Postów
    42
    Auto
    Fiat Ducato
    Rocznik
    2014
    Mozna programowo wyłączyć Egr

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Problem z obrotami
    Napisany przez Baton1wro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-04-2016, 15:40
  2. Problem z obrotami
    Napisany przez pystus 1985 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-11-2014, 20:43
  3. problem z obrotami w cc 700
    Napisany przez Bleeding69 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-09-2014, 21:25
  4. Problem z obrotami na LPG
    Napisany przez trybo na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-02-2014, 16:12
  5. problem z obrotami
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-10-2009, 15:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl